Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Vendous píše: se-se> šlo mi jen o to jestli by nebylo jednoduší zkusit tu zadní brzdu použít a zjistit jak vlastně funguje než utratíš nemalej peníz za něco co na normální ježdení není potřebné, ale dělej jak myslíš
Ja myslim, ze je uplne zbytecny mu to jakkoliv vymlouvat. Ono drtive vetsine lidi staci vypinac zapalovani, ovladani svetel a blinkru a standardni brzdy, kdyz uz to tedy nebrzdi tak se resej brzdy predni a ne zadni. Ale se-se si vzal do hlavy ze je treba posilit zadni brzdu, stejne tak jako si vzal predtim do hlavy ze bude mit na motorce vic ovladacu nez prumerny letadlo a nic racionalniho mu vtom nezabrani.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: Stev> kotouč i pumpa zůstane. Zdvih bude dostačující. Kdyby tam šel větší kotouč tak nedávám dva třmeny
jako že tam budeš mít dvě stejný pumpy nebo že bude jedna na dva brzdiče? Tak jako tak to nejspíš nebude fungovat s tím malým kotoučem, tam můžeš mít sílu jakou chceš, ale má to svoje limity.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
gugo píše: Ja myslim, ze je uplne zbytecny mu to jakkoliv vymlouvat. Ono drtive vetsine lidi staci vypinac zapalovani, ovladani svetel a blinkru a standardni brzdy, kdyz uz to tedy nebrzdi tak se resej brzdy predni a ne zadni. Ale se-se si vzal do hlavy ze je treba posilit zadni brzdu, stejne tak jako si vzal predtim do hlavy ze bude mit na motorce vic ovladacu nez prumerny letadlo a nic racionalniho mu vtom nezabrani.
nejpíše počítá s tím, že až jednou pojede v protivětru do kopce, tak mu to začne couvat, tudíž zcela zřejmě potřebuje mít jistotu, že zastaví a nezabije se...já ho plně chápu
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
Ty cnc brzdice jsou urcite mensi nez origo - dva brzdice sice udelaj vetsi silu, otazka je jestli i zvednes brzdnej vykon - jestli to vyzari dost tepla. Taky nevim jak se abs popere s touhle úpravou - bude pracovat s jinými tlaky a objemy kapaliny.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
E: sem koukam pomalej :)
Naposledy editováno 07.05.2017 21:03:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: assassin> dát tam ty dva origo je na realizaci nejsnazší. Chlazení prostě uvidím o ABS Strach nemám, je to jednoduchý ventilový systém.
Dochází ti i jedna věc? Že ti to ABS nepustí více brzdné síly, než dokáže pneumatika přenést na silnici. Tuhle věc pořád nebereš v ohled
dakarista píše: Dochází ti i jedna věc? Že ti to ABS nepustí více brzdné síly, než dokáže pneumatika přenést na silnici. Tuhle věc pořád nebereš v ohled
Jestli jezdi ve dvou nalozenej a pouziva vic zadni nez predni, tak se mu kolo asi blokovat nebude.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
ALE
Jak budeš mít ošetřený schválení od výrobce? Dva třmeny jsou dost viditelnej zásah do konstrukce brzd, kterej je jasně nepůvodní.
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
Naposledy editováno 08.05.2017 00:26:34
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
edit: písmenka - tablet a chlast
Naposledy editováno 08.05.2017 00:47:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Uvažuji dokonce o instalaci nějakébo infrateploměru abych měl nějaké kvantitativní údaje pro rozhodování.
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
Naposledy editováno 08.05.2017 07:02:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
Je to hrozná píčovina ale považte že kdyby se nemohl vybít takhle, třeba by se obnažoval v parku nebo řezal kočkám ocasy... To je ještě docela ok
se-se píše: chatra> samozřejmé to vím ale nejdřív to zkusím jednoduše a až jak se to osvědčí, budu pokračovat nebo ne. U věcí kde není jisté jak se to bude chovat to tak dělám vždy. I to zamýšlené jednoduché řešení bude mít jistě nějaký využitelný přínos. Pak se uvidí. Myslím že nejpravděpodobněji mě ale bude stačit prosté používání zadní při výrazném snížení nutné ovládací síly.
Uvažuji dokonce o instalaci nějakébo infrateploměru abych měl nějaké kvantitativní údaje pro rozhodování.
jako infra teploměr můžeš použít MLX90614, fungují dobře, jsou docela přesné a není to nijak drahé.
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: Babicka33> tak tohle zrychluje i ve dvou fakt dost
Neboj, myslím že za chvíli ti to nebude stačit , protože na ten stroj nasereš takovejch píčovin že to sotva pojede . A já se na to těším , protože to bude zase plodná diskuse a to mě baví .
Ps : Fundovaně by ti mohl poradit ještě Láďa Hruška ...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |