1.Mám na tom elektronickej otáčkoměr, ale mám pocit, že né zrovna funkčí. Ručička se pohybuje od 1-2tis otáček, což je očividně špatně. Je možné, že jsem při montáži špatně připojit konektory na civky. Jak to má správně být? Mám 2 drátky připojené na jednu cívku, nemají být každý na jedné cívce? Co jsem tak spozoroval tak ten tachometr je taky jen na parádu, nevím jestli jedu 60 nebo 90
2.Další věc je, že v motoru ( ve válcích ) neco... jakovy cvaká, dost nerad bych něco zanedbal. Je to normální (až tak moc tomu nerozumim)?
3.Mám pocit,že mi moc Jawka nejede, na 4 to valim 80-90 (těžko říct)a dál se jí moc nechce. Myslel jsem, že tyhle stroje jezdily 120-140. Rád bych taky někoho předjel cestou do práce.
4.Jakou máte spotřebu a jaký dáváte olej? Schroustne to i horší olej? Na nádrži mám nálepku 1:40 tak se toho poměru držim, ale výfuky jsou dost zahebelený olejem. Čím to?
Děkuji
Vyšroubovaný kohout
Těsnění uvnitř kohoutu
a to to bylo těsně po GO s tím klepáním /(asi pístní čep) to najezdilo 40 tis km, dokud mi ji někdo neukradl
Nová jawa neklepe, ale houby jede
K otáčkoměru - budeš mít sjetý plastový náhon našroubovaný na levém víku. Stojí pár korun.
K digi-otáčkoměru - JEN NA TVOJÍ ZODPOVĚDNOST - Zkusil bych ty dva dráty hodit na každou cívku jeden. Ale opakuju - jen jestli se na to cítíš a pak mi tu nenadávej, kdyby se ten otáčkoměr vysral.
Lil bych do toho M2T a ohledně klepání,cvakání apod. Ti neporadim
Nerad Ti to říkám, ale bude tam příčin víc, myslím.
Svíce moc pěknou barvu nemaj, asi ne ideální směs, na kolikátým zářezu máš karbec?
Jinak jak tu bylo psáno Brisk NC15.
Zkontroluj víčko nádrže, palivový kohout, a z toho videa se mi zdá, že ti ten benzín kape z celýho filtru ?
Jinak já osobně měl podobnej tomuto, a doporučuju ho.
Z Videa to klepání usuzuju na pístní čep, oprava, spíše čela, nevzpoměl sem si... Zkusím najít svoje video, kde jsem měl podobnej problém, ale tenhle zvuk bych přešel... nic závažnýho, usuzuju.
Moje video, poslechni si zvuk (kvalita taky na hovno) , a přetoč to kecání
Pavouk106 píše: Lil bych do toho M2T
Prase
Jo a psal si něco s brzdama... zkontroluj čelisti, jejich obložení, a správný seštelování.
Všechno jde se vším :/
Naposledy editováno 12.03.2012 19:23:11
fzr píše: Reitor> to je klidně možný, že přes ten benzínovej filtr nestačí protéct dostatečný množství benzínu. Poznal by jsi to, kdyby jsi z plnýho plynu opatrně plyn zavíral a motorka by zrychlila. Byla by to známka chudé směsi. Kdysi se mi na Jawě přicpal kohoutek a taky nejela víc jak 110 - zrovna, když jsme závodili s klukama.
Když by se ti na plnej dusila a po ubrání zrychlovala tak by byla bohatá a ne chudá! !!
V každém případě pošlu info jak se to chová poté, co to zmákla hlava pomazaná.
je to častá závada
benzín - je v nádrži = ok
teče z kohoutku = ok
teče z hadičky = ok
pak už jde o karburátor, ventil, hladina, trysky.....
5 matiček do nádrže je žalostně málo
Naposledy editováno 12.03.2012 19:20:47
Jediné a spolehlivé řešení a na furt je kohoutek s odkalovačem z Emzety, ať už origo nebo turecký. Má póódstatně větší průtočné průřezy.
Některé filty a sítka do hadiček sů taky zdrojem potíží. Benzín s olejem jim nešmakuje.
Třinda musí být schopna trvale jet na plný plyn. Do modravé dáli přede mnou a hustou mlhou stejné barvy za mnou.
Na plný plyn na trojku motorka fungovat může (na rovině), páč na okamžité jízdní odpory nepotřebuješ takový výkon motoru a na tento kvalt jich lehce překonáš. Když tam dáš čtyřku, jízdní odpory jsou sice stejné, ale nemáš už takový přebytek výkonu. No a když koně nenakrmíš... .
Naposledy editováno 12.03.2012 20:01:23
1 reakcí na tento příspěvek 350 a její výkon?
Karburátor došteluj, dle příručku na základní nastavení, pak jen dolaď volnoběh.
Naposledy editováno 12.03.2012 21:33:14
Tímto způsobem, pokud motorka pojede, jednoznačně zjistíš, že je chyba v přívodu paliva před karburátorem.
Bordel ze zerzavé nádrže spolehlivě zachytí odkalovač na tom emzetím kohoutku. Pokud ho není v nádrži tak na lopatu.
1 reakcí na tento příspěvek 350 a její výkon?
1 reakcí na tento příspěvek 350 a její výkon?
Co mi ještě vadí je to, že se nejde plynule rozjet, ale motorka při rozjezdu cuká/kope/hrká.. něco bude špatně na spojce.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 350/638 VAPE zapojení Jawa 350/638 | pagi | 16 | 6.6.2024 v 18:02 Jirka_Kirchner |
Jawa 350/638 Zapalování a seřízení... Jawa 350/638 | Jirka-Tajsn | 3 | 23.2.2024 v 09:17 Eddie83 |
ukrajinské vape zapojení do svazku [1, 2] Jawa 350/638 | radys02 | 37 | 24.9.2023 v 18:22 krizak66 |
Svíčky-JAWA 350/638 Jawa 350/638 | Boss.trx850 | 9 | 5.8.2023 v 17:01 pech. |
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |