1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 / 638 klepání v motoru
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 / 638 klepání v motoru
Jestli náhodou nemáš špatný rozměr pístních kroužků, můžeš ověřit změřením vůle v zámku. Kroužek 1. výbrusu bude mít menší vůli v originálním válci. Holt chce to mít patřičné informace, ať se člověk zbytečně netrápí....ale vlastní zkušenosti jsou k nezaplacení (někdy doslova drahé). Jinak pokud nejsou válce ani hlavy nijak výškově upravovány, dal bych klasicky jedno papírové těsnění mezi karter a válce a jedno kovové těsnění pod každou hlavu. Nech si dařit. D.
A taky záleží, jaký druh pojistky se používá a k ní příslušný tvar čela čepu.
Nevím, jak na třindě, ale v zásadě sů dvě pojistky - s packama (obvykle tenší) a nebo bez nich.
K těm silnějším přináleží pístní čep s více sraženou hranou a píst s okýnkem pro demontáž pojistky.
Když se to nevhodně zkombinuje, je problém na světě.
Naposledy editováno 27.08.2015 12:50:40
Ty vůle si přesně už nepamatuji kluci, takže kdybych psal nepřesně tak sorry, ale myslím, že máš stejnej problém. Já to řešil před dvaceti lety :)
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 / 638 klepání v motoru
Motor momentálně zní takto:
Už jsem to koupil s tím, že to občas jemně klepalo, nic hroznýho, všici říkají, že jawa klepe furt, tak jsem to neřešil a jezdil... Ono to klepalo třeba jen chvíli a pak zas chvíli dobrý. Ke konci poslední jízdy to ale klepalo furt a když jsem dojel dom, tak už to bylo to, co je na videu... Motor jede jinak dobře, volnoběh drží, nehulí, jediný co je špatně, že to klepe. Zatím jsem neměl hlavy dole ani písty, ale to přijde asi teďka jak bude volno tak se v tom povrtám... Z tipovaných závat byly:
- volný "špunt" mezi válci co kryje čelo motoru bo co (nevim jak se to jmenuje)
- volný pístní čepy
- kroužky střihlý
- ložiska na klikovce
- narážení pístu do hlavy nebo dolu do klikovky
Edit: až mi z toho vypadla gumová vložka mezi žebrama u válce jednoho. jinak hrčí to stále, v otáčkách, bez otáček na volnoběh i s kvaltem...
Naposledy editováno 21.03.2016 13:40:51
Jinak "ta vložka nad čelem" - v rozkresu jsem ten díl našel... Ale to je tak všechno... Ani nevím, jak se to přesně jmenuje a jestli se to dá koupit jako náhradní díl nebo jestli je to přesně spasovaný s blokem a tudíž nevyměnitelný...
Naposledy editováno 23.03.2016 12:30:56
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 / 638 klepání v motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 / 638 klepání v motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 / 638 klepání v motoru
Jeniccek píše: lehký cvakání už neřešim když to neni kvedlačka jako to byla, díky všem za příspěvky a po pár tisíc Km zase udělám znovu GO motoru už budu vědět co a jak a doufám že se toho otravnýho cvakání zbavím jednou pro vždy.
Máš duté čelo nebo plné?
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 / 638 klepání v motoru
Kynklačka - ten zvuk jde přímo jakoby od levýho válce, nejde od karburátoru (alespoň v mým případě).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 / 638 klepání v motoru
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 350/638 VAPE zapojení Jawa 350/638 | pagi | 16 | 6.6.2024 v 18:02 Jirka_Kirchner |
Jawa 350/638 Zapalování a seřízení... Jawa 350/638 | Jirka-Tajsn | 3 | 23.2.2024 v 09:17 Eddie83 |
ukrajinské vape zapojení do svazku [1, 2] Jawa 350/638 | radys02 | 37 | 24.9.2023 v 18:22 krizak66 |
Svíčky-JAWA 350/638 Jawa 350/638 | Boss.trx850 | 9 | 5.8.2023 v 17:01 pech. |
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |