Téma: Posouzení barvy svíce
3.6.2017 v 12:43
Hoj, chtěl bych vás poprosit o posouzení barvy svíček. Dneska jsem je kontroloval, protože po dokončení laborování s karby byly spíš do běla, takže po nějakých cca 60 km jsem je vytáhl, abych je prohlídl - pro sychr. Měl jsem strach aby to nebylo moc chudé a abych neskončil s dírama v pístech Jinak se to chová normálně, do laufu nestřílí, nic.
Přijdou mi OK, ale vzhledem k mýmu sníženýmu barvocitu bych byl rád, kdyby to omrkl ještě někdo a napsal, co si myslí - jestli pohoda, nebo trochu upravit směs Jde mi v podstatě o posouzení barvy při malém zatížení (plyn do 1/3 a max. 4000 ot. - zabíhám). Předpokládám že na full gas by to bylo OK, tam jsou prostě trysky jak mají být a s jehlou se taky nehýbalo, nastavení směsi je na referenční hodnotu dle příručky - oba karburátory stejně, sesynchronizovány byly. Moto předtím běžela chvilinku na volnoběh, ale vážně jen chvíli, takže si nemyslím, že by to barvu nějak ovlivnilo. I tak jsem ale před focením pro sychr elektrody svíček "setřel" prstem, aby bylo vidět to "trvalé" opálení z provozu.
Levý válec:
Pravý válec:
Předem díky moc
Přijdou mi OK, ale vzhledem k mýmu sníženýmu barvocitu bych byl rád, kdyby to omrkl ještě někdo a napsal, co si myslí - jestli pohoda, nebo trochu upravit směs Jde mi v podstatě o posouzení barvy při malém zatížení (plyn do 1/3 a max. 4000 ot. - zabíhám). Předpokládám že na full gas by to bylo OK, tam jsou prostě trysky jak mají být a s jehlou se taky nehýbalo, nastavení směsi je na referenční hodnotu dle příručky - oba karburátory stejně, sesynchronizovány byly. Moto předtím běžela chvilinku na volnoběh, ale vážně jen chvíli, takže si nemyslím, že by to barvu nějak ovlivnilo. I tak jsem ale před focením pro sychr elektrody svíček "setřel" prstem, aby bylo vidět to "trvalé" opálení z provozu.
Levý válec:
Pravý válec:
Předem díky moc
1 reakcí na tento příspěvek Posouzení barvy svíce
Joo, ten obrazek mam, jen nejak nejsem schopnej podle nej nic priradit Holt nahovno barvocit. Kawapavel > Diky No nic neobvyklyho to nedela, jen me prekvapilo jak rychle se valce zahreji, ale to je asi normalni, no. Jen jsem nechtel aby to bylo chudsi, skoncit pak s podpalenyma ventilama a dourou v pistu.. :-€D
1 reakcí na tento příspěvek Posouzení barvy svíce
Podle mě jsou obě strany jednoznačně moc bohaté. U obou máš černé jiskřiště a dokonce i izolátor. U dobře nastavené směsi by mělo být jiskřiště do cihlova. Izolátor bílý, maximálně do žluta. Spodek svíčky máš zakarbonovaný do černa. Měl by být šedý.
Dobře naladěná směs by měla být vidět na svíčce asi takto:
edit: tady máš obrázek, namísto tisíce slov:
Naposledy editováno 04.06.2017 09:36:52
Dobře naladěná směs by měla být vidět na svíčce asi takto:
edit: tady máš obrázek, namísto tisíce slov:
Naposledy editováno 04.06.2017 09:36:52
seikos: tohle mě docela zajímá, měl jsem za to, že ideální barva je cihlová na izolátoru, drobek si hraju s mým SV, vždy mé svíčky vypadají jako na fotce OPTIMAL, myslel jsem, že mám chudou směs, zkouším triskovat drobek, při zvednutí jehel, to bylo už moc bohatý a motor šel těškopádně do toček ve středních otáčkách, takže jsem zkusil dát větší trisku, teď jsem ve stavu jemně krémového izolátoru, nestřílí, ale už mi přijde, že jde trošku hůř do toček..
Ono těžko říct, některý obrázek říká bílá OK, jiný bílá chudé... Já mám v podstatě "nejchudší možné nastavení" - hlavní i volnoběžná tryska origo, jehla úplně dole, šroub směsi povolen dle staré příručky o 1,5 ot. Nová říká až 2 a 1/4 ot., ale tím bych to obohatil. Navíc mám starší verzi výfuku (tj. "Otevřenější) a válce po výbrusu (vrtání +0,5mm), takže (sice naprosto nepatrně, ale přeci) o něco větší objem. Tak bych čekal, že to bude spíš chudé, než bohaté
Tak jestli je to trošku bohatší, tak nemusím nervit, to mi paseku v motoru neudělá. Možná, kdybych nebyl v záběhu a víc za to bral, že by se taky opálila ještě trochu jinak...
Naposledy editováno 04.06.2017 19:48:39
Tak jestli je to trošku bohatší, tak nemusím nervit, to mi paseku v motoru neudělá. Možná, kdybych nebyl v záběhu a víc za to bral, že by se taky opálila ještě trochu jinak...
Naposledy editováno 04.06.2017 19:48:39
No já ti nechci brát iluzi jo, ale jak ty píšeš šroub smesi, tak právě když ho šroubuješ ven, tak obohacuješ, takže ty máš chudší nastavení... vzhledem k tomu, že KLE je stejná jako ER 5 a tam tím šroubem ovlivňuješmnožství mixu benzínu a vzduchu, né pouze množství vzduchu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posouzení barvy svíce
seikos> rekl bych, že máš obráceně lean a optimal
t_freedom> nerekl bych, spise ma chudou smes no nasel jsem tento obr ktery je podle me hodne prehledny a ukazkovy
stranka
jinak moje motka jede super, zadne strileni, zkusil jsem vyndat svice a ejhle zadek trochu podle me vice bohaty, predek podle me normal - trochu hot. Sel jsem do servisu a tam rikali ze je to ok. Urcite budu rad za dalsi nazor Samo mam ladaky, naporovy filtr, dynokit
Mej se
Pajas
stranka
jinak moje motka jede super, zadne strileni, zkusil jsem vyndat svice a ejhle zadek trochu podle me vice bohaty, predek podle me normal - trochu hot. Sel jsem do servisu a tam rikali ze je to ok. Urcite budu rad za dalsi nazor Samo mam ladaky, naporovy filtr, dynokit
Mej se
Pajas
1 reakcí na tento příspěvek Posouzení barvy svíce
nevim co tady řešíte,padesat odstínů svíčky , stačí zasranej filtr a směs je hned bohatší ,pokud to jede ,nestřílí to,neprska to,chyta to na brnk,tak jezdim a neřešim
1 reakcí na tento příspěvek Posouzení barvy svíce
mne sa zdajú tak viac do tmavšej farby-bohatšej, čo ale zas nesedí s tým, že máš voľnobežný šroub na 1.5ot von, čo je zas dosť chudobná voľnobežná zmes, malo by to byť vidieť, najmä keď jazdíš zábeh a neťaháš za plyn.
Ale čo už, je to takto, zbytočne teoretizovať, tie fotky môžu trošku skreslovať, nestriela ti to, na plyn reaguje dobre, štartuje tiež dobre, na odtiene hnedej/šedej sa vysrať a jazdiť
to, či máš voľnobežnú zmes +- od oka dobre, môžeš celkom ľahko overiť prudkým pridaním plynu na voľnobeh pri zohriatom motore.
Motor musí hneď po pridaní skočiť po otáčkach a keď pustíš plyn, musí hneď padnúť na voľnobežné otáčky a držať, žiadne kolísanie nesmie byť.
Ak po pustení plynu trvá motoru dlhšie, kým otáčky klesnú dole, máš to chudobné - odkrúť šroub o 1/4 - 1/2 otáčky. Takisto, pri chudobnej voľnobežnej zmesi zrejme bude váhať pri pridaní a nepôjde hneď prudko po otáčkach.
Ak po pustení plynu padnú otáčky dole, klesnú pod voľnobežné otáčky a potom sa vrátia na voľnobežné, máš to bohaté, zakrúť šroub o štvrť-pol otáčky a vyskúšaj znova.
Dosť zle sa to takto opisuje textovo, ale snáď sa to dá pochopiť.
Ale čo už, je to takto, zbytočne teoretizovať, tie fotky môžu trošku skreslovať, nestriela ti to, na plyn reaguje dobre, štartuje tiež dobre, na odtiene hnedej/šedej sa vysrať a jazdiť
to, či máš voľnobežnú zmes +- od oka dobre, môžeš celkom ľahko overiť prudkým pridaním plynu na voľnobeh pri zohriatom motore.
Motor musí hneď po pridaní skočiť po otáčkach a keď pustíš plyn, musí hneď padnúť na voľnobežné otáčky a držať, žiadne kolísanie nesmie byť.
Ak po pustení plynu trvá motoru dlhšie, kým otáčky klesnú dole, máš to chudobné - odkrúť šroub o 1/4 - 1/2 otáčky. Takisto, pri chudobnej voľnobežnej zmesi zrejme bude váhať pri pridaní a nepôjde hneď prudko po otáčkach.
Ak po pustení plynu padnú otáčky dole, klesnú pod voľnobežné otáčky a potom sa vrátia na voľnobežné, máš to bohaté, zakrúť šroub o štvrť-pol otáčky a vyskúšaj znova.
Dosť zle sa to takto opisuje textovo, ale snáď sa to dá pochopiť.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
odvzdušnění chladici soustavy Kawasaki KLE 500 | Krovec-rebel | 21 | 14.11.2024 v 06:44 MungoJerry |
sedlo Kawasaki KLE 500 | Ladan66 | 9 | 12.8.2024 v 18:28 Kohlstein |
Problém s bohatostí směsi Kawasaki KLE 500 | dadanek1999 | 19 | 17.7.2024 v 19:38 dadanek1999 |
KLE 500 nestartuje Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 3 | 16.7.2024 v 10:06 dobryvojaksvejk |
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 3 | 3.6.2024 v 08:53 FormanCZE |