Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.
jen stručně, stačí se podívat na youtube na nějaké crash-videa jak se chovají motorky v krizových situacích při intenzivnějším brždění zadního kola...
ale to je jen můj osobní názor, který můžete lehce vyvracet názorem že stačí tedy brzdit jedním prstem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: tak si odpovím sám. Rozebral jsem to a pořádně prohlédl. Nosič třmenu je i nad kotoučem takže by musel být zcela nový celý vnitřní kluzák kyvky a to je příliš velký zásah. Navíc se 310 kotouč nevejde, nejvýš tak 280 a to nestojí zato. Asi by byla cesta !epší brzdič ale nevím jestli by tam jiný vúbec pasoval. Zkusím pohledat.
Když ti tam nevejde větší kotouč, tak co přidat druhý třmen, jako to mají na stunt?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: Effa> no přeci větší brzdná síla
No to chápu, ale proc na zadek? Nebrzdí ti to? Chápu předek, tam to ma smysl ale resit takhle složite zadek kdyz využití je minimální? Proto jsem se ptal, jestli to nemas treba na něco speciálního.
Osobně bych zkusil zadní třmen z něčeho těžkého, třeba zzr 1400, možná i GL a pak vymyslet, jak to přidělat. U téhle motorky se prostě nepočítalo s takovou váhou vzadu. Případně by ještě dávalo smysl, jak zde už psali jiní, dát tam dva třmeny místo jednoho, jen bych se pak bál rychlého přehřívání.
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
Vždycky, když něco podobného vidím...a je fuk jestli auto nebo motorku...tak vždycky přemýšlím, zda je to nějaká nepochopená forma recese, nebo jestli se to těm majitelům opravdu líbí. A děsím se, že z většiny to bude za B)
callowsick píše: výměnu kotouče za větší bych nezatracoval (asi ne v tomhle případě, ale obecně), u mý malorážky se citelně zvedla brzdná síla a zmizelo přehřívání. přitom zůstal původní třmen, desky i pumpa.
Edit: měnil jsem předek
Zatím jsem se taky dostal pouze na předek. Kotouče jsem měnil za větší, z 310 na 320 mm.
2 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
Dokonce to brzdí znatelně líp než v originále, pancéřové hadice hodně pomohly. Já tu motorku chci vylepšit, protože ta zadní brzdí málo z principu - malý kotouč, jednopístkový třmen.
Místo na další třmen tam není, respektivemusel by být celý nový díl na kterém je namontovaný třmen a který i drží kolo zprava a pokud by se to poveedlo, byl by velký problém vyndavat kolo. Větší kotouč už jsem zavrhl, protože se tam vejde jen mírně větší. Zkoumám tedy možnost čtyřpístku a prohledávám jaký by tam šel. Jednoduchý to ale nebude, protože uchycení toho jednopístku Nissin je dost specifický.
Jio a pro toho, kdo se ptal. loni jsem najezdil 7000, letos vzhledem k počasí jen asi 100 km.
Naposledy editováno 05.05.2017 06:46:10
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
Když tam ten druhý třmen dáš dolů, tak se sundáváním kola problém nebude a i kdyby byl jinde, tak třmen drží dva šrouby, tak nechápu v čem je ten problém? Co je na tom složitější, než sundávat tu blbost kolem řetězovky?
E: myslíš že to nemají ti stuntrideři vychytané, když za sezónu spálí desítky zadních gum a každou chvíli to musí měnit?
Naposledy editováno 05.05.2017 07:03:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
prostě jebačka...vyprdni se na to a radši ty peníze dej do airbagové vesty..
se-se píše: Co se týká technické, tak v 2019 ale už teď některý věci znovu měním, aby byly striktně podle předpisu. Vyměnil jsem teď kufry a s tím i všechna světla ne zadním kufru za správně homologovaný. Všechny potenciálně problematický věci jsou snadno demontovatelný. Tu zadní brzdu chci nějak vylepšit. Nejraději čtyřpístkový brzdič, ale zatím jsem nenašel nic kompatibilního nebo upravitelnýho. Přední brzdí dobře. Problémy s brzdama tedy žádný nemám, chci prostě zlepšení.
Kdosi tu haněl geometrii, ale je tam pouze běžné snížení pomocí kostí nic víc. Jsou vyměněný pružiny a tlumiče ale to dělá charakteristiku podvozku a nikoli "viditelnou" geometrii, takže asi nějaký "optický klam"
a ty jako kdyz brzdis zadni brzdou, tak nejsi schopen ji pri soucasnym stavu ji zablokovat do smyku ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Na jaky prvky potrebujes aby to vic brzdilo, kdyz zablokovat to pri beznym brzdeni je tak snadny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Každé zvětšení plochy pístků třmenů (přidáním vedlejších pístků, třmenů, dalšího kotouče) sice zvýší sílu, ale prodloužíte dráhu páčky. Následnou výměnou i pumpy se můžete teoreticky vrátit až do původního stavu. Lepším řešením dát měkké desky nebo zvětšit kotouč, i 2cm udělají své.
Jestli jde jen o zlepšení dávkovatelnosti, tak holt po deskách ten vícpístkový třmen+případně pumpu. Streetfightery mají jeden přídavný zadní třmen na přidanou páčku pod spojkou ne?
ps: u plovoucího třmenu počítam zadní stranu za "falešný" píst, takže plovoucí 2pístek může mít stejnou plochu jako pevný čtyřpístek
Naposledy editováno 07.05.2017 12:54:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |