1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lakování
2 reakcí na tento příspěvek Lakování
Hitak128CZ píše: A to je problém si nasdílet data z mobilu do kompu aby mi nestála dva dny dílna?
kazdej neni IT specialista, netusim jak se to dela. Ale v pohode, ja jsem lidem zavolal a ti co meli slibeno do konce tydne jsem posunul, vysvetlil jim situaci a neni problem.
Holt kdyz nekdo nechce pochopit, tak se mu clovek nezavdeci nicim.
Kazdopadne internet mi jiz jede a udelal jsem opatreni k tomu, aby se jiz tato situace neopakovala a nebo ne v takove mire.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lakování
FJRPEPA píše: cuir> A nebo Ti přivezou uhlí. Tyhle výmluvy miluju.
i uhli je potreba slozit aby jsi mel v dilne teplo
ono v zamestnani je to krapet jine, tam je clovek postradatelny a nahraditelny, praci udela jiny kolega, pripadne to spozdeni resi nejaky nadrizeny, ale pokud je clovek sam a nebo ma malou firmu a jeden clovek vypadne at uz z jakeho koli duvodu je to vzdy problem. Jen zamestnance to nezajima, klidne pujdou na 7 dni na OCR, fiknou se na mesic marod, jen proto, ze proste chteji a ze je boli zada a zamestnavatel at si to vyresi jak chce, ale nasledne kdyz nejaka firma ma dodat zakazku a spozdi se at uz z jakehokoli duvodu, tak pro to nemaji pochopeni... takze klasicky dvoji metr...?
proto si zakazniky vybiram a jsem rad, ze me servis nezivi a muzu si dovolit odmitat arogantni hovada, ktera nemaji pochopeni. Nemam zapotrebi aby po me nekdo bezesmyslu rval kvuli pozdeji opravene motorce a nedodrzeni terminu jen proto, ze neni ochotny pochopit duvod spozdeni.
1 reakcí na tento příspěvek Lakování
Karlos12345 píše: Tak vám všem pěkně děkuji,za rady.Už jsem v kontaktu s motokenny.Jen pár lidí napsalo normální odpověd,ostatní se akorát dohadujou a vědí pěkné h...o.Tak příště už se ptát nebudu.
nemas za co, diky, ze jsi dal vedet jak jsi vyresil svuj problem. V zasade toto je verejne forum, to ze se diskutuje neber jako dohady, proste tema ktere slo krapet jinym smerem, ale pro me treba zajimave. Tak diky za nej a za tvoji zpetnou vazbu s vyresenim tve situace. Muzes pak nekdy i napsat jak jsi byl tedy spokojen s vyslednou praci motokenny. Protoze negativni recenze se siri rychleji jak ty pozitivni. Vidis to i tady v tomto vlakne.
Naposledy editováno 24.01.2020 20:32:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lakování
cuir píše: i uhli je potreba slozit aby jsi mel v dilne teplo
ono v zamestnani je to krapet jine, tam je clovek postradatelny a nahraditelny, praci udela jiny kolega, pripadne to spozdeni resi nejaky nadrizeny, ale pokud je clovek sam a nebo ma malou firmu a jeden clovek vypadne at uz z jakeho koli duvodu je to vzdy problem. Jen zamestnance to nezajima, klidne pujdou na 7 dni na OCR, fiknou se na mesic marod, jen proto, ze proste chteji a ze je boli zada a zamestnavatel at si to vyresi jak chce, ale nasledne kdyz nejaka firma ma dodat zakazku a spozdi se at uz z jakehokoli duvodu, tak pro to nemaji pochopeni... takze klasicky dvoji metr...?
proto si zakazniky vybiram a jsem rad, ze me servis nezivi a muzu si dovolit odmitat arogantni hovada, ktera nemaji pochopeni. Nemam zapotrebi aby po me nekdo bezesmyslu rval kvuli pozdeji opravene motorce a nedodrzeni terminu jen proto, ze neni ochotny pochopit duvod spozdeni.
Tak dovolit si odmítat arogantní hovada můžeš, akorát nevím jak to dopředu poznáš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lakování
FJRPEPA píše: Tak dovolit si odmítat arogantní hovada můžeš, akorát nevím jak to dopředu poznáš.
Hele mozna je to i hodne o komunikaci, presne co tady bylo napsano, jsou mechanici co na to jebou a nekomunikuji, pak jsou mechanici kteri kdyz je problem tak informuji. A asi toto staci k tomu, ze kdyz ja se chovam slusne, tak i lidi se ke me chovaji slusne. Navic servis motorek je obor, ktery proste nespecha. Uz samotnou podstatou terminu dodani dilu, to neni jako opravovat auta. A toto ja vzdy a vsem vysvetlim po telefonu jeste nez sem doveze motorku aby se necitil v sachu, ze jsem si nechal dovezt motorku a pak mu sdelim ,ze to bude trvat.
A navic nemam nikde reklamu, jedu system na doporuceni. Coz samo o sobe eliminuje pocit anonymity a tim padem se lidi chovaji slusne.
A kdyz dojde k nejake situaci, treba jak jsem psal, onemocni decko a je tyden doma misto ve skolce, tak to obvolam a reknu, ze bude oprava spozdena. Ono mi to teda neda, takze kdyz prijde manzelka z prace domu, tak stejne vetsinou do te dilny jdu a treba do pulnoci opravuju a mnohdy ten termin i stihnu, ale taky se stava ze za dva dny lehnu taky a je vymalovano.
A jak jsem psal, chtel jsem byt jinej mechanik, kterej vsechno stihne, dodrzi 100% terminy, protoze me to samotneho neskutecne sralo, ze se neco reklo a pak to neplati, ale to jsem byl mladej blbej a nechapavej. Pak jsem zjistil, ze to proste neni mozne, neda se to udelat tak aby clovek vzdy vsechno stihnul tak jak se prvotne domluvil. Do cele hry vstupuje moc faktoru a nektere jsou ovlivnitelne, nektere hure a nektere vubec. Takze jsem se smiril s tim, ikdyz me to na zacatku sralo, ze to proste nejde a aspon jsem v te rovine, ze komunikuju.
Ale ten kdo toto nedela, komentuje to tady z pozice zamestnance, kteremu je vsechno jedno a nechce to pochopit, tak to nepochopi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lakování
A pokud jsi měl zakázku kolem 800 000 Kč. a penále za každý zpožděný den bylo 5% z ceny, tak jsi makal i s tou zlomenou rukou.
Buď rád, že to máš takové zákazníky, kteří to nevyžadují.
1 reakcí na tento příspěvek Lakování
FJRPEPA píše: cuir> Já to píši jen kvůli tomu, že jsem měl přes 25 roků firmu a pokud jsem s někým podepsal smlouvu, a bylo tam přesné datum dodání či dokončení montáže, tak nikoho ze zákazníků nezajímalo, jestli jsi si zlomil ruku a nebo ti někdo umřel v rodině, prostě ten to muselo být a nebo penále.
A pokud jsi měl zakázku kolem 800 000 Kč. a penále za každý zpožděný den bylo 5% z ceny, tak jsi makal i s tou zlomenou rukou.
Buď rád, že to máš takové zákazníky, kteří to nevyžadují.
To je trochu rozdíl. Žádnej servisák motorek nepodepisuje nikomu smlouvu, kde jsou sankce. Ani tebe nikdo nenutil to podepsat.
Není to o tom, že by jeho zákazníci něco nevyužívali. Oni na nic takovýho nemaj nárok.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lakování
LuckyLoser píše: Po tak špatných zkušenostech bych doporučil raději autorizovaný servis. Ne, dělám si prdel. Motorkář, co si nedokáže zam zaservisovat a opravit motorku na ni nemá co dělat.
vis, ze srovnavas nesrovnatelne?
takze timto debata pro me konci, dale nema smysl pokracovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lakování
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 350/638 VAPE zapojení Jawa 350/638 | pagi | 16 | 6.6.2024 v 18:02 Jirka_Kirchner |
Jawa 350/638 Zapalování a seřízení... Jawa 350/638 | Jirka-Tajsn | 3 | 23.2.2024 v 09:17 Eddie83 |
ukrajinské vape zapojení do svazku [1, 2] Jawa 350/638 | radys02 | 37 | 24.9.2023 v 18:22 krizak66 |
Svíčky-JAWA 350/638 Jawa 350/638 | Boss.trx850 | 9 | 5.8.2023 v 17:01 pech. |
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |