Když bych jí tam musel dát, má cenu jí hned, jak to půjde měnit, nebo na ní klidně jezdit i dál.
takže ujet pár set kilometrů s přední v zadním kole by asi zvládla, cop myslíš, v terénu natlakovaná třeba na 1,3atm, níž se bojím,páč nemám haltry.
Temor:
Tak v nouzi jde skoro všechno, ale nikdo nechce aby mu ve stovce praskla duše.
A ještě jeden dotaz, zadní 140x18 asi do 21 předního kola narvat nepůjde. Nikdy jsem to nezkoušel.
Zadní váží 800gr a přední 430gr.
Naposledy editováno 09.06.2024 19:27:27
Tú 21 v 18 normálne nafúkaj a zájdeš na tom dosť.
Naposledy editováno 09.06.2024 19:36:07
1 reakcí na tento příspěvek Přední duše 21 v zadním kole 140x18
Vidláci mi jednou říkali, že dali do 21-kovýho kola, duši vod jízdního kola a kus na tom projeli než to prasklo, prej to byl experiment, ale toho bych se už fakticky bál.
Naposledy editováno 09.06.2024 19:43:13
V praveku, keď bolo dosť ťažké zohnať to či ono, sme často montovali duše, aké sme mali po ruke, ale len do bahna okolo domu.
Na cestovanie nikdy.
Na ceste pri vyšších rýchlostiach ( jawáckych... ) väčšie duše sa preložili a nielen hrozilo, že sa predrú, ale vznikla aj veľká nevyváženosť.
Na dojazd dočasne lepšie, ako moto tlačiť, ale potom by som to okamžite vymenil.
1 reakcí na tento příspěvek Přední duše 21 v zadním kole 140x18
mě se jedná taky o nouzový dojetí, jel jsem s tím domů omylem a evidetně to vyšlo, ale...
naloženou motorku s vyfouklou gumou se tlačit nedá, stačí doma po dvorku a člověk si foukne
Naposledy editováno 10.06.2024 08:21:22
ptám se hlavně kvůli tomu, že jsem včera utrhl ventilek když jsem píchnul, patka se odlepila po pár metrech, než jsem si toho všiml a bylo
Když jedu do vypečenejch míst tak vozím jednu přední a dvě zadní, ale zadní dopředu nedám. Navíc váží jednou tolik. Tak bych vzal dvě přední a jednu zadní a počítal s přední i do zadního kola.
1 reakcí na tento příspěvek Přední duše 21 v zadním kole 140x18
1 reakcí na tento příspěvek Přední duše 21 v zadním kole 140x18
miramara píše: Ty vole řešit voloviny, jako vezt kilo navíc nebo mrdat 21" do 18"...to mě poser...a o spreju do duše bych vůbec neuvažoval.
tak třeba kilo navíc na silnici je asi fuk, hlavně na těžký motorce, ale když máš motorku tahat z bahna nebo jí páčit někde ve svahu, tak je každý kilo znát, ono se to nasbírá a hnedle máš 5 kilo navíc a to už je hodně znát
Robinsson píše: Co tubliss? Většinu defektnů zaknotujes jedeš dál. Navíc můžeš jet nižší tlaky. Nějakou duši bych při delším tripu ale stejně vezl
tublis jsme už řešili a na cestování to prej není vhodný, nikdy jsem to neměl, takže nemůžu posoudit
navíc i s tublisem musíš vzít náhradní duši, protože kdyby ten tublis prasknul, nebo se nějak propíchnul dlouhým hřebem a nedal se zalepit
navíc tublis váží 1,3 kilo zadní duše 2mm 0,8kg
1 reakcí na tento příspěvek Přední duše 21 v zadním kole 140x18
1 reakcí na tento příspěvek Přední duše 21 v zadním kole 140x18
Dozadu se montovala tak, zes ju u ventilku z jedné strany přehls.
Co se na ní dalo ujet nevím, páč to je nouzovka a víc než dva dny na tom nejel nikdo.
Jako útěcha ti může pomoct fakt, že když se duša začíná prodírat, nebývá to "šusdefekt", tlak neujde rychle...
Jo, eště takový přípodotek - na blbě namontované duši (skříplá, přehnutá a podobně) se dá najet několik tisíc kilometrů...
Naposledy editováno 11.06.2024 20:03:08
miramara píše: Když čtu co jsi na to moto vše navěsil a co sebou vozíš, tak mi ta duše navíc přijde opravdu jako kokotina, sorry
vezu nezbytný věci, bez kterejch se nedá, kraviny typu židlička, dmychadlo na karymatku a podobný hovadiny vůbec neuvažuju a musím se vejít se vším jen do dvou zadních brašen, nahoru nic, jinak je těžiště v háji, takže musím 100x přemejšlet co vzít
všichni si pořád představujou tři kufry, na něm vaky, tankvak a je z toho pojízdnej směťák, ale opak je pravdou, jsem mini-malista
fechtl do lesa nemůže soutěžit s vokufrovaným superadventčůrerem nebo géésem vybaveným v turatech šopu a to je třeba si uvědomit
Naposledy editováno 11.06.2024 20:03:54
Zdenalbenal píše: Na soutěžích sme jako náhradní brávali přední 21" dušu.
Dozadu se montovala tak, zes ju u ventilku z jedné strany přehls.
Co se na ní dalo ujet nevím, páč to je nouzovka a víc než dva dny na tom nejel nikdo.
Jako útěcha ti může pomoct fakt, že když se duša začíná prodírat, nebývý to "šusdefekt", tlak neujde rychle...
já jí tam dostal bez přehnutí, takže se asi zvlnila jinde, docela tam šla blbě, špatnej průměr
hele a existuje nějakej způsob jak regenerovat utrženej ventilek z duše, nebo to je nereálný udělat v lese
1 reakcí na tento příspěvek Přední duše 21 v zadním kole 140x18
Ventilek se dá dovnitř duše, díra po něm se zalepí. pak se vytvořivší dírou protáhne ven, dá se na něj podložka a utáhne se.
Jinak - to, že urvals ventilek je tvá blbost.
Páč matice ventilku se nikdy neutahuje úplně, ale nechá se mezi ráfkem a maticí dostatečná mezera.
Takže pokud se ti pootočí plášť na ráfku, poznáš to podle vychýleného ventilku.
No a k tomu utahování matice ventilku k ráfku, někdo tvrdí utahovat, někdo neutahovat. A každej si to zdůvodní po svým. Tady si nejsem jistej jakou metodu zvolit. Každopádně tam nasypu mastek, to jsem doposud nedělal, třeba to někdy pomůže.
Zdenalbenal píše: Když si šikovný a máš pořádný flek (na lepení), tak to de.
Ventilek se dá dovnitř duše, díra po něm se zalepí. pak se vytvořivší dírou protáhne ven, dá se na něj podložka a utáhne se.
Jinak - to, že urvals ventilek je tvá blbost.
Páč matice ventilku se nikdy neutahuje úplně, ale nechá se mezi ráfkem a maticí dostatečná mezera.
Takže pokud se ti pootočí plášť na ráfku, poznáš to podle vychýleného ventilku.
ještě k tomu ventilku, takže ten vytrženej ventilek zastrčím dovnitř, do okousaný díry co po něm zbyla. Zaleju ho lepidlem a až to zatvrdne tak přes to dám podložku a matici ? Nevyrve se to ale znova ?
Nebo ho zamáčknu do duše, díru zalepím záplatou a pak ten ventilek vytáhnu ven dírou v záplatě ? Nějak mi to není jasný.
Naposledy editováno 11.06.2024 21:02:14
Ventilek se dá dovnitř duše, díra po něm se zalepí, pak se vytvořivší dírou protáhne ven - no to je jasný, že se tá díra zalepí flekem (nebo aj dvěma, podle vzhledu katastrofy)...no, leda snad sem zapomněl na to, že by ses měl pokřižovat, aby to drželo...páč že bude, to ti može zaručit leda ten Nejvyšší...
Nicméně sem tak už asi dvakrát v životě zachránil samohyb a nemusel sem ho potupně tlačit prachem cesty .
Ináč duša se nezahazuje, aj když je na první pohled neopravitelná, páč ti ju može opravit nekdo, kdo má na to vercajk a když neé, hodí se na nastřihání gumiček...
dá se použít toto ? jen envím, jestli by se to narvalo dovnitř tou dírkou po ventilku, pak tam máznout lepidlo a zvrchu třeba ještě záplatu s dírou a přitáhnout podložkou
https://www.ferdus.c...tily/dusove-ventily/
jinak tady to opravuje nějakej žluťák a docela to vypadá schopně a určitě to nepovažuje za provizorní opravu
takže kdybych si vzal kus starý duše tak by to mohlo jít a hlavně šmirgl
pak je tady další video, ten to dělá zase zvrchu, má ten ventilek z odkazu ferdus
jo a nevíte co je taková ta černá žvejkačka, co tam roztáhl rukama a potom nalepil kolem vybroušený díry po ventilku ?
Naposledy editováno 12.06.2024 08:28:36
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Minimální tlak, gumy, enduro mastod... Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 1 | 8.10.2024 v 12:03 krokoš |
co s sebou vozím a jak mi ztěžkl st... [1, 2, 3, 4] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 120 | 2.10.2024 v 20:12 ZdendaZB |
Čurč Birč testuje HuSiKeWaNa 710 Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 8 | 2.10.2024 v 08:49 ZdendaZB |
Snížení Husqvarny 701 enduro Husqvarna 701 Enduro | ondrej-ek | 15 | 29.9.2024 v 18:07 ZdendaZB |
Tak nakonec sev cestou z Komi do AO [1, 2] Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 43 | 5.9.2024 v 12:13 ZdendaZB |