1 reakcí na tento příspěvek Padáky FZ6 N hříbky vs rám
1 reakcí na tento příspěvek Padáky FZ6 N hříbky vs rám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky FZ6 N hříbky vs rám
HornisGSX píše: není to zas tak dávno co jsem tvůj tip motorky viděl s hříbkem který se urhnul i s kusem támu nemaj to nějak dořešený chlapci
to sem potřeboval slyšet, taky mám pocit že když vo vlítne na rantl tak hříbek musí odlítnout.
Neronis píše: to sem potřeboval slyšet, taky mám pocit že když vo vlítne na rantl tak hříbek musí odlítnout.
pokud to vlítne na rantl tak to urveš každý hříbek... já osobně bych do toho fakt nešel... tehdá klučina dal za opravu rámu šupu...
2 reakcí na tento příspěvek Padáky FZ6 N hříbky vs rám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky FZ6 N hříbky vs rám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky FZ6 N hříbky vs rám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky FZ6 N hříbky vs rám
eda píše: HornisGSX> Čau draku ( no na té úchylce něco bude ) Přesně jak to píšeš. Proto to Rutan řeší přes ty dva body. Má je fakt vymakaný.
jestli to chápu správně tak rutan má prvně nějakou silnou ocelovou desku uchycenou na dvou bodech a na té je teprve potom jednobodovýc hříbek ? a tak je to řešené na každé straně ?Prostě dva body ?a n nich jeden bod?
Neronis píše: jestli to chápu správně tak rutan má prvně nějakou silnou ocelovou desku uchycenou na dvou bodech a na té je teprve potom jednobodovýc hříbek ? a tak je to řešené na každé straně ?Prostě dva body ?a n nich jeden bod?
jj dva body podle fotek...
Více než DESETI crashtesty úspěšně otestovaná sada. Vzhledem k asymetrickému rámu je sada na pravé straně kotvena jedním šroubem a na levé straně dvěmi šrouby, což pro exponovanou levou stranu s vysazeným víkem alternátoru poskytuje kvalitnější ochranu než symetrická sada. Přemístění osy protektoru podstatně zkvalitňuje ochranu vík motoru a zároveň snižuje riziko poškození úchytu nárazem. Při přetížení dojde k ohybu desky a šroubů a přímý náraz není přenášen do rámu a bloku motoru.
coý znamená ýe jedna starana je obyčejnej hříbek jednobodovej
kdybych šel náhodou do rutanu, záleží nějak víc na typu hříbku ? v obrázku v uvodu je typ dragon za 2350 jinak je cena docela nižší
dle me ten ram chrani jen spodek motoru a co ram nadrz nic...
ja sv polozil a tam byli origo padaky suzuki ohla se tam destickaa pak i dlouhy sroub co drzel padak a moto jelo po vyfuku riditkach a padaku takze to fungovalo....
Naposledy editováno 03.03.2012 08:21:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky FZ6 N hříbky vs rám
eda píše: Mě osobně záleží i na tom, jak to bude na mašině vypadat.
Tak to aby sis koupil nejakou masinu co bude taky nejak vypadat
1 reakcí na tento příspěvek Padáky FZ6 N hříbky vs rám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky FZ6 N hříbky vs rám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky FZ6 N hříbky vs rám
Neronis píše: měl si tam hříbky a vyměnil si je za rám ?protože oba na sobě si tam asi neměl
Mal som oba. Vidieť to aj na fotke len sú striebornézdeno255 píše: Mal som oba. Vidieť to aj na fotke len sú strieborné
ajo, já to tam nemohl vůbec najít.kdyz bych mel padací rám, tak on mi asi nádrž zrovna moc dobře neochrání ne ? narozdíl od hříbků ? ty sou vystouplější a měli by to chytit ne ?
2 reakcí na tento příspěvek Padáky FZ6 N hříbky vs rám
Skus nepadat,ale u fz6 to je trosku problem tam nikdy nevis jakou dat stopu do zatacky.
Naposledy editováno 04.03.2012 16:01:52
kerimfz píše: Oboje vcelku na nic,hribek se ohne/teda sroub co ho drzi/ a v urve kus ramu,a ten trubkac se asi ohne pod motor a znicis viko stejne,no a nadrz tu ti promacknou riditka tak jako tak.
Skus nepadat,ale u fz6 to je trosku problem tam nikdy nevis jakou dat stopu do zatacky.
Tak to mě ukaž až se rám prohne a zlomí víko motoru, to už tady nebudu.Páč to ude rána jak sviňa.Pokud motorka čelně koupí auto tak rám je k ničemu ale nemyslím si že by při pádu, 70km/h na písku v zatáčce rám zlomil.Hříbky neznám takový způsobem.
Ohledně Fazera ? chceš říct že si fazer nedrží stopu nebo co ?A nebo neumíš jezdit a proto je jedno jakou stopu zvolíš to mi vysvětli
Víko alternátoru se většinou stejně i tak podře , ale aspon jě chráněné proti proražení a vytečení oleje.
Pri každém pádu na FZ6 , kromě jízdy krokem se ohnou řidítka a stejně promačknou nádrž.
Hříbky lépe chrání podření rámu motorky. Pokud hříbky na FZ6 tak jedině rutanuv system , ostatní jednobodové nadělají více škody než užitku.
Ochranný rám chrání jen víka motoru , takže jedině v kombinaci s hríbky.
1 reakcí na tento příspěvek Padáky FZ6 N hříbky vs rám
1 reakcí na tento příspěvek Padáky FZ6 N hříbky vs rám
No a jinak nejde mi ani tak o škrábance spíš jak o prasknutí vík motoru a podobně.pošrábaný víko je blbý ale prsklý je horší.Nádrž nezachráním asi nikdy takže je to fuk.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vibrace stupaček FZ6N [1, 2, 3] Yamaha FZ6 N | Cook | 72 | 9.9.2024 v 12:35 Holomraz12 |
Yamaha Fz6 N řízení Yamaha FZ6 N | Liba-Z-Libave | 2 | 3.8.2024 v 14:27 Gahan37 |
Cukání motorky Yamaha FZ6 N | virten | 17 | 28.6.2024 v 22:19 Zemina91 |
záběr spojky Yamaha FZ6 N | Dymus | 9 | 25.6.2024 v 17:44 Stangha |
Špatně snýtovaný řetěz Yamaha FZ6 N | Zemina91 | 23 | 19.6.2024 v 17:46 karlos-transalp |