Diky
MPI s hydroštelama. Prakticky většina vw koncernových před fsi a tsi. Mám jedničkovou Fábii 1,4 16V 55kw a úplně bez problémů. Toyota Previe 2,4 vvti Tam nejsou hydroštely, takže mám přimazávání ventilů a po 50ti tis. jsem šteloval vůle výfukových ventilů.
Každopádně to chce, buď tomu autu rozumět, nebo na to mít šikovnýho servisáka. Chce to mít dobře seřízený, v pořádku lambdasondy. a i umět řídit. správně řadit, využívat motor v optimálních otáčkách. To spousta točvolantů neumí, čímž nejen stoupá spotřeba, ale i se opotřebovává víc motor.
Borntobewild píše: Hitak128CZ>
MPI s hydroštelama. Prakticky většina vw koncernových před fsi a tsi. Mám jedničkovou Fábii 1,4 16V 55kw a úplně bez problémů. Toyota Previe 2,4 vvti Tam nejsou hydroštely, takže mám přimazávání ventilů a po 50ti tis. jsem šteloval vůle výfukových ventilů.
Každopádně to chce, buď tomu autu rozumět, nebo na to mít šikovnýho servisáka. Chce to mít dobře seřízený, v pořádku lambdasondy. a i umět řídit. správně řadit, využívat motor v optimálních otáčkách. To spousta točvolantů neumí, čímž nejen stoupá spotřeba, ale i se opotřebovává víc motor.
hele treba ve fabii mi staci jet tak 100km a uz mam krece v nohou ... dalsi vec, ze tam neni HF a audio se neda skoro poslouchat...