Prodává se v USA i Holandsku.
Udělátko by mělo eliminovat cukání motoru v nízkých otáčkách . Zvyšuje bohatost směsi v nízkých otáčkách (viz popis funkce na stránkách prodejce).
Dle rádoby recenzí na stránkách prodejce, s tím jsou všichni spokojeni.
Tak nevím jestli udělat pokus, nebo jestli to tu už někdo koupil.
1 reakcí na tento příspěvek Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost
Jinak k tomu není potřeba žádný PowerCommander apod. ani jiný výfuk (Akrap, ..)?
I s origo výfukem stačí jen odpojit lambda sonda a nahradit to tímto eliminátorem?
Naposledy editováno 28.03.2019 05:35:46
1 reakcí na tento příspěvek Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost
combust píše: 500? To musí být docela mastnej konektor pač ty dva odpůrky vyjdou asi na 5 kč.
jo tyhle konektory jsou docela drahy, plus postovny, protoze je kupodivu nemaji v kazde prdeli. nasledne tam nekdo musi naletovat ty odpurky… sakumprask i s balenim to trva aspon pul hodiny… pak to jeste odnest na postu…
pokud to nekdo dela komercne, musi do ceny zapocitat celej cas co na tom stravi…
muzes to vyrabet za cenu konektoru + 5 kc... nikdo ti nebrani
Naposledy editováno 23.03.2020 10:00:02
Kdyby ses chtel podělit o to cim se zivis ty a jak nekapitalisticky tvoris ceny, rad si to prectu pro inspiraci. Ted se to bude hodit.
Stejne tak demontaz SAS a filtru s uhlim.
U rotweilera v kompletu asi za 4000. S ustrizenym dratem a vlastnim konektorem 21kc.
Ted uz jen vymyslet co s usetrenym mistem.
Naposledy editováno 23.03.2020 20:38:15
1 reakcí na tento příspěvek Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost
jinak teda ty odhady casu o tom jak dlouho ktera prace trva… oholit draty, nastrihat buzirky, nakrimpovat, zatavit …. 10min myslim ze uz jen nakrimpovat ty miniaturni nozicky rezistoru do kontaktu konektoru muze cloveka dost potrapit.
no nic, to jen me to zajima, takovejhle operaci jsem za svuj zivot delal stovky a vetsinou je z toho hodina, spis vic….
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost
assassin píše: husq: vodotesnej konektor za 7kc ? mno a strihani origo svazku kvuli usetrenym 150Kc (zhruba tolik tipuju, ze bude ten konektor z japonska)
jinak teda ty odhady casu o tom jak dlouho ktera prace trva… oholit draty, nastrihat buzirky, nakrimpovat, zatavit …. 10min myslim ze uz jen nakrimpovat ty miniaturni nozicky rezistoru do kontaktu konektoru muze cloveka dost potrapit.
no nic, to jen me to zajima, takovejhle operaci jsem za svuj zivot delal stovky a vetsinou je z toho hodina, spis vic….
To uz asi zalezi na sikovnosti a obratnosti konkretniho kaskadera.
Ja myslim ze pokud se clovek venuje motorce jakozto zajmu a konicku (vlastni motorce) tak vstupem do garaze nespousti pichacky, aby si to pak pronasobil cifrou 450kc/hod.
Vodotesnej konektor za 7kc poskytne cinan/ vrakoviste/zasoby v garazi...
To ze v original svazku nemam ultra japonskej original konektor me opravdu netrapi.
Vytahovani SAS z motorky mi trvalo cca hodku... Nahrada konektoru (krimpovani 2ks konektoru na draty a odpory) max tech 10minut. "vyfenovat" buzirky je na 8 vterin... Izolace se sundava klestema. Max 10vterin na 4 dratech...
To vidim vetsi voser pri pajeni XT90.
Ps : Strihani origo svazku nepatri mezi smrtelne hrichy.
Navig se mrkni jak vypada ten rottweiler "plug" na odpory misto sas a filtru... Odpor ve fastonech bez konektoru. To je i pro me vyssi divci.
Naposledy editováno 24.03.2020 07:49:04
1 reakcí na tento příspěvek Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost
MedWed píše: husq & assass... zajímavá diskuze, prosím pokračujte, jen si vyndam krupky a colu...
Ja myslim ze mame pravdu oba.
Pri praci pro ciziho ti jde o zisk a pro sebe delas spoustu veci zadarmo a nektery te dokonce i bavi.
Ale za tim konektorem za 10minut si stojim. Pac jsem to v lednu delal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost
me tady bavi ten kontrast, kdy ma pulka diskutujicich po kapsach specialni konektory a naradi a zmaknou praci co dela profik hodinu za par minut… a hned vedle je mission impossible povoleni sroubu atd
ad 10min, proc ne, ja se jen ptal. ja budu deset minut jen hledat horkovzdusku a prepojovat s jinejma pristrojema v prodluzce...
Naposledy editováno 24.03.2020 08:00:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost
assassin píše: husq701> ja se nechci zastavat rottweileru, spis me zajimaj ty jasny postupy. ono konektor z vrakace se krimpuje docela blbe, to same ze stareho svazku - tzn potrebujes do konektoru odnekud sehnat nove piny … takze zbejva uz jen ten cinan a tam si taky nejsem jistej tim, ze sezenes automotive tesnenej konektor za 7kc (proste v radu desetikorun)
me tady bavi ten kontrast, kdy ma pulka diskutujicich po kapsach specialni konektory a naradi a zmaknou praci co dela profik hodinu za par minut… a hned vedle je mission impossible povoleni sroubu atd
ad 10min, proc ne, ja se jen ptal. ja budu deset minut jen hledat horkovzdusku a prepojovat s jinejma pristrojema v prodluzce...
Nejsem kerut. Nepotrebuju se prit s nekym o kom vim, ze to uz parkrat videl a mel v ruce.
Aliexpress vychazi 2pin konektor 4,60kc kvalitu oproti originalu husqvarna nebo rottweileru si kazdy porovna sam doma. To je na jinou diskuzi.
Ja jsem bordelar, vetsinou nehledam naradi, ale stul pod nim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost
husq701 píše: Nejsem kerut. Nepotrebuju se prit s nekym o kom vim, ze to uz parkrat videl a mel v ruce.
Aliexpress vychazi 2pin konektor 4,60kc kvalitu oproti originalu husqvarna nebo rottweileru si kazdy porovna sam doma. To je na jinou diskuzi.
Ja jsem bordelar, vetsinou nehledam naradi, ale stul pod nim.
clovek se porad neco uci. ze jsou na ali takhle levny jsem netusil.
assassin píše: clovek se porad neco uci. ze jsou na ali takhle levny jsem netusil.
A na husqvarne je dokonce u palivovyho cerpadla ten uplne stejnej, kterej jsem dal misto SAS a filtru. Tak je to vlastne porad original. (pro rejpaly: konektory jsou od sebe dostatecne daleko, aby byla vyloucena jejich zamena)
husq701 píše: Ja myslim ze mame pravdu oba.
Pri praci pro ciziho ti jde o zisk a pro sebe delas spoustu veci zadarmo a nektery te dokonce i bavi.
Ale za tim konektorem za 10minut si stojim. Pac jsem to v lednu delal.
... ja si prave taky myslim, ze nejste ve sporu... jen me ta diskuze pobavila/potesila...
1 reakcí na tento příspěvek Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost
Naposledy editováno 16.03.2022 00:32:08
1 reakcí na tento příspěvek Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost
Krautkopf píše: ThoprT> Jojo, komplet Akrap a cat off, instantní řešení všeho.
Někde ne německý diskusi jsem se dočetl, že při svodu (jen trubka bez katalizátoru) se daleko dříve spálí vata v tom Akrapu. Ani zvuk se svodem bez katalizátoru není nic moc. S DB killerem na tom Akrapu tak nějak,...bez DB Killeru strašnej rachot. Nejhezčí zvuk je s původním katalizátorem a Akrapem bez DB Killeru. No a teď jsem k tomu na své KTM 690 Duke (2019) vyzkoušel ten Fueling Dongle ( https://www.rockway.cz/fuel-dongle-pp-01-senzor-o2-eliminatoru/ ). Překvapilo mě, že spotřeba klesla z nějakých 4,8 na 4,5 a to jsem za to tahal zhruba tak stejně. Těžko říci, jestli to bylo nějak na chodu znát. U té KTM 690 Duke rok 2019, kde už je od 2016 druhý vyvažovací hřídel, nižší zdvih a větší vrtání je ten motor už od těch "prvních" Ďůků takovej kultivovanější a daleko méně cukavej. Přitom je znát těch 5 kW navíc od verze před rokem 2016. Pak jsem ze zvědavosti zkusil toto,...https://www.boosterplug.com/shop/boosterplug-ktm-690-543p.html ....ale taky nedokážu stoprocentně říci, jestli nějaký rozdíl poznávám. Podle testů a grafů na Youtube tam v průběhu křivky na brzdě zlepšení je. Jestli to stojí za ty peníze,...těžko dokážu říci. Možná bych potřeboval na motorce něco zas najet bez těchto komponentů. Zkusil jsem dokonce zapojit obě věci, jak ten Fuel Dongle, tak ten BOOSTER PLUG a opět,...nějaký zásadní rozdíl si neuvědomuju. Motorka jako taková jede dobře a asi tam nějaký hladší chod motoru ve středních a nižších otáčkách bude. Abych si to ale nějak plně uvědomil, chtělo by to projet bez zapojení těchto věcí a hned to projet po zapojení těchto věcí. Jestli by si člověk nějakou změnu opravdu uvědomil.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM 690R vs PR7 [1, 2] KTM 690 Enduro, KTM 690 Enduro R | Petr11372 | 50 | Dnes v 15:21 ZdendaZB |
Minimální tlak, gumy, enduro mastod... Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 1 | 8.10.2024 v 12:03 krokoš |
co s sebou vozím a jak mi ztěžkl st... [1, 2, 3, 4] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 120 | 2.10.2024 v 20:12 ZdendaZB |
Čurč Birč testuje HuSiKeWaNa 710 Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 8 | 2.10.2024 v 08:49 ZdendaZB |
TET 2024 CZ KTM 690 Enduro R | Lukynkrejci | 3 | 30.9.2024 v 20:58 ZdendaZB |