Piste zkusenosti, vkladejte odkazy, postrehy a tak..
Moc me zajima, jestli treba Multak 1000 da s klidem tohle cislo, popripade treba 2x tolik..
A dik
Naposledy editováno 21.03.2018 19:58:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
t_freedom píše: Lidé chtějí být klamání. Všude v inzerci vidíš ty 4-6 roků starý bajky co maj 15-20tkm a pak se podívej na 10-15let... Málokdy zalídneš přes pade. Každej se tetelí jak právě on má ten málo jetej kus. Jenže ono to má druhou stránku - lidi co tomu věří pak posuzují stav motorky k tomu nájezdu a masinu co má klidně kilo považujou za tu se 40tkm. No a, kurwa, jestli je to takhle po 40, dá to vůbec kilo? V reálu se můžou klidně přibližovat kilům dvoum.
Nedávný příklad že života. Kupoval jsem ženě do městě malý auto. Nájezd z r. 2006 87tkm, naše příbuzná si teď o dva měsíce chce koupit taky něco podobnýho, resp.mladšího. Nájezd od r. 2012 64tkm... Vypadá to, že ty auta a motorky jezděj nejvíc v prvních 4letech, pak už jen stojí.
Teď jsem pro ženu kupoval Sharana z firmy od známého, trochu orezlé zadní podběhy, sem tam nějaké kktiny, nic hrozného. Něco do toho zahučí, ale s tím počítám. Je to rok 07 a má najeto fakt skutečných 260 000 km...toliko k těm tvým skutečným 87tkm u auta z roku 06...prostě realnější je počítat spíše s 20-30tkm/rok provozu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
Naposledy editováno 22.03.2018 06:52:46
Obecně je to ale v tý inzerci směšný...
Milane, zdar dvoum válcům a tvýmu zdraví. Popisoval jsem tu stejnou věc s mým bejvalým ZRX. Po 5letexh 17tkm... Taky jsem byl za zloděje
1 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice
A co tím chci říct? Že to co je na tachometru je opravdu nepodstatný údaj. Polovina motorek je stačená na obligátních 35 pak to najede 15 do 50ti ale realita je třeba i k 200kkm a lidi si pak myslí že je motorka při 50kkm po smrti, což je kravina. Tak bych se údajem na tachometru asi moc neřídil, spíš bych řešil skutečný stav motorky a tom se dle mě ještě víc než najeté km podepíše majitel a jeho péče. Protože motorka s 200kkm po jednom majiteli bude v lepším stavu než motorka po deseti kutilech který měli erudovanou potřebu se v tom vrtat ikdyž o tom ví prd se 100kkm.
A přesně co píšeš jsem popisoval výše... Jestliže je stav motorek s reálným nájezdem 150-200tkm vydávaný za 45tkm, chápu že se většina lidí boji koupit něco co má 60tkm
Naposledy editováno 22.03.2018 08:50:50
1 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
t_freedom> V tom s tebou souhlasím, jen ty lidi nechápu. Když něčemu nerozumím tak si snad nechám poradit. Ale dnes v době mocného média internetu je každý odborník na všechno Třeba jezdí k nám borci (otec se synem) co si koupili staré KLR600 bez papírů, že to sehnali za pár korun, tak si mysleli jak dobrý kup to nebyl. Uplně slyším přemýšlení tech lidí: "Ty vole mám japonce, to poletí jak kráva oproti kývačce a stál jen 15000Kč." Motorka samozřejmě totální zbastlená mrdka, kde bylo šecko v háji. A co s tím chceš dělat. Takový člověk ti doveze motorku, myslí jak dobrý kup neudělal ještě z toho má dobrý pocit a myslí že ty mu to za bůra poléčíš a bude jezdit jak nová. Jenže na takové hyeně jen co strávíš času je tak na 10ku a neberu v potaz materiál a vysvětluj to takovým lidem pak.
Pak se toho zbavili a po půl roku dovezli další motorku. Aprilku 125 motarda cca 08´přesné označení nevím. Na to že to nebyla ani deset let stará motorka, tak opět stejný scénář, totální kalamita. Motor v piči, takže komplet GO(byl to 2T naštěstí, tak to tak drahé není), KO řetězovka, přepáčko tlumiče, všechno zbastlené a totálně rozhašené. Elektrika byla kapitola sama o sobě. Stačilo zatočit řidítky a zapínalo se zapalko, podotýkám že klíček nebyl v zapalování Nějaké prase odstřihlo dráty těsně u spínačky a bylo to zapojené přes čekoládku, z toho některé přímo na plus od baterky, takže při zatočení řidítek se drátky dotkli a uplně to obešlo spínačku. No katastrofa. Nějak se to dalo celé do kopy a když si pro to přijeli tak se jich ptám kolik za to dali. Říkali snad k 60000Kč! Tak sou ty lidi normální? Před tím si koupí takovou mrdu, budiš ta stála pár korun a teď si koupí ještě horší za takový ranec. Navíc mladý si myslím že má dobrý metráček možná i víc a co myslí že s nim ta 125 2T bude dělat, jen čekám že to za chvílu užene a bude to tu znova A když sem se jich zeptal proč si nevzali někoho sebou když to jeli kupovat tak jen pokrčili ramenama. Na jednu stranu jim není líto vyhodit balík peněz v podstatě do hajzlu za takovou sviňu a pak když jim to máš opravovat, tak se kroutí, že namají peníze a je to moc drahé, jen to nějak udělat aby to nějak jelo a myslím že dál mluvit nemusím. A kup si po někom takovém motorku.
Šak proč ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
...ale pravda, občas hledám některý postupy stejně, abych něco svým důvtipem bez valný zkušenosti neposral...
Nejsem úplný střevo, ale víš jak to je, neživí mě to a tak raději dva dny přemýšlím, než něco začnu povolovat silou - už se mi to 2x vymstilo
Časem docházím taky k závěru, že je lepší ušetřit svůj čas pro děcko, sport, zábavu, než neefektivně sedět v garáži nad věcma, co zkušenej Ducati mechoš má v malíku za 1/2 mýho času (mě by to i bavilo, ale času je od 25-30 let nějak míň a míň ) ... někdo jezdí do garáž servisu s hodinovkou 350CZK a myslí si jak šetří... jinej servisák s nástrojema a zkušeností má třeba 6kil...ale udělá to za polovic času.
...zase jeden příklad ze života - mám plynaře, chlapík je neustále v kalupu, při servisu pokaždý min 2hovory...termín dá nejdřív za 2-3měsíce. Bere litr na hodinu. Ale je to mazák co "se nezakecá"
Příjde, odmontuje kryt, vyndá hořák, očuchá to, vyčistí, spustí - vyzkouší jak držej ventily - řekne 600CZK i s papírem revize. Když jsem kámošce řekl, že bere litr řekla že jsem magor, že její bere 500CZK na hodinu, starej pán a že je super. "Hmmm a na kolik tě vyjde klasika každoroční revize a kontrola" ptám se... "no tak 600 - 700CZK" odpověděla... každopádně ušetří!
Jo takovýho kámoše mám taky, kterej pořád říká "neser se do věcí, kterým nerozumíš". S tímhle přístupem bych byl celej život na gauči a čuměl na bednu, protože na začátku nikdo nic neumí. NO já nevím. S dopomocí jsem si zrekonstruoval celej barák sám a nedá se uplně říct, že by z toho byla teď zřícenina. Takže jako vždy celá věc má dvě stránky....
Takze to mozna neni o tom, ze ta holcina nechce platit, ale mozna jen nezna spravneho cloveka...
...coz mi pripomina, nevite nekdo, jestli funguje v Brne jeste pan Mrkyvka? Jeho cislo na webu je mrtve..
1 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice
Koupeno loni s 34 500 km na tachu, motorka nepotlučená bez napadení kutilem, ovšem údržba zanedbaná až k neuvěření. Prodávající věděl jen kam se leje benzín a se vším jezdil do neautorizovaného servisu, který tomu ale moc nedal. Dovoz z Itálie s 22 kkm v 2001, historie km dle STK protokolů známá po celou dobu, tři roky z toho v depozitu, takže km s vysokou pravděpodobností skutečné.
Prvotní preventivní kontrola/oprava v neznačkovém servisu (neměl jsem možnost to udělat sám): Olej, filtry, řemeny, svíčky, vyčištění, přetěsnění a seřízení karbů, kontrola ventilových vůlí, přední i zadní brzdové destičky, brzdovka, přední guma - 19 500,-Kč
V průběhu sezóny: olej (servis mi nalil 10W40), filtr, přetěsnění spojkového prasátka (ještě jednou díky, gugo!) - 3 000,-Kč
Letos před sezónou ve 39 500 km v autorizovaném servisu: Kontrola a nastavení ventilových vůlí, změřené kompresní tlaky, kontrola řemenů, výměna palivového filtru, přetěsnéní vidlice, doplněno pár origo šroubků - 12 000,-
Toš tak...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
gugo píše: chatra> hlavne ze tesni
těsní, těsní, už mám letos najeto 50 km
Bohužel má Monster po necelých 40 kkm kompresní tlaky u obou válců sice stejné, ale 9 MPa, což je na spodní hranici. Patrně mu předchozí majitelé dávali pěkně za uši
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
A ten nájezd km se mě nějak nezdá. První rok motorka najede 22000km a potom za 16let jen 12500km?
2 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice
Rutti píše: Je nekde "partsdepot" pro ducati. Neco podobneho.. kde bude rozkres a ceny dilu .
https://www.stein-dinse.biz/
ale já myslím, že ty si jí nekoupíš.... je to příliš drahé....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
Kouknu doma a najdu odkaz, pripadne bude nekdo rychlejsi...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
kokonhead píše: Rutti> mozna primo na oficial duc strankach jsem nasel rozkres k mymo modelu, dle cisla kodu dilu jsem pak fil vyhledat pres partsdepot...
Kouknu doma a najdu odkaz, pripadne bude nekdo rychlejsi...
http://www.ducati.co...maintenance/index.do
V pravem sloupci Spare parts catalogs
1 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice
Naposledy editováno 23.03.2018 16:33:35
U měření tlaků jsem nebyl, dělali to u G4R, tak tomu věřím. Pokud je to karbonem na sedlech ventilů, VIF by si s tím měl postupně poradit, což zjistím příštím měření.
Naposledy editováno 23.03.2018 17:22:01
2 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice
Moje, firemni, Oktávka: Stahovani levyho okynka skoro v pici, protože závora. Krátké jízdy po po Praze, vymlácený podvozek a startér protože obrubníky a spesl mocná parkovacka. Rychlé krátké pojezdy se studeným motorem. Jo, umel bych to, na chvíli, postavit/nasprejova WD tak,že laik nepozná.
...Proboha vykaslete se na tachometr, vserikere Cebie, pouzijte rozum a cit,místní znalosti, je potreba origos výrobce velký techničák,ne jakási novodobá kopie. Omrknete jeho barák, nenápadně nakouknete do jeho garáže, poptejte se mezi řečí kam, a co jezdí. Kam jezdí do servisu,co má za nářadí. Zakarbonovane ventily, karbon na kruhach proč?!
Co do to lil, jak asi prováděl průběžnou údržbu!? Orvane matky, omlacena barva, podivně ohlodané šrouby,koudel z vypustaku,to napoví. Podrene kluzaky vidlic. Co asi by zabránilo prodejci nalejt VIF a prodavat to v bezvadném stavu?
Pokecat s majitelema když nemá logické vysvětlení tak o dům dál.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Monster 1000s nechce jet přes 7500rpm [1, 2] Ducati Monster 1000 | Hynda | 32 | 10.10.2024 v 18:23 Anti |
spojková lamela - Quiet mod Ducati Monster 1000 | Hynda | 3 | 10.8.2024 v 07:05 dewwil |
Ducati Multistrada 1000ds: spatne s... [1, 2, 3] Ducati Multistrada 1000 | JamesM | 70 | 25.7.2024 v 19:29 Breeoom |
možnost vyzkoušet starší větší skút... Suzuki AN 400 Burgman, Suzuki AN 650 Burgman, Ducati... | JamesM | 0 | 4.5.2024 v 23:07 JamesM |
Ducati - diagnostika - reset servis... Ducati Multistrada 1000 | Zbyša | 13 | 15.11.2023 v 19:08 rob456 |