Téma: Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
21.10.2022 v 19:20
Nic lehčího než 701/690 na takový cesty neexistuje. Nejde sehnat a nevyrábí se.
Ty kraviny dole ani nemá cenu číst, je tam dohromady tak 10 přízpěvků k věci a závěr už znáte.
Vážení, moje motorka, mastodont 701 je hrozně těžká a nedá se reálně odlehčit. Tak přemejšlím, co si pořídit lehký enduro cca 115 kilo, hodit na něj brašny, vaky s benzínem a vyrazit na něm do vzdáleností tak 1-5 tkm od baráku po silnici a na místě krosit. Navedl mě na to nejdřív Jaro a teď jeden známej mě dohlodal tím, že o podobným stroji uvažuje. Něco lehkýho na cestování, protože už je starší a 701 je na něj moc vysoká a těžká. Vysoká by nevadila, ale těžká vadí.
Téma je myšlený vážně, nedělám si srandu. Jestli to nebude znatelně horší cestovat na něm, než na 701/690 tak by to stálo za zvážení. Sice na to tyhle stroje nebudou primárně určený, ale lehce potunit se to určitě dá.
Díval jsem se a v úvahu připadá tak exc 500, nebo swm 500. 300 tisíc x 180 tisíc nové stroje. Docela pálka a rozdíl.
Případně nějaký jiný duál enduro stroj.
Jenže zatím mi nikdo neřekl, jak to pojede po dálnici v rychlosti 100-110 kmh cruise speed. Spotřeba x opotřebení motoru x intervaly oleje. Ceny za generálkování motoru. Samozřejmě bych zgelovatěl a komplet překopal sedadlo a nějak pořešil držení bagáže na nosiči cca 25 kilo nákladu + 100 kg + vaky na benzín vepředu + já s oblečením. Větrnej štítek a relý masku a super drahý extra nádrže nechci, je to zbytečný. Možná jednu 5l přídavnou na přední vidle, jako to mám teď a na ní pořádný led reflektory pro noční krosení.
Jo a vibrace do řidítek, to je pro mě neznámá a srovnat můžu tak akorát se 701 kou, nebo 690kou novou. Ne se starým vibrátorem LC4.
Jestli máte nějaký poznatky k tématu tak sem s nimi. Přízpěvky typu: že se na tom nedá jet ani z prahy do brna raději ne.
Děkuji za pozornost.
Ty kraviny dole ani nemá cenu číst, je tam dohromady tak 10 přízpěvků k věci a závěr už znáte.
Vážení, moje motorka, mastodont 701 je hrozně těžká a nedá se reálně odlehčit. Tak přemejšlím, co si pořídit lehký enduro cca 115 kilo, hodit na něj brašny, vaky s benzínem a vyrazit na něm do vzdáleností tak 1-5 tkm od baráku po silnici a na místě krosit. Navedl mě na to nejdřív Jaro a teď jeden známej mě dohlodal tím, že o podobným stroji uvažuje. Něco lehkýho na cestování, protože už je starší a 701 je na něj moc vysoká a těžká. Vysoká by nevadila, ale těžká vadí.
Téma je myšlený vážně, nedělám si srandu. Jestli to nebude znatelně horší cestovat na něm, než na 701/690 tak by to stálo za zvážení. Sice na to tyhle stroje nebudou primárně určený, ale lehce potunit se to určitě dá.
Díval jsem se a v úvahu připadá tak exc 500, nebo swm 500. 300 tisíc x 180 tisíc nové stroje. Docela pálka a rozdíl.
Případně nějaký jiný duál enduro stroj.
Jenže zatím mi nikdo neřekl, jak to pojede po dálnici v rychlosti 100-110 kmh cruise speed. Spotřeba x opotřebení motoru x intervaly oleje. Ceny za generálkování motoru. Samozřejmě bych zgelovatěl a komplet překopal sedadlo a nějak pořešil držení bagáže na nosiči cca 25 kilo nákladu + 100 kg + vaky na benzín vepředu + já s oblečením. Větrnej štítek a relý masku a super drahý extra nádrže nechci, je to zbytečný. Možná jednu 5l přídavnou na přední vidle, jako to mám teď a na ní pořádný led reflektory pro noční krosení.
Jo a vibrace do řidítek, to je pro mě neznámá a srovnat můžu tak akorát se 701 kou, nebo 690kou novou. Ne se starým vibrátorem LC4.
Jestli máte nějaký poznatky k tématu tak sem s nimi. Přízpěvky typu: že se na tom nedá jet ani z prahy do brna raději ne.
Děkuji za pozornost.
Naposledy editováno 11.06.2024 08:49:07
Tak po roce a půl zjišťování jsem dopadl jako sedláci u Chlumce.
Experiment s činským motorem, naprostej krám neschopnej jet po dálnici mě vyškolil, přitom tlumiče co jsem použil a posez super. Světlá vejška taky supr, uvezlo to 40 kilo na nosiči jako nic, ale ten hnusnej motor ! Ale v lese paráda, projel jsem tam, kde bych si s 701 ai neškrtl. Ale ten motor, 3x fuj !
Takže jsem už téměř přesvědčenej pro exc500 a výměny oleje 2,5tkm po asfaltu. Vlastní externí podsedlovka, přídavná 5l nádrž na předních vidlích a 4 kilovej nosič na vaky vzadu jako to mám teď u 701 s držákama na 4x2lt pet.. Led světla a je to.
Naposledy editováno 09.09.2024 19:48:18
Experiment s činským motorem, naprostej krám neschopnej jet po dálnici mě vyškolil, přitom tlumiče co jsem použil a posez super. Světlá vejška taky supr, uvezlo to 40 kilo na nosiči jako nic, ale ten hnusnej motor ! Ale v lese paráda, projel jsem tam, kde bych si s 701 ai neškrtl. Ale ten motor, 3x fuj !
Takže jsem už téměř přesvědčenej pro exc500 a výměny oleje 2,5tkm po asfaltu. Vlastní externí podsedlovka, přídavná 5l nádrž na předních vidlích a 4 kilovej nosič na vaky vzadu jako to mám teď u 701 s držákama na 4x2lt pet.. Led světla a je to.
Naposledy editováno 09.09.2024 19:48:18
1 reakcí na tento příspěvek Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
pam pam padam- páda da da dam dam dam dam..... song výše
ale jen z donucení, stejně jako HQ701
já už od pravěku nepřítel a největší odpůrce KTM, proto mám taky HQ
ale EXC500 sice husakvarna dělá, ale nikdo to nemá a nikdy jsem to neviděl a otázka jak by to v rusku nebo africe někdo vůbec znal...
ale až po zjištění že to olej snese, uveze to 40 kilo na nosiči a drnčí a řve to o něco míň číňan, prostě osudová tragédie mě potkala
Naposledy editováno 09.09.2024 22:50:51
ale jen z donucení, stejně jako HQ701
já už od pravěku nepřítel a největší odpůrce KTM, proto mám taky HQ
ale EXC500 sice husakvarna dělá, ale nikdo to nemá a nikdy jsem to neviděl a otázka jak by to v rusku nebo africe někdo vůbec znal...
ale až po zjištění že to olej snese, uveze to 40 kilo na nosiči a drnčí a řve to o něco míň číňan, prostě osudová tragédie mě potkala
Naposledy editováno 09.09.2024 22:50:51
ZdendaZB> Vymejšlíš kraviny, nech HQ 701, pokud ovšem nevíš co s prachama, v tom případě vyzkoušej EXC 500 a nebude-li ti vyhovovat pošli ho dál. Lepší dual pro vyšší než HQ 701 (KTM 690 R, GASGAS ES 700) není, pro nás trpaslíky je fajn CRF 300.
Naposledy editováno 11.09.2024 11:35:56
Naposledy editováno 11.09.2024 11:35:56
1 reakcí na tento příspěvek Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
Pro trpaslíky je snížený EXC500 právě ideální, ubereš trochu zdvihu, dáš 16-kový kola z mototárda s drapákem a dosáhneš na zem jako nic. Je to lehký a aspoň to pořádně jede. Né jako vydechlej fechtl crf.
tak dáš 17 kolo, to už je celkem jedno hlavně že to je nízky
to hodně pomůže a pro trpaslíky není jiné cesty, když si chtějí normálně zajezdit s lehkou motorkou, která navíc jede
komu stačí beta alp 200 může jezdit pomalu samozřejmě i naprostej hardcore po lese - všude projede, což se o těžkejch nedá říct
samozřejmě si nezaskáče a do kopce to moc nepojede ověřeno na vlastní kůži...
ale je to supernízký a superlehký
Naposledy editováno 12.09.2024 09:50:03
to hodně pomůže a pro trpaslíky není jiné cesty, když si chtějí normálně zajezdit s lehkou motorkou, která navíc jede
komu stačí beta alp 200 může jezdit pomalu samozřejmě i naprostej hardcore po lese - všude projede, což se o těžkejch nedá říct
samozřejmě si nezaskáče a do kopce to moc nepojede ověřeno na vlastní kůži...
ale je to supernízký a superlehký
Naposledy editováno 12.09.2024 09:50:03
no teda tak jsem byl po dvou měsících trochu zakrosit do lesíka na 701 a teda musím říct, že to je proti lehkýmu enduru, na který jsem si teda zvykl, hrůza
výkon úplně k ničemu, furt to hrabe, cuká to jak koza a výsledek bída
docela pršelo, všechno je podmáčený a blátivý a ta motorka je v tomhle počasí úplně naprd, za sucha to je v pohodě, ale jak jsou výjezdy bahnitý tak to je fakt děsný
tam kde se na lehkým enduru jede v pohodě i s brašnama po blátě, tady to lítá, klouže a vůbec, nic moc, mám tam teda pár věcí navíc, trochu to ztěžklo, ale i bez toho to je naprd
po hodině ježdění nás začaly bolet docela ruce, že jsme jeli zkoušet brodění, všude plno vody, docela jsme se pobavili, kde bylo dřív 20 centimetrů, a najednou tam bylo 70 i víc, docela dobridružný, kaluže nějak moc hluboký, všude popadaný větve a stromy
a nejhorší je, že s tímhle těžkým strojem si člověk rozmyslí jet do zajímavejch míst, protože to je už docela nebezpečný, exc je nezbytný, už to jinak nejde
Naposledy editováno 15.09.2024 20:19:49
výkon úplně k ničemu, furt to hrabe, cuká to jak koza a výsledek bída
docela pršelo, všechno je podmáčený a blátivý a ta motorka je v tomhle počasí úplně naprd, za sucha to je v pohodě, ale jak jsou výjezdy bahnitý tak to je fakt děsný
tam kde se na lehkým enduru jede v pohodě i s brašnama po blátě, tady to lítá, klouže a vůbec, nic moc, mám tam teda pár věcí navíc, trochu to ztěžklo, ale i bez toho to je naprd
po hodině ježdění nás začaly bolet docela ruce, že jsme jeli zkoušet brodění, všude plno vody, docela jsme se pobavili, kde bylo dřív 20 centimetrů, a najednou tam bylo 70 i víc, docela dobridružný, kaluže nějak moc hluboký, všude popadaný větve a stromy
a nejhorší je, že s tímhle těžkým strojem si člověk rozmyslí jet do zajímavejch míst, protože to je už docela nebezpečný, exc je nezbytný, už to jinak nejde
Naposledy editováno 15.09.2024 20:19:49
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti s 500EXC KTM EXC 500 F | Propiska7 | 23 | 20.11.2024 v 12:35 ZdendaZB |
WR250F x EXC500 hlučnost, vibrace Yamaha WR 250F, KTM EXC 500 F | ZdendaZB | 4 | 22.10.2024 v 16:49 ZdendaZB |
EXC 500, CRF 300 L coby cestovní st... [1 ... 13, 14] KTM EXC 500 F, Honda CRF 300L, KTM EXC 500 Six Days | Eso_Rimmer | 392 | 7.10.2024 v 13:52 ZdendaZB |
TET Srbsko KTM EXC 500 F | erbe | 5 | 6.10.2024 v 09:43 erbe |
nové CRF450R versus EXC500 na cesto... [1 ... 4, 5] Honda CRF 450R, KTM EXC 500 F, KTM EXC 500 Six Days | ZdendaZB | 132 | 29.9.2024 v 18:43 ZdendaZB |