Nejde mě o odolnost při havárii ale při krizovém brždění nebo zvedání padlé moto ze země.
riditka jsou v podstate stejne zatizena i na kole a tam jezdim leta riditka co se motaj kolem 200g a nikdy nebyl problem
Naposledy editováno 12.01.2018 19:28:58
1 reakcí na tento příspěvek řidítka duralová vs. ocelová
1 reakcí na tento příspěvek řidítka duralová vs. ocelová
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řidítka duralová vs. ocelová
Ale právě předělávám ty ovladačový satelity, sundal jsem repráky a řidítka jsou uprostřed dost poškrábaný.
Výměna není fakt jen tak. Nová mají vnitřní průměr 12 mm a tak jsem musel řešit upevnění všeho, co mám připevněno dovnitř.
Taky budu muset vyvrtat nějaký díry na fixaci přepínačů - měl jsem to dole jen jednou ale viděl jsem tam nějakou hranatou díru.
Zvedání mý motorky je fakt hustý. Zvednu ale pak dva dny nechodím także si radši nechám pomoct ale nejradši ji nenechám spadnout.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řidítka duralová vs. ocelová
se-se píše: peta.hvezda> jo to je pravda
Ale právě předělávám ty ovladačový satelity, sundal jsem repráky a řidítka jsou uprostřed dost poškrábaný.
Výměna není fakt jen tak. Nová mají vnitřní průměr 12 mm a tak jsem musel řešit upevnění všeho, co mám připevněno dovnitř.
Taky budu muset vyvrtat nějaký díry na fixaci přepínačů - měl jsem to dole jen jednou ale viděl jsem tam nějakou hranatou díru.
Zvedání mý motorky je fakt hustý. Zvednu ale pak dva dny nechodím także si radši nechám pomoct ale nejradši ji nenechám spadnout.
A není lepší jezdit dodávkou, když nutně potřebuješ vozit ssebou půlku kvartýru?
jednou jsem je po kotrmelci rovnal ve svěráku,nasazenou trubku....... a tahal jsem po garáži celý ponk........
1 reakcí na tento příspěvek řidítka duralová vs. ocelová
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řidítka duralová vs. ocelová
Ale nevzdávám to.
Prohledal jsem net a hledal jsem tentokrát podle rozměrů. No bohužel jsem nic podobnýho v eloxu nenašel.
Ale nevzdávám to.
Původní ridítka jsem celá obrousil od laku a zajel do Bauhausu pro barvu. Krásnou červenou metalízu.
Právě schne druhá vrstva. Budu dělat 3 a 2 bezbarvým lakem. Vypadá to předběžně hodně dobře. Nestihnu to zítra smontovat, protože jsem si až teď objednal lepidlo na gripy a jiným to lepit nechci aby to šlo zas sundat ohřátím.
Tu barvu určitě použiji i na nový kryty spínačových satelitů.
Naposledy editováno 13.01.2018 18:31:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řidítka duralová vs. ocelová
I když to tak někdy nevypadá, tak většinu věcné kritiky vezmu v úvahu a skoro všechny změny jsem zase předělal.
Na sezónu předpokládám, že bude hotovo tak za měsíc apak to zak nafotím a udělám album
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řidítka duralová vs. ocelová
... Ale, lepidlo na Gripy... Jaký to je, jak to funguje a kolik ti ho zbyde?
Mám jednu hroznou úchylku(skoro jako ty), na všech motorkách protáčím level grip... Nevím jak to dělám... Mám nadání. Napadlo mě že bych ho od tebe odkoupil, stejně ti zbytek ztvrdne. Nebo doporuč... Prosím, koupím si vlastní - určitě ho během sezóny vyplácám - pravidelně ten level vždy urvu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řidítka duralová vs. ocelová
Taky se mě protočil Oxford na plynu a neměl jsem lepidlo, tak jsem to podmázl silikonem a drží taky.
No když jsem si usmyslel, že řidítka budou červený, tak prostě budou i kdybych si je měl vyrobit sám.Alespoň jsem při tý příležitosti láknul i držák tlumiče řízení, kterej byl hnusně šedivej.
Ještě vybarvit nový gumy, ty mám tak z půlky hotový, je to dost pracný.
dewwil píše: t_freedom> To jsme na tom stejně, po nějaké době se mi začne heft na plynu protáčet, už jsem zkusil, lak na vlasy, chemopren a pak i dráty kolem heftu jak na okruhovce a pokaždý za cca měsíc to protočím
Nechceš moje rizomy? Levně
1 reakcí na tento příspěvek řidítka duralová vs. ocelová
ocel ma modul 210Gpa, zatim co slitiny hliniku jen 70Gpa, takze tim pruznejsim bude samozrejme dural.. (pojmy tvrdy a mekky bych vynechal uplne)
..ma ovsem mensi pevnost, tudiz musi mit trubka tu tlustsi stenu (kvuli pozadavku na nizsi sigma musi mit pri stejnem Mo vetsi Wo) ..proto bude mit ve vysledku trubka stejnou nebo mensi deformci (a nebo treba i vetsi, takovej "extrem" 7075 bude pevnostne dokonce fous nad "blátem" 11373 ) - a ne proto ze by byl dural tuzsi
Kompletně jsem předělal ty spínačové satelity, vypadají mnohem lépe, kabeláž je více schovaná, odebral msem rádio (mám nové Interphone F5)
Na řidítkách nový dálkový ovladač Interphone (bylo šílený ho sehnat už se nevyrábí)
Plotnu horního kufru jsem zvýšil a předělal do nerezu,
Komp!etně jsem předělal držáky zadních stupaček, aby se už nedaly urazit a jsou o 20 ymm níž,
všechny přídavný světla jsem dal na vodotěsný konektory a předělal jejich držáky takže se dají snadno sundavat,
přídavné boxční blinkry nahrazeny homologovanými
dal jsem nový největší boční kufry a na ty jsem přidal přední a zadní pozičky,
na levým kufru USB zásuvka pro kameru na helmě spolujezdce,
kanystry zezadu na kufrech, další kanystr na prsou přívěsného vozíku
přívěsný vozík dostal zadní mlhovku
pod pravým kufrem nerezová zamykatelná schránka 8L,
nafukovací polšrář spolujezdce,
přídavnou baterii pod levým kufrem jsem posunul níž teď nad ní laminuji novou malou schránku na díly,
komp!etně předělané napájení kamer a tabletu (samostatné zdroje a apevno USB micro kabely),
čirý plexi chránič předního světla,
novější typ mikrovlnných senzorů alarmu,
hasicí přístroj v držáku vlevo za sedlem, neoprenové červené chrániče kluzáků přední vidle, červeně eloxovaný napínač řetězu
Karbonový polepy brýlí, víčka nádrže rámečku tacnometru a držáků stupaček
červeně eloxovaný podložky plexi štítu a blasterů
široké odrazmové pásy na boční schránce a na kanystru
loketní opěrky spolujezdce mají výrazně zjednodušené držáky
voltmetr vyměněn za typ provedením shodný s teploměrem oleje
přídavné houkačky vyměněny za výkonnější typ
řada dalších šroubů vyměněna za pevnostní nerezové
osy předních padáků vyměněny za houževnaté nerezové
kompletně předělaná elektroinstalace horního kufru
GPS tracker vyměněn za lepší
šrouby víka tachometruvyměněny za ruční takže je ke xenonům přístup bez použití nářadí
zbývá zadní tlumič poslat do Anglie na výměnu pružiny
nechat obout nové pneu
Naposledy editováno 01.03.2018 00:00:55
1 reakcí na tento příspěvek řidítka duralová vs. ocelová
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |