1.Mám na tom elektronickej otáčkoměr, ale mám pocit, že né zrovna funkčí. Ručička se pohybuje od 1-2tis otáček, což je očividně špatně. Je možné, že jsem při montáži špatně připojit konektory na civky. Jak to má správně být? Mám 2 drátky připojené na jednu cívku, nemají být každý na jedné cívce? Co jsem tak spozoroval tak ten tachometr je taky jen na parádu, nevím jestli jedu 60 nebo 90
2.Další věc je, že v motoru ( ve válcích ) neco... jakovy cvaká, dost nerad bych něco zanedbal. Je to normální (až tak moc tomu nerozumim)?
3.Mám pocit,že mi moc Jawka nejede, na 4 to valim 80-90 (těžko říct)a dál se jí moc nechce. Myslel jsem, že tyhle stroje jezdily 120-140. Rád bych taky někoho předjel cestou do práce.
4.Jakou máte spotřebu a jaký dáváte olej? Schroustne to i horší olej? Na nádrži mám nálepku 1:40 tak se toho poměru držim, ale výfuky jsou dost zahebelený olejem. Čím to?
Děkuji
to cvakání je dost široké pojem
tak to je fakt málo, osmička by měla minimálně 130 jet.
spotřebu mám při běžné jízdě 4 litry, hliníkový motory klidně o půl litru míň, nedostal jsem se nad 6 za žádné situace ať jsem dělal cokoliv. ideální olej je m2t, bacha abys ten motor "lepším" olejem neodrovnal. 1:40 je správné poměr, toho se drž za každé situace, teda nikdy nedávej míň.
spotřeba aji spolování oleje se nastaví bohatostí směsi na karbecu. svíčka musí byt cihlová, potom nežere a spaluje. ale bacha, stačí malá nepřesnost v nastavení a spotřeba jde klidně o litr nahoru aniž bys něco poznal. je potřeba si s tim pohrát a dat nejmíň kolik to jde aby svíčky nebyly vypálený a motor se za jízdy neprojevoval nedokrmeně
1 reakcí na tento příspěvek 350 a její výkon?
Naposledy editováno 11.03.2012 22:00:21
1 reakcí na tento příspěvek 350 a její výkon?
Spotřeba mezi 4- 4,5 litru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 350 a její výkon?
já mám nejslabší motor a 120 jedu kdekoliv, kamošova devítka jezdila bez problému 140 než začal tvrdit že tam musí začít dávat lepší olej než m2t
má se starým motorem jezdí 120, hliníkový motory aji když to byly zlenivělý lemry tak mně na rovinkách ujížděly
A ty maximální rychlosti, no pokud se řídíš origo tachometrem tak to fakt těžko říct kolik jedeš a i kdyby tak jet na tom origo jawáckém podvozku 140 se dá pomalu nazvat sebevraždou Nevím no, jako ten motor, pokud je v pořádku a je dobře seřízený, tak těch 140 může dat, ale ten podvozek tak jak je z výroby to je bída Proto sem na svojí třipade vůbec nic nedělal s motorek, ale poladil jen podvozek a je z toho uplně jiná motorka (lepší)
Jinak to cvakání, prostě to svaká někde u svíček, takové kovové cvakání. Nevim jak to popsat. K tomu nastavení směsi. Ukaždýho motoru to bude jinak co? Nebo bych to mohl nastavit jako to máte vy? Dejme tomu 2,5 obrátky od úplného dotažení?
Dneska jsem jezdil a zdálo se mi, že na 4 se jí moc nechce. Když jsem jí na 4 držel pod plným heftem tak po chvilce začala cukat, jako by tam šlo málo benzínu. Je možný, aby kouhoutek od nádrže nebo palivovej filtr způsobil to, že tam nejde dost šťávy?
Jinak jsem se v tom tak moc nevrtal. Čistil kontaky, měnil co upadlo, čistil karbec a asi nic dalšího zásadního. Jinak se chystám na výměnu oleje v motoru. To asi nebude mít na nic zásadní vliv ne?
Po čem bych měl jít abych nahrabal trochu toho výkonu? Žďímat jí na plnej korek abych jel 90 je nesmysl, potřebuju občas přidat abych předjel náklaďák nebo něco takovýho. Rada jako: "Kup si R6" mi vážně pomůže
Naposledy editováno 11.03.2012 23:08:07
Jinak elektronickej otáčkoměr, a ukazatel 1-2 k otáček je kravina, tos tam měl od koupi,
nebo tos tam montoval ?
2. Cvaká... Hoď video. pojem cvaká není moc přesnej Je rozdíl mezi cvakáním, řinčením,
praskáním, klepáním atp...
3. Vytáčej každej stupeň na max. Když vytočíš 3 (měla by jít na 80-90) tak kopni 4 a měl bys z
toho dostat až 130 nad 130 pomalu (záleží na vítru, Tvé váze, jestli tam máš kufr atd...)
4. Na prvním zářezu 4-4,5; druhej 5-5,5; třetí 6+
Olej sem dával Polosyntetiku Repsol/Castrol TTS (plnou) ale nějak Mogul či Denicol bych do
toho dal taky. Poměr 1:40! Hlavně ne M2T
Tak ať to jezdí chlape!
E: Jo a kup si digitacho
Maximálka je ovlivněná strašně moc faktorama, od ložisek kol, správně seštelovaných brzd, až p motor... Jo a taky to kolik máš v nádrži benzínu
Naposledy editováno 11.03.2012 23:23:42
Nejsem si jistej, že mi 3ka dá 80 a když už tak 4 dá sotva 100. 4 nemá žádnej tah a fakt je tam jen, aby se neřeklo.
Co předstih? To by se nemělo nějak štelovat? Mám tam klasický kladívka, ale o štelování předstihu vim prd.
Reitor píše:
No, ten otáčkoměr tam byl, já jen čistil kontatky a jak jsem je čistil tak jsem to ropojil a už nevěděl jak to bylo, tak jsem to připojil a šlo to, ale blbě
Příště si vše foť a maluj, elektronickej neznám, tudíž neporadím
Reitor píše:
Nejsem si jistej, že mi 3ka dá 80 a když už tak 4 dá sotva 100. 4 nemá žádnej tah a fakt je tam jen, aby se neřeklo.
To je málo, někde je chyba. Inicializuj příčiny, od motoru, až po mechanický části.
Reitor píše:
Co předstih? To by se nemělo nějak štelovat? Mám tam klasický kladívka, ale o štelování předstihu vim prd.
Kup Vape a máš po problému, jinak budeš muset štelovat předstih a odrth.
Naposledy editováno 11.03.2012 23:27:22
Napadlo me, jestli by nepomohlo dat jehlu na jinou drazku. Mam to na jezdeni do mesta. Nechci, aby to moc zralo, ale cekal jsem, ze 110 pro ni nebude problem.
Vyfotim pripojeni otackomeru a udelam video jak jde motor. Treba se najde hlava pomazana.
Jinak, na motoru mam jakejsi plastovej spunt (v levo nahore). Podle me bude pro kontrolu oleje,ale vytahnout nesel a silou jsem to nezkousel. Je to na olej?
Karburátor Jikov 2928 CE
Průměr difuséru 26mm
Hlavní tryska 92
Volnoběh tryska 40
Šroubek volnoběžky 1/2otačky
Poloha jehly 1 zářez ze zhora
Pak jestli máš s clonou nebo bez clony, dle toho je jiná hlavní tryska, předstih udělanej dobře? Ten tachometr, pokud lítá, tak buď je ohlodanej náhon, nebo volné pérko uvnitř, dá se opravit, ale lepší je koupit z vrakoviště ze 120 a jen ho tam dáš - funguje. Co se týká rychlosti, tak nastuduj tady, já tam mám 17z a taky je to lepší. 18 zubové kolečko, jede dobře, ale 3° jede 90km/h, pak 4 a je to nepoužitelné, takže točit co to jde. Studuj...
E. - doplnění, písmenka
Naposledy editováno 12.03.2012 11:16:06
1 reakcí na tento příspěvek 350 a její výkon?
Když bude šlapat, udělal bych si výlet do Kolína (jsem z Hradce Králové)a pokud by nebylo něco v pořádku nebo by šlo vylepšit, byl bych vděčný za pomoc.
1 reakcí na tento příspěvek 350 a její výkon?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 350 a její výkon?
Jen mě prosím nekamenujte za to video, je to hrůza.
Hele... to, že dře vepředu kotouč je normální? Jen tak decentně.. není cítit brždění, jen prostě dře..
Přidávám fotky svíčky. Maj barvu.. no černo-hnědou? Na fotky strašně zkreslujou.
Naposledy editováno 12.03.2012 15:01:28
Naposledy editováno 12.03.2012 15:14:11
A nádrž, sundáš sedlo, u nádrže povolíš 13tkou klíčem matku, sundáš nádrž, položíš ju na bok, pak vyšroubuješ kohout, profoukneš sítko, kohout, můžeš ho i rozebrat, ale na rezervu bude téct vždy, doporučuji objednat nové gumy ke kehoutu, jak píše kolega přede mnou, můžeš těch 5dírek vyčistit, ale hned se ucpou a dá se koupit i tureckej kohout - funguje.
Zkus seřídit předstih na straně 77.
Naposledy editováno 12.03.2012 15:53:09
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 350/638 VAPE zapojení Jawa 350/638 | pagi | 16 | 6.6.2024 v 18:02 Jirka_Kirchner |
Jawa 350/638 Zapalování a seřízení... Jawa 350/638 | Jirka-Tajsn | 3 | 23.2.2024 v 09:17 Eddie83 |
ukrajinské vape zapojení do svazku [1, 2] Jawa 350/638 | radys02 | 37 | 24.9.2023 v 18:22 krizak66 |
Svíčky-JAWA 350/638 Jawa 350/638 | Boss.trx850 | 9 | 5.8.2023 v 17:01 pech. |
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |