Diky
Pitbullterier píše: assassin> No já nevímm,ale mám 400nm stejně jako kamarád na X v 3l benálu.Plus to mám o dost níž.Takže trvdit,že strá nafta nemá zátah je blbost.
to je v serii? nejakej beznej objem motoru? o dost niz? 35i ma udavanej ten kroutak od 1200 .. o dost niz je kolik?
dulezity je co se srovnava a ty moderni motory obecne jedou o dost vic, nez ty starsi at uz najdeme nejakou vyjimku - staryho ropaka co ma kroutat
k, nebo i slusnej vykon a to jeste nejlepe po uprave...
jo a 400Nm mi neprijde jako extra zazrak... to jsem koukal, ze mam v aute taky a je to docela lenoch (v porovnani s 335i ktere je ma taky je to uplne jinej vesmir)
Naposledy editováno 26.09.2019 11:42:44
Naposledy editováno 26.09.2019 12:37:43
oproti předcházejícím výrobcům. Aby ufinancovaly 3 sady v periodě 15 let musí min investovat do vývoje a proto se ty auta sypou. A verte tomu ze ty sady komponentu nejsou u Evropy kompatibilní mezi sebou + navíc dodatečné náklady u jejich dodavatelů. Stačí to takhle?
tenere píše: assassin> je jedno co si vy myslíte ale na skutečně světovém trhu vládnou Japonci a Americani.V EU není trh ale politika cizího vyžeň ze strany hl. německých firem
... když je ti jedno, co si ostatní mysli... tak proč se ty věty píšeš?
E: jinak me je to tez u zadele...
Naposledy editováno 26.09.2019 22:01:22
Borntobewild píše: Já třeba nechápu, proč někdo autem jezdí na naftu nebo na benzín, když to má oproti LPG skoro dvojnásobný náklady
No, přestavba na LPG nemusí být zrovna terno:
http://dfens-cz.com/...uz-nikdy-nechci-lpg/
Nečet jsem to celé, jenom prolít. Ten článek je zkreslený, zaujatý.
Při aktuálních cenách stojí LPG oproti benzínu pod polovinu. Mám na autě přes 200 tis. Jediná závada, která se dá svést na LPG byly zapalovací cívky a i to je diskutabilní. Plyn mi už ušetřil částku, kterou jsem za auto dal a je pravděpodobné, že bez větších investic ještě jednou tolik najedu.
Plyn má jiné vlastnosti, než benzín. Do některých motorů se nehodí, u některých s tím musí montážník a uživatel více počítat.
Dostalo mě, jak na jiném fóru si týpek stěžoval, že mu ve 400 tis. odešlo těsnění pod hlavou a plyn už nikdy.
(Ikdyz teda moje auto uz se do kategorie stara plecka posunulo :( )
Naposledy editováno 27.09.2019 09:18:34
Já se naopak vyžívám se starších, spolehlivých autech. Ke štěstí mi úplně stačí klima, posilovače, ABS ... Žádný nový hovadiny nepotřebuju.
Co se týče podvozku, jízdních vlastností pružnosti motoru, komfortu, myslím že za posledních 20 let auta žádný velký pokrok neudělala. Rozdíl je ve funkcích, které opravdu nepotřebuju. Svezl jsem se i novýma autama a nevidím oproti mé 18 let staré Toyotě takový rozdíl, abych za ujetý kilometr platil 5x víc.
Pokud je LPG správně namontováno a do správného auta, tak o něm vůbec nevíš. Na LPG mám najeto přes 600tis km a přešel jsem k němu od dieselu, který jsem měl v úplně novém autě, kde už při 80tis km jsem dělal repas čerpadla celkově za 60tis kč. (Bylo to v roce asi 2003), 6 měsíců po záruce. Pak začali další problémy, tak auto šlo z baráku. Další auto jsem koupil benzín, který jsem po 1/2 roce nechal předělat na LPG. Dnes jen lituji, že jsem LPG neměl dřívěji.
Tady zase děláte tu věc, že srovnéváte obecně a to se prostě nedá. Bez srovnávání 2 konkrétních aut si každej představujete něco úplně jinýho a nemá to smysl.
MPI s hydroštelama. Prakticky většina vw koncernových před fsi a tsi. Mám jedničkovou Fábii 1,4 16V 55kw a úplně bez problémů. Toyota Previe 2,4 vvti Tam nejsou hydroštely, takže mám přimazávání ventilů a po 50ti tis. jsem šteloval vůle výfukových ventilů.
Každopádně to chce, buď tomu autu rozumět, nebo na to mít šikovnýho servisáka. Chce to mít dobře seřízený, v pořádku lambdasondy. a i umět řídit. správně řadit, využívat motor v optimálních otáčkách. To spousta točvolantů neumí, čímž nejen stoupá spotřeba, ale i se opotřebovává víc motor.
Borntobewild píše: assassin>
Já se naopak vyžívám se starších, spolehlivých autech. Ke štěstí mi úplně stačí klima, posilovače, ABS ... Žádný nový hovadiny nepotřebuju.
Co se týče podvozku, jízdních vlastností pružnosti motoru, komfortu, myslím že za posledních 20 let auta žádný velký pokrok neudělala. Rozdíl je ve funkcích, které opravdu nepotřebuju. Svezl jsem se i novýma autama a nevidím oproti mé 18 let staré Toyotě takový rozdíl, abych za ujetý kilometr platil 5x víc.
no co clovek to nazor, ja si myslim, ze stary auto neni spolehlivy uz jen kvuli tomu, ze je stary a ma najeto nesmysl...
taky rozhodne nemam pocit, ze by se ty auta nikam neposunuly... nevim co jsi zkousel, ale proti stary toyote si troufam rict je komfortem a vykony jinde kde co...
jestli ti to vyhovuje, jen dobre, ja bych ale klidne bral nejake nove
AndělČK píše: assassin> Stále jsou na trhu nové vozy s "moderním" motorem, které nemají přímý vstřik, takže je třeba podívat se tam. Pokud nejde, jít do CNG.
Pokud je LPG správně namontováno a do správného auta, tak o něm vůbec nevíš. Na LPG mám najeto přes 600tis km a přešel jsem k němu od dieselu, který jsem měl v úplně novém autě, kde už při 80tis km jsem dělal repas čerpadla celkově za 60tis kč. (Bylo to v roce asi 2003), 6 měsíců po záruce. Pak začali další problémy, tak auto šlo z baráku. Další auto jsem koupil benzín, který jsem po 1/2 roce nechal předělat na LPG. Dnes jen lituji, že jsem LPG neměl dřívěji.
asi me toho moc nenapada... rozhodne ne z kategorie aut ve kterych klidne stravim par hodin jizdy. treba dacie maji asi neprimej vstrik, naky levnejsi fiaty...
me proste nevadi si za luxus pri cestovani priplatit ... usetrim 60tis za cerpadlo a koupim si za to co? obri televizi?
Borntobewild píše: Hitak128CZ>
MPI s hydroštelama. Prakticky většina vw koncernových před fsi a tsi. Mám jedničkovou Fábii 1,4 16V 55kw a úplně bez problémů. Toyota Previe 2,4 vvti Tam nejsou hydroštely, takže mám přimazávání ventilů a po 50ti tis. jsem šteloval vůle výfukových ventilů.
Každopádně to chce, buď tomu autu rozumět, nebo na to mít šikovnýho servisáka. Chce to mít dobře seřízený, v pořádku lambdasondy. a i umět řídit. správně řadit, využívat motor v optimálních otáčkách. To spousta točvolantů neumí, čímž nejen stoupá spotřeba, ale i se opotřebovává víc motor.
hele treba ve fabii mi staci jet tak 100km a uz mam krece v nohou ... dalsi vec, ze tam neni HF a audio se neda skoro poslouchat...