Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
Babicka33 píše: A už je to tady , bude turbo ...
Ja mysli mze turbo je takova prkotina. Ale kdyz uz se bude sledovat teplota zadniho kotouce IR teplomerem, tak by se mel sledovat predek. No a predtav si to jsou 3 displeje navic, 3 varovne kontrolky navic, 3 kontrolky zelene (jako ze mereni je OK), a ted si predstav ze by jeste nekoho napadlo udelat takovej autonomni prepinaci rezim na brzdy, kdyby se nahodou predek prehrival, tak by brzdil jen zadek a vice versa. To budou minimalne 4 kontrolky navic a 3 ovladaci prvky.
K tomu samosrejme nutny meric teploty a tlaku v brzdove soustave.
Dalsi 3 zimy je o cem kecat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Kubák píše: callowsick> Nebuď tak přízemní,šel bych rovnou do hydrodynamický brzdy,s tou už sjede kazdej kopec Ňáká klapka v laufu..
Lepší bude elektrodynamickej retardér, ten jsem měl na Karose a fungoval výborně, teď máme od paroháčů Iveco, to má hydraulickej retardér a stojí to za hovno (celkově, včetně převodovky, jejího odstupňování a řazení debilním programem v procesoru).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Babicka33 píše: Neboj, myslím že za chvíli ti to nebude stačit , protože na ten stroj nasereš takovejch píčovin že to sotva pojede . A já se na to těším , protože to bude zase plodná diskuse a to mě baví .
Ps : Fundovaně by ti mohl poradit ještě Láďa Hruška ...
Kubák píše: Maxipes_Fík> Mne se s tím jelo dobře,ale nejsem profesionál,jel jsem s loňským stralisem do FR a zpet.Řadil jsem v semi módu,a ze můžu mít v jedný ruce doutník,vedle sedačky kafe,voříšky,z kopce si to brzdí samo, i s 25t si uhlida rychlost..pecka
Kdysi jsem jezdil Renaultem, tahačem, byla v tom taky dvanáctistupňová mechanická převodovka řazená programem v řídící jednotce a fungovalo to normálně, ale v tom autobusu to jednak zřejmě programovali podle nějakého ponocného, co než přeřadí, tak ujede setrvačností půl kilometru a ještě k tomu je to odstupňované tak, že od 0 do 50 km/h se používá 10 kvaltů a od 50 do 156 km/h (maximálka dle GPS, máme ten autobus s majákama, takže nemá omezovač) se používají ty zbylé dva.
Omlouvám se za OT, ale chtěl jsem si postěžovat.
t_freedom píše:
Je to hrozná píčovina ale považte že kdyby se nemohl vybít takhle, třeba by se obnažoval v parku nebo řezal kočkám ocasy... To je ještě docela ok
...já ho teda podezíral z toho, že se mu nechce/bojí se jezdit, tak to radši takto "tuní" aby nemusel na silnici....ale tvoje verze je zajímavější
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
.
.
.
.
.
.
.
jo a abych nezapoměl, taková drobnost - právě jsem ty díly objednal a zaplatil (něco přes 16tis)
Naposledy editováno 08.05.2017 20:45:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Debatu o pouzitelnosti nechavam stranou.
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Ale snaha dobrá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
E: i kdyz tech 15% mozna za to stoji
Naposledy editováno 08.05.2017 21:53:52
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
Ze začátku jsem neuměl dávkovat zadní brzdu. Připadala mi, že funguje v režimu on-off. Ale po nějaké době jsem se to naučil a nemám potřebu do brzd nějak zasahovat. Ale je fakt, že na lc8 jsou brzdy docela dobré.
Možná bych si nejdřív před velkou změnou v konstrukci brzdy vyzkoušel různé materiály brzdových destiček, případně jiný kotouč. A taky se naučil líp brzdit… a když to fakt nebude stačit, tak bych potom řešil nějaké zlepšení. Ale ne montáží dalšího brzdiče, ale lepším brzdičem a pumpou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
Jestli máš pocitovej problém s tím, že musíš moc hamtnout na brzdu, aby se blokovala, tak dej jinou pumpu, případně lepší desky.
Nadměrné používání zadní brzdy v kombinaci s dvěma brzdiči povede leda tak k přehřívání a v hodně černým scénáři k uvaření brzdovky a efektnímu smyku (jeho délka bude pak přímu úměrná tvé rychlosti a schopnostem ).
Prostě za mě je to nesmysl, stejně jako úvahy o měření teploty infra teploměrem a vůbec prakticky všechny bejkárny, co na motorce máš. Ale je to tvoje úchylka, kdo si hraje nezlobí a jestli to ušetří pár kočičích ocásků, jedině dobře
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
_zdenda_ píše: vilemx> jo to je přesně proč bych nedal dva brzdiče. Také se snažím zasahovat tak aby to nemlátilo do očí.
když přemístím dozadu snímač ABS a kontroly trakce tak můžu oba brzdiče dát nahoru za sebou a nebude to vůbec za výfukem vidětNaposledy editováno 08.05.2017 22:20:52
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
_zdenda_ píše: se-se> Zkoušel jsi jiný materiál destiček?
nezkoušel. Tvrdši požere kotouč, měkčí destičky. Mimoto jsem se na více místech dočetl że právě tyhle OEM jsou nejlepšíNaposledy editováno 08.05.2017 22:26:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Za výfukem to možná tolik vidět nebude, ale jak si toho někdo všimne, tak tě mohou odstavit z provozu. :-/
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |