kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 27.01.2019 16:08:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 27.01.2019 16:19:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: jardakovarik> super, díkes, poslal jsem ti do mailu ty věci, co chce Eliška objednat Já do ní nepůjdu, já mám ještě tak rok na přemejšlení Kup radši tohle, to je Dakaristovo bejvalka www.motorkari.cz/motobazar/motorky/aprilia/aprilia-tuono-1000-r/aprilia-tuono-1000r-1378629.html
Přesně tak, ať je zase zpět na jihu
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Motor celkem držák, vačky, hlavy, písty, válce jako nové, ale spotřeba oleje ze startu testu 0,1L / 1000 km. V druhé polovině testu už 0,4L/1000 km. Po rozebrání nepřišli na nic, v čem by to mohlo být. Přičetli to vyšší zátěži na dálnicích, jízdu ve dvou, a hrkačky po městě v parném létě.
Vodítka sacích ventilů byly na jejich koncích sice více opotřebeny, ale uprostřed své délky (kde se to má údajně měřit) byly ještě v toleranci.
Vyjádření továrny na vyšší spotřebu oleje: Je to sice větší hodnota, ale ještě v toleranci
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A další věc, to může být typický příklad toho, že nejde věčně objemově nafukovat a výkonově posilovat motory na téměř stejném 20 let starém karteru.
Příkladem budiž X-Diavel, který má zdvih 71,5mm, což je hodnota z motorů 1000DS. Když vezmeme v úvahu mnohonásobně vyšší momentové síly, nepochopitelně vysunutý pastorek (v případě X-Diavelu malou řemenici), v prakticky původním karteru, kolik asi to výstupní ložisko v převodovce vydrží. Kartery už jsou jak slupky, hlavně že jsme zase něco váhově shodili, ložiska už taky nebývají jako dřív......
Naposledy editováno 28.01.2019 11:29:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
0,4l/1000km to je poloviční spotřeba oleje než na SSu když ho honím... takže to mám vlastně v rychtiku! ...nechápu jak může dnes někdo u motoru s 50tkm říct, že skoro půllitr oleje na tisíce je vpohodě… nevím co by s tím měly ty šály společnýho. To se musí týkat spíš kruhů, vodítek, gufer a časování vrchu ...spodek fakt nevím
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
"rejsink" motory proste zerou oil, vsude se nastavuji vule aby ten motor bezel zlehka...
Naposledy editováno 28.01.2019 11:30:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Potom jsem mrkl, jak to vlastně na skutečném X-Diavelu je..... Oni na výstupu nic nezměnili, sprostě vysunuli řemenici dále od motoru, to znamená dále od ložiska. Když si vezmu, že je to Powerbajk, kde se jede na sílu a dynamiku, tak zákonitě to půjde srát.
A to mi potvrdili i v D-Motu. Mluvil jsem s majitelem, který mi na výstavě řekl, že z 15-ti prodaných X-Diavelů u jednoho po 15 tis. km došlo právě k destrukci výstupního ložiska....Tabulkově hezké, síla jako prase, ale ta síla se musí někde zachytit. ....V 20 let staré skříni a ještě k tomu s povysunutým působištěm výstupní síly.....
No a Dušan na svém Diavelu by mohl taky povídat, ale to tu nebudu šířit jak dopadl.
Naposledy editováno 28.01.2019 11:44:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: assassin> 113 koní na motoru z 950 objemu není úplně moc. Ale tak zas to může bejt daň za nižší spotřebu benzínu. Věřím že ta nová multistrada žere půlku toho co starý motory co nežraly olej.
Mám MTS1200 rv.2013 najeto 22tis. olej mi to nežere a ať dělál co chci nikdy jsem neměl větší spotřebu než 7,5l/100 i kdyby 8l/100 tak nevěřím že ta nová 950 bere nejvíc 4l/100
.když jedu pohodu vejlet s manželkou za zady (na druhém stroji) tak se úplně vpohodě dostanu na 4,5l /100 pochybuju že by ta devětpade jela za 2 a kousek
Naopak servisní číslo pod jedné znamená, že výkon motoru už je nad skříní. To vše se samozřejmě odráží na životnosti.
Ono větší skříň více stojí a to stojí i nějaké peníze.
Stejně to funguje i u klasických spalovacích pohonů. Něco nafoukneš, na úkor něčeho jiného....
Pochybuju, že skříně současných Diavelů, a silných 1200 motorů jsou celkově dvakrát betelnější oproti původních skříní, ze kterých vzešly. Prostě, kdyby tu mašinu člověk pořád využíval naplno k tomu, k čemu byla stvořena (brutal rozjezdy,apod.) tak to nedá.....
Jenomže ono se to tak krásně prodává, když se uvede, kolik koní to zas nabralo a kolik kilo motor zase shodil.....
Naposledy editováno 28.01.2019 12:05:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Člověk by si řekl, motorka, co je postavena na kravení, by to měla vydržet, ale jaksi motor, který byl dělán v jiné době do jiné motorky neměl zesílení pro takovéto účely.....A takových věcí by se našlo...
Naposledy editováno 28.01.2019 12:22:42
Jenže pokud je to šulín, kterej to zvedne a pak s tím praští jak" kurva s děckem " tak se vůbec nedivím že to časem rupne.
Nic není nezničitelný
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 28.01.2019 14:22:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dakarista píše: Přesně tak, ať je zase zpět na jihu
Čoveče, kolik jsi těch Factorek měl?
E: beru zpět, je to "jen" eRko
Naposledy editováno 28.01.2019 13:06:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Suty: kdyby se motorky dimezovali jak praví bezne technicke příručky tak jsou velke a téžke jako nakladak. Treba kdyz se na cvut počítala prevodovka pro 5kW elektromotor v projektu
i kdybych to bral jako životný krásky, tak to máš blbě