Zadní guma se mě vždy sjede do lichoběžníka. Tedy splacatí se vršek a sjedou boky, takže zbydou dva hřebeny. Motorka je silně přetížená a nejezdím nijak pomalu. Kupuji vżdy zesílené gumy a hustím o něco více. Zadní na 3,1 místo 2,9 ale je to jak vidím málo. Teď mám novou Pilot road 4 GT asi 700k a chci jî dohustit tak na 3,5. Nevím ale co si můžu dovolit, protože v horku to pak vyletí až o 0,6 výš tak aby to nebylo moc. Pořàd cestou upouštět a dofukovat se mě fakt nechce.
Ta poslední se mě teď odporoučela po 7000 km v půl jedné v noci na dálnici ve Švédsku. Byla to celodenní šílená anabáze. Guma by asi domů s odřenejma ušima dojela ale....
Ráno prázdná, dírka jak po špendlíku nalezena fakt s lupou. Knoty mám ale lepidlo horkem vyteklo a zbylo jen trochu. Navíc jsem to nenechal uschnout a hned jel, takže to ucházelo. Lepidlo nikde neměli, tak jsem až ve čtvrtým pneuservisu sehnal opravu na počkání (čtvrtek 10 ráno!!). Opravář to třikrát!!!zouval a pořád to ucházelo (dírka po tom knotu nic jinýho). Nová guma nebyla, on jen krčil rameny ( cena 300 SEK). V zoufalství jsem tam nafoukal sprej pěny a vyjel jsem 50 km pro novou gumu. Tu jsem koupil ve velký firmě Nord bikes v pět odpoledne (tedy přístupem k zákazníkovi je každý český obchod strčí do kapsy). Servis mají ale přezutí na počkání ani náhodou. Pěna nějak držela ale na 270 km do dalšího ubytování jsem to neviděl, tak jsme se vydali hledat nocleh. Ani náhodou nikde nic (teda nevím kde spěj ti co jezdí na blind). Takže pomalu 70 až 80 vpřed. Po 50 km vyletěl ten špunt nebo co tam dal ten odborník. U pumpy našli tubu lepidla tak jsem tam nacpal 3 knoty a jel jsem. Po dalších 60 km to ušlo náhle během 1km na dálnici (no je pravda že jsem zkoušel jet 90, což jsem asi neměl). Nemají tu krajnice a při prázdný gumě je bočák moc dlouhej a nebylo na co najet ani kam pomalu doťapat (přede mnou bylo zůžení do jednoho pruhu, stát se to o 300m dál zablokoval bych dálnici). Seděl jsem tedy na motorce, nastartovaný motor, blikačky, zadní mlhovky - 3 hodiny) Volal jsem 112(třikrát) ale prostě nijak nepomohli. Zkusil jsem tedy českou asistenci ( platím si havarijko) a ejhle oni to ve 3 ráno zařídili. Odtahovka mě dovezla před pneuservis kde mě ráno gumu přehodili.
Blbá zkušenost. Jako první opatřenî tedy hledám na kolik to foukat, aby to vydrželo víc. Ta dírka byla v tom zeslabeným boku. Na další dluhou cestu zadní novou sebou.
Co myslíte, na kolik se dá ta zadní hustit?
Naposledy editováno 07.07.2018 23:46:05
2)Každá pneu se v běžném provozu sjede nepravidelně.
3) 7tis.km není špatný nájezd, vezmeš li v úvahu bod č.1
4) nedá mi to a rypnu si -> vezes půl motorky v ND a stejně skoncis na tom co nemáš, klasika
Myslím že už ti to někdo i psal o těch náhradních pneu, máš poučení pro příště..
Dvě gumy se určitě ještě někam vejdou
1 reakcí na tento příspěvek opotřebení zadní pneumatiky
O přetížení vím a nijak ho nesnížím, můžu s tím jen počitat.
Guma se vejde dobře na víko horního kufru ko!em nosiče
1 reakcí na tento příspěvek opotřebení zadní pneumatiky
V tomto případě byla asi na vině ta tenká stěna v místě defektu. Ona celá ta guma byla už taková až hadrově měkká. Ale mít náhradní gumu, tak bylo v 11 h vyřešeno.
Asi kdybych tam hned šoup jen tu pěnu, tak byl taky pokoj. Na autě mě guma ucházela pod patkou a v servisu to nebyli schopni dohnat. Mám tam 3 měsíce pěnu a dobrý.
Jenže jak toto vše vědět předem.
Jo a ten hřibek tam ten odborník dal.Třikrát. A bylo to horší než s čím jsem přijel. Z nějakýho důvodu to prostě bublalo kolem toho hříbku. Já myslím že měl blbý lepidlo. Ale byl to regulérní pneuservis se ším všudy.
No v to druhým to taky nebyla extra profesionalita. Přikutálel přezutou gumu a protoże jsem sledoval co dělá, povídám: ještě snad vyváżit ne. A on že aha, já zapoměl. Kdybych se neozval, tak bych odjel bez vyvážení.(a tam to stálo 400 SEK)
Naposledy editováno 08.07.2018 07:18:06
1 reakcí na tento příspěvek opotřebení zadní pneumatiky
Gugulek píše: Defekt to je vždycky neštěstí. Oprava defektu knotem je jen na dojezd do pneuservisu. Potom tam nechat dát hříbek a je klid. I v návodu na použití knotu to píšou. Placená asistence je super a za těch pár peněz zo stojí.
Ale hovno, dal sem knot a gumu dolítal bez problémů do konce ( cca 3000km )
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
1 reakcí na tento příspěvek opotřebení zadní pneumatiky
1 reakcí na tento příspěvek opotřebení zadní pneumatiky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
Dnes máme odpočinek a vyrážíme zas zítra, tak jí chci přetlakovat.Je to Pilot road 4 gt
Naposledy editováno 08.07.2018 08:46:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
se-se píše: dewwil> a pomůže to přehuštění, co myslíš?
Dnes máme odpočinek a vyrážíme zas zítra, tak jí chci přetlakovat.Je to Pilot road 4 gt
2 reakcí na tento příspěvek opotřebení zadní pneumatiky
V prostředku boků to je užraný úplně pod vzorek. Ona tam je měkči směs. Nikde se nemůžudočíst, co ta guma snese za tlak. Když ráno vyjedu s 3,5 a bude vedro, tak tam v poledne bude 4,5. Snese to, na tý vodešlý Pirellce to bylo asi 20 km ale nevím jestli to lze dlouhodobě
1 reakcí na tento příspěvek opotřebení zadní pneumatiky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
se-se píše: V_i_c_i> jakým přípravkem? Přezouval jsem jen Jawu a tam nějaký vorvání ráfku nehrozilo. Mám na rafkách metalízu.Když byla guma venku, zkoušel jsem jí cvičně sešlapat z patky a ani náhodou a to byly celá zhadrovatělá.
Origo zouvaci hlava, teleskopicka trubka s dirou a osa do loziska kola. Ruco to obkrouzis a ma vyzuto/nazuto. Kdyz by se to promyslelo tak to bude lehke a skladne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
se-se píše: no já myslím (nevidím tam za jízdy tak je to jen teorie), že se hodně promačkává a proto to žere ty boky. Já to fakt klopím naprosto minimálně. Přetíženi dělá asi 100 kg takže hodně. Tlumič má o 3 stupně tvrdší pružinu a bez zátěže to je jako by tam byl kuz železa, także s tím počítám.
V prostředku boků to je užraný úplně pod vzorek. Ona tam je měkči směs. Nikde se nemůžudočíst, co ta guma snese za tlak. Když ráno vyjedu s 3,5 a bude vedro, tak tam v poledne bude 4,5. Snese to, na tý vodešlý Pirellce to bylo asi 20 km ale nevím jestli to lze dlouhodobě
mám na motorce snímače tlaku a na dovolenou taky jezdím silně přetížený a taky jsem s tlakem laboroval.....to píšu proto,aby jsi věděl,že úplně neplácám z vody jako většina..... a podle mně máš problém,že to foukáš moc.
ta guma musí pracovat.pokud ji přetížíš,musí se trochu rozplácnout,aby tu zátěž rozložila na větší plochu,taky stále musí kopírovat povrch a na nerovnostech neodskakovat.ty ji nabušíš tak,že už se nehne ,odskakuje,opotřebovává se rychleji a logicky se sjíždí do trojúhelníku.
já se snažím udržovat tlak kolem 3bar ,takže ráno klidně vyjíždím s tlakem 2,6 ,po 20km už je tam 2,9......,při dlouhém přesunu po rozpálené dálnici ještě upustím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
No co s tím, když malinko přes manuálovej tlak je blbě a níž se fakt bojím?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
Naposledy editováno 08.07.2018 11:24:19
Nestačilo by ti ti na sundání pneu, spolu s plastovýma příložkama aby sis neodřel ráfek?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
Humusus píše: pro příště bych tam dal nějakou cestovní gumu určenou na výdrž - s tvrdou směsí a co největším hmotnostním indexem
Byly tam Pirelli Angel VT verze A a předtím jako teď Michelin Pilot road 4 GT. Je nêco lepšiho?
Naposledy editováno 08.07.2018 11:27:32
se-se píše: V_i_c_i> no to asi ano, skvěla myšlenka. Abych nevymýšlel vymyšlený, je to někde k vidění?
Je to treba tento system. A na patku by se to take dalo vymyslet. Pouzit jako paku a protivahu vzdy nekde najdes. Patnik, svodidlo apod. Nerikam ze idealni jako pneuservis, ale na cesty relativne skladne a funkcni...
Naposledy editováno 08.07.2018 11:40:37
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |