Téma: EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
Ahoj všem. Poprosil bych ty, kteří mají reálnou zkušenost s cestováním na téhle mašině po ose ideálně do vzdálenějších destinací (což není Balkán a pod., ale spíše dálný východ, Afrika...), jestli by se podělili o své zkušenosti. Jedná se mi primárně o to, jak to tahle mašina dává při asfaltových přesunech (po různých úpravách, samozřejmě. Jaká je cca rozumná cest.rychlost? Na Advíkovi (990 Adv.R 2012) to mám nastavené cca kolem 110 (tacho), zakže by mi stačilo cca kilo ideálně. Nedělá mi sedět na tý trestný lavici, co má moje Rko klidně dva dny v kuse, tyhle tvrdý lavice mám rád. Předpokládám, že vylepšený sedlo bude oproti originálu mnohem lepší a bude nějak rozumně srovnatelný s tím mým současným. Uvítal bych zkušenosti s motorem (výměna oleje, servis ventilů, výměna pístu apod.) u lidí, ketří to mají s cestováním podobně jako já. Mám přečtené kde co, jak tady, tak na adv.rideru, samozřejmě sleduju a čtu Rtwpaula a pod. Zajímají mě ale i zkušenosti lidí tady. Ročník cca 2020 a výš. Neřešme tady jiné mašiny, převážení na vozíku, v dodávce a pod. Zajímá mě, jak je to s výdrží téhle mašiny, když pojedu cca týden po asfaltu někam... Nechci dělat co dva roky generálku. Zkušenosti jsou různé, mnohá tvrzení o výdrži jsou velmi optimistická. Jezdím na pohodu, v offu potřebuju dojet a vrátit se, ne vyhrát medaili. S ostrými nemám ale žádnou zkušenost. Samozřejmě se na tom i projedu, než bych to případně kupoval Díky. PS: uvítám i případné doporučení na konkrétní ročník, vím o změnách v množství olej.náplně, což se ale dá kompenzovat větším spojkovým víkem. Má tahle mašina při mém způsobu používání (dálniční přesuny 100km/h tacho, cca 800 denně, v offu žádné píčoviny, prostě projet a havně dojet zpátky domů, jako vždy) vůbec potenciál udělat cca 27-30 tis. km bez generálky? Věci mimo téma mažu, ať to má nějakou tu štábní kulturu. Nic osobního.


Naposledy editováno 28.06.2024 13:13:08

1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

28.6.2024 v 11:42 | Nahoru | #91
je tu nekdo, kdo mi umi fundovane vysvetlit motohodiny? nikdy jsem na ostrych nejezdil a mth jsem naposledy resil pred triceti lety na vojne u nakladaku. predpokladam, ze kroska honena v zavodnim tempu na trati tu jednu mth "zapocita" krapet jinak, nez kdyz pojedu hodinu na pohodu nekde po polnacce, nebo kdyz pojedu hodinu kilem po dalnici (priklad). jakym zpusobem to ma KTMka nastavene? nebo je to plosne? ja jenom abych neumrel blbej...

Naposledy editováno 28.06.2024 11:43:11

EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

28.6.2024 v 11:58 | Nahoru | #92
Mě to měří motohodiny v závislosti na otáčkách. Jinak to ani pořádně nejde. A na dálnici mě to měří motohodiny rychleji než když jezdím po protože na dálnici furt točíš 5 až 5 500. Kdežto v lese jsou průměrný otáčky nižší, aspoň při mým stylu jízdy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

28.6.2024 v 12:08 | Nahoru | #93
Eso_Rimmer> Pamir se da na čopru projet jak kde. Kolem Zorkulskyho jezera 100% ne, Bartang jak kdy, Kegeti pass v Ťan Šanu taky ne. To plati i pro GS. Dorazis do hor k potoku s obrovskejma sutrama a jses v koncivh i s nalozenou exc. Osmiletej kluk to pred tebou projede na koni jen v ponozkach. Cumel jsem na nej jak puk. Jako treti tyden na ceste uz bojujes s telem, nejen s motorkou. Protluces dusi, musis mit nahradni, zacne ti chcat motor, cokoliv se muze stat. Zalezi teda kudy jedes. Muzes stat s prorazenou dusi na ceste, jde je 10cm prachu a neni kam uhnout a nakladaky jezdej za sebou naslepo. 100 cinskejch nakladaku projede a ty slavis druhy narozky. Jestli si predstavujes, ze poletis s prednim kole ve vzduchu, tak to jsem si taky myslel. Jenze tam te vidi maximalne sysel. To co vhces bych jel na jednovalovym japonci s oevnou podsedlovkou. Stejne ti nejspis praskne. Na exc bych se nezabalil. Mistama bych s sebou chtel mit nejmin 25 litru benzinu. Vahu jsem vzdycky usetril na jidle, nevozim varic. Vlastne mam jen stan, spacak, druhy boty a navigaci. I tak jsem byl nekdy tezkej, protoze jsem potreboval nabalit, krome velky nadrze, dalsich 10 litru benzinu a litr koralky. Exc500 je skvela. Chci si ji letos koupit a predelat na dual prave na TET a podobne. Hele, ten Magadan jel jeden blazen na Stromu. Byl jsem se za nim podivat. Myslim, ze na YT porad jsou jeho videa z ty cesty. Stav se za nim.

(reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

28.6.2024 v 12:17 | Nahoru | #94
Beauty> Bartang bych na chopperu jet opravdu nechtel na nahorni plosine Pamiru je v jenom miste dira v asfaltu a to je celej velkej off. ale tohle neresme. chapu, kam tim miris. o vybave a vaze tu mame jina vlakna, tusim dve. tady to probirat nema smysl. kdyz uz, tak jake je rozumne zatizeni na zadku. to ano. kdyz se da dopredu 17, nebo 21l nadrz, tak se dozadu hodi cca 13-16kg vc.vaku na benzin. a samozrejme co par desitek km, tak se prelejva benzin, tudiz zatez benzinu vzadu klesa. na silnicnich presunech je to u prdele. tam jedes, masine nelita nahoru a dolu. nicmene tohle neni co tu resime. pouze pripadne to zatizeni.

1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

28.6.2024 v 12:37 | Nahoru | #95
Teda koukám že ten Pamír zase dramatizujete, byl jsem měsíc a půl v badašánu a v Afghánistánu. Baráž já musím projel de facto všechny velký údolí včetně toho slavného bartangu. A když se jezdí opatrně a odpočívá se tak defakto nic nehrozí. to je stejný jak na starou kolymou.
A když přijedeš k řece kde je metr vody tak den dva počkáš a pokračuješ dálv těchhle místech voda opadá rychle.
A taky mě pořád není jasný co máte s těma 16 kilama na nosiči. S 16 kilama nikam nedojedeš to je málo na veškerý vybavení náhradní díly a nářadí a ještě k tomu započítávat benzín to je nesmysl. To se dá v Africe kde nemusíš tahat oblečení proti dešti teplý oblečení a další kraviny. Benzínky jsou mnohem častěji než na severu a lidi jsou téměř všude. Takže ani ten benzín sebou neusíš tolik tahat. Srovnáváte nesrovnatelný.

Naposledy editováno 28.06.2024 12:40:53

(reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

28.6.2024 v 12:44 | Nahoru | #96
ZdendaZB> Pamir je vlastne asfaltka s dirou uprostred, coz je vsechen off, co jsem na Pamiru zazil. kdyz chce clovek vic, musi sjet z cesty. coz uz jsem psal. tohle uz tady neresme. to same s vybavenim. kdyz uz, tak se bavme "mam na zadku 30kg+benzin, da to ta motorka?". neresme kdo s cim jezdi. to nikam nevede.

Naposledy editováno 28.06.2024 13:01:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

28.6.2024 v 12:47 | Nahoru | #97

Eso_Rimmer píše: je tu nekdo, kdo mi umi fundovane vysvetlit motohodiny? nikdy jsem na ostrych nejezdil a mth jsem naposledy resil pred triceti lety na vojne u nakladaku. predpokladam, ze kroska honena v zavodnim tempu na trati tu jednu mth "zapocita" krapet jinak, nez kdyz pojedu hodinu na pohodu nekde po polnacce, nebo kdyz pojedu hodinu kilem po dalnici (priklad). jakym zpusobem to ma KTMka nastavene? nebo je to plosne? ja jenom abych neumrel blbej...



teoreticky je mth jinak dlouha podle zateze... ale v realu to takhle asi pocitaji jen nektere merice, nejsem si tim jistej, ale bezne pridavne meraky berou 1h=1mth protoze se to bere tak, ze na sportovni motorce se nekde clovek nemrda jen tak na pohodu, ale proste to celou dobu drzis pod krkem....

ad nova... mam takovej dojem, ze jsem zaslechl nejake zkazky ohledne kvality 2024 modelu... nevim kterych vsech stroju se to tykalo, ale koukni na to...

(reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

28.6.2024 v 12:54 | Nahoru | #98
assassin> diky za vysvetleni. to jsem si myslel. proto me zajima konkretne KTM, jestli to ma nejak poreseny. zaslechl kde...? kdybys mel odkaz, budu rad. tech informaci je mraky, snazim se vsim postupne prokousavat. beru vse s rezervou a pomalu si skladam obrazek co a jak. nemam sanci pokryt vsechno dulezity. diky.

Naposledy editováno 28.06.2024 12:55:22

EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

28.6.2024 v 16:18 | Nahoru | #99
kdo s tim jezdi nalozenej do offu, kolik cca dozadu vahove date, aby se tam nic nelamalo? resme hmotnost, ne detailne kdo tam co vozi, jestli dvoje trenky, nebo patery... vcetne narazovek jako je benzin,nebo olej. da se dat nekam neco jako napr. dopredu k riditkam karimatka, naradi pod susplech atd.? aby se pripadne odlehcilo tomu zadku. dik.

Naposledy editováno 28.06.2024 16:21:00

EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

28.6.2024 v 16:28 | Nahoru | #100
taky nezapomeňte započítat jídlo na 3-4 dny a aspoň 2l vody na provozní pití

a nechtělo by se někomu vyfotit jak tam vypadá podsedlová konstrukce a z jakejch trubek je udělaná ?

třeba na 690/701 se sedí přímo na nádrži a je k ní přišroubovanej nosiča i když kde kdo strašil, jak to upadne, tak ani omylem
sedím na tom svejma sto kilama, plus dalších 40 kilo (včetně jídla, benzínu atp) na nosiči za mnou, nosič je teda opřenej ještě do šlapek, ale to je jako vzepření
takže to evidentně něco unese

1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

29.6.2024 v 01:12 | Nahoru | #101
Ahoj,
nebudu vstupovat do diskuze jestli tuhle Hondu ano/ne. Ale chci ti dát typ obecně ohledně cestování na malorážce. Možná znáš Itchy Boots (Noraly). Ta na Hondě CFR 300 Rally projela s bagáží postupně Jižní, Střední i Severní Ameriku i Afriku. Jezdí hlavně v offroadu a denní nájezdy má běžně kolem 300 - 400 km. Takže to jde. Sám do téhle změny chci jít. Z Tenerky přestoupit na CRF 300 Rally. Přepravní rychlost kolem 100 km. Když jsme jezdili třeba v Maroku, stejně to přes kilo nedáš. V offu jedeš kolem 40-50, na asfaltu cosik více. Policie si to celkem hlídá.

(reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

29.6.2024 v 08:08 | Nahoru | #102
PetNed> ahoj, vim, ze to jde, ale tohle je zcela mimo. nejen prispevku, ale i navrhem. pri srovnani s 690/701 ma Honda stejnou hmotnost a vice nez polovicni vykon 49/20kw. mazat to nebudu, ale piste k tematu, nebo tak, at to dava vetsi smysl. diky.

Naposledy editováno 29.06.2024 08:09:16

1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

29.6.2024 v 08:58 | Nahoru | #103


tema me zajima, od doby co jsem videl tohle…

edit: doufam ze nejsem Plha a nebylo to tu

Naposledy editováno 29.06.2024 09:04:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

29.6.2024 v 09:02 | Nahoru | #104
mikee81> tenhle clovek ma velke zkusenosti, ma to propracovany a zaroven je to z casti i jeho byznis. takze informace od nej beru s urcitou rezervou, ne jako slovo bozi. jak jsou v necem prachy, uz jses zahackovanej tem, kteri sypou. tak to bylo, je a bude.

Naposledy editováno 29.06.2024 09:03:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

29.6.2024 v 09:27 | Nahoru | #105
Eso_Rimmer> jo prachy/podpora od vyrobcu muzou kazit realne zkusenosti, souhlas

me se na tom videu libi ze je to od A do Z (spousta ti dojde, a treba u USB s voltmetrem jsem koulel ocima proc to vubec zminuje)
zajimavy jsou infa o resenich ne o vyrobcich - kdyby ses rozhodl jit do porizeni veze muzes Carbon Fox, Nomad, RadeGarage,…. to samy u ruznejch upgradu (brzdy, pumpy, ….)

1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

29.6.2024 v 09:40 | Nahoru | #106


cca v 50 vterine ukazuje zapisnik s mth/kilometrama… zajimavy info pro tebe

(reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

29.6.2024 v 09:44 | Nahoru | #107
mikee81> jj, uz jsem to sem daval

EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

30.6.2024 v 10:52 | Nahoru | #108
Zajímavé téma, jen si značím...

1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

30.6.2024 v 11:03 | Nahoru | #109
Jen ještě dotaz, v některých příspěvcích čtu, že je dobré si vzít benzín navíc...

To chápu, ale ptám se, jestli zmímění účastníci berou v úvahu, že na některé ostré motorky se dají pořídit i nádrže až do velikosti cca 25 litrů...

Snad nepočítáte, že si k tomu naložíte ještě dalších třicet (i když můžou existovat lokality, kde by se to hodit mohlo)...

Díky

Naposledy editováno 30.06.2024 11:03:45

(reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

30.6.2024 v 11:20 | Nahoru | #110
soccer> jde o to, co kdo povazuje za prioritu. mne osobne prijde zbytecny navesit na masinu tu nejvetsi nadrz, protoze mas s sebou tu hmotnost nadrze proste porad. dobry je pracovat s vyvazenim hmotnosti. takze napr. Safari nadrz na velkyho Advika jsou na pycu uplne vystavne. vozis hmotnost navic porad a vyuziti nic moc. tohle je ale samozrejme individualni. kazdy jezdi v offu jinak, kazdy ma jine priority. do opravdu odlehlych oblasti je ideal tech 33-35l. na vyber je spousta moznosti, klasicka cca 12-21l a dozadu se da jeste poridit (jestli to ten manik jeste dela) i pridavna 5l na levy bok. kazdy si to resi svym zpusobem. vetsi nandrz miva i prijemnej bonus v podobe krapet lepsi ochrany pred vetrem/destem. kdyz v tom jede clovek x dni, je dobra kazda malickost.

Naposledy editováno 30.06.2024 11:22:42

EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

30.6.2024 v 11:32 | Nahoru | #111
na těžký motorce 160 kilo tě přední přídavná nádrž 18litrů, která váží 6,5 kila nezabije. Zadní máš 13litrů a to dohromady + 3 petlahve po 2l tak nějak stačí. Stejně se nevyhneš shánění benzínu, když jedeš někam hlouběji do lesa, nebo na rozlehlejší pole

Na lehký motorce je lepší dát 3 kanystry po 5litrech, jeden na řidítka za světlo, dva dolu před stupačky + nádrž pod sedadlem. Hmotnostně jsi na 4,5 kilech včetně držáků a 15l benzínu přbyde k 10l v nádrži. Plus 3 petky dozadu do nosiče a máš vysněných 32 litrů.

Malá motorka je tak krátká a vepředu se na "nádrž" nedají pověsit 6x2l petlahve jako na velký. Nevychází to ani výškově ani délkově. Sice by se ušetřilo 4kila oproti dvoum kanystrům na držáku. Docela dlouho jsem s tím laboroval a nepovedlo se. Navíc ty kanystry 2x5lt jsou znatelně níž než kdybych tam plácnul nádrž. A kanystry se dají během chvíle oddělat jedním šroubem, takže je motorka po sundání opět lehká.

To je nejdůležitější když zapadneš, nebo jedeš něco fakt ohavnýho. Máš lehkou motorku bez 10kil benzínu a 32 kil nákladu. Ovšem všechno musí jít shodit a nahodit řádově v desítkách sekund, jinak tě to přestane brzo bavit, když už to děláš po pátý za den.

Když chceš jet do terénu, tak musíš přestat řešit větrnej komfort po silnici. To prostě nejde. Stejně je to při 90 kilometrový rychlosti jedno. Hlavní je pohodlný sedlo a aby to moc nedrnčelo, ostatek je nedůležitej.

Naposledy editováno 30.06.2024 11:37:40

EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

30.6.2024 v 12:04 | Nahoru | #112
v tech prdelich si nesmis dovolit prijit o palivo, to je to nejdulezitejsi. voda je vsude, bez zradla se v nouzi obejdes. i kdyz to, co pise Zdenda, ma hlavu a patu, byl bych opatrny na jakykoliv palivo, ktery da clovek dopredu a dolu. napr. nadrz od Radeho (priklad, nezkoumal jsem konstrukci, protoze me nezajima), kandaky dolu a dopredu. neni malo pripadu, kdy ti vetev propichne kandak, nebo nadrz (i proto ma velkej Advik dve) a muzes skoncit. tech pet litru benzinu muze znamenat sakra hodne. nerikam, jak to ma kdo vozit, upozornuju na to, ze to nejcenejsi, co mas, by sis mel kurwa dobre chranit. osobne volim cestu horsi komfort, ale vetsi jistota.

Naposledy editováno 30.06.2024 12:11:51

1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

30.6.2024 v 12:36 | Nahoru | #113
Tak jestli počítáš s tím, že pojedeš jak prase a hrozí propíchnutí kanystru, tak to pak je lepší nejezdit vůbec. To si můžeš propíchnot nohu, ruku nebo břicho.
Při opatrný jízdě tohle nehrozí a to nikdy, protože se díváš kam jedeš a nevlítneš přece do houští na plnej kotel.
Nikdy mi ani nepraskla petflaška na nádrži a to jsem zajížděl kam jen to trochu šlo. Ale možná to bude tím, že nejezdím na vozembouchovi, jak je to docela často k vidění na různejch "drsnejch" videí, kdy to "borci" zahazujou 5x za hodinu a ještě se tím chlubí a smějou se tomu.

Navíc 5l tě nespasí, stejně jedeš po cestě, kde se vždycky něco pohybuje, takže tam nemáš šanci zemřít. Důležitější je teda jídlo, abys vydržel v klidu čekat, kdyby se něco stalo a musels pár dní čekat.

Divočina a zcela opuštěný cesty neexistujou, protože kde nic nejezdí je to za chvíli zarostlý a neprůjezdný. Minule jsem se pokoušel projet jekaterinskej trakt vod uralu do komi. Před 3ma rokama tam projeli na autech a vůbec to nebylo zarostlý, jen tak decentně, pro motorku průjezdný. Pak jsem tam přijel osobně a ujel jsem 5 kilometrů, načež mě zastavilo tak hustý houští. Kousek jsem šel na průzkum, asi 3 kilometry a tam už byly popadaný stromy atp. Tak jsem to otočil a hledal jinou cestu.

No a vesnice, nebo různý báze jsou všude na cestách. A do motorovek, nebo sněžnejch skůtrů tam mají benzín většinou všude a když ne, tak ti můžou dovýzt, až pojede další auto.

Naposledy editováno 30.06.2024 12:43:44

(reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

30.6.2024 v 12:39 | Nahoru | #114
ZdendaZB> hrotis veci do extremu. jestli chces rict, ze mas rentgenovy oci a vidis vsechno vsude, tak klobouk dolu kandak i nadrz propichnes o bbej klacek i v mensi rychlosti. staci nestastnej uhel. hmotnost masiny a je to. neresim samozrejme, kdyz s tim prasknes o zem, to je jina kapitola. porad pises, jak jezdis v divocine, kde nikdo nikde neni a najednou jezdis tam, kde vlastne porad nekdo nekde je timto bych tohle uzavrel, tema je o necem jinem a ne o tom, jestli jde, nebo nejde propichnout kandak.

Naposledy editováno 30.06.2024 12:51:12

1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

30.6.2024 v 12:47 | Nahoru | #115
Právě že tohle je přímo k tématu, protože to je důležitá věc, ale jak chceš. Už nebudeme řešit takový kraviny jako těžiště a náklad na malý motorce.

Nikdy jsem nepsal o tom, že jezdím v divočině, kde nikdo není. To píšou ostatní. Já vždycky píšu že jezdím po caestách kde něco jezdí. Protože to jinudy nejde. Vyjma tundry na severu, kde se dá jet přímo po mechu.

Naposledy editováno 30.06.2024 12:49:29

(reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

30.6.2024 v 12:49 | Nahoru | #116
ZdendaZB> hmotnost klidne resme, rozmistneni nakladu taky. ale nebudeme se tady jako kreteni hadat o tom, jestli jde kandak propichnout, nebo ne. to me nezajima.

Naposledy editováno 30.06.2024 12:50:29

2 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

30.6.2024 v 12:50 | Nahoru | #117
Hele tak nic, když tě nezajímá propíchnutí kanystru, ale kvůli tomu ho nemůžeš namontovat, tak to pak nechápu.
Hádání vypadá jinak, tohle je diskuze, kde se argumentuje.

Naposledy editováno 30.06.2024 12:51:14

(reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

30.6.2024 v 12:52 | Nahoru | #118
ZdendaZB> klidne si ho namontuj, ja mam jinou cestu. oba jsme si to odargumentovali, kdo chce, tak si z toho neco vezme. diskutovat o kanystru deset prispevku me v tomhle vlakne nezajima.

Naposledy editováno 30.06.2024 12:53:52

(reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

30.6.2024 v 16:09 | Nahoru | #119

ZdendaZB píše: …..Hádání vypadá jinak, tohle je diskuze, kde se argumentuje.


Zdendo, naopak ty jsi pěkně zbabělej narcísek. Když ti dojdou argumenty, tak příspěvek smažeš, dotyčného pomluvíš a zablokuješ ho, aby nemohl reagovat :((

Takže ještě jednou ve vlákně, kde tyhle podpásovky dělat nemůžeš:

Když jsi před tvoji poslední cestou sháněl tipy, v čem přivézt benzín, poradil jsem ti PET lahve na bočních nosičích, a posla jsem i fotku. Udělat jsi ze mě blba, co tomu nerozumí (těžiště, požár). Rok se s rokem sešel a ostatním doporučuješ co? PET lahve….

Když jsi tunil 701 a ptal se na lehčí variantu, poradil jsem ti nějaké maloobjemové 200-300 ccm endurko. Opět jsi mě poslal někam s tím, že to je moc vydechlé, kdežto ty potřebuješ výkon 701 pro silniční přesun a super podvozek a obrovskými zdvihy a světlostí do toho mega terénu. Opět se rok s rokem sešel a sháníš, resp. už stavíš co? Vydechlé čínské dvoukilo s podvozkem z bláta….

Ale jo, dělej dál ze sebe mistra světa v cestování po Rusku. Mentalitu Rusáka na to zcela jistě máš (lhát, překrucovat, opovrhovat jinými, o to víc se považovat za jedinečného).

EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

30.6.2024 v 16:14 | Nahoru | #120
hosi, stop. veci k masine, nakladu a pod. nechci, aby se to tady zvrtlo. zatim je to cajk. nechci tu mazat jako o zavod. diky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F [1, 2] KTM EXC 350 F, KTM EXC 500 F kika. 42 16.3.2024 v 12:53 krokoš
KTM EXC-F 500 emulze v sání KTM EXC 500 F Vlastik177 9 18.1.2024 v 07:50 Anti
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 5 9.11.2023 v 10:56 Tadeas.
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... Olihňos 3 18.9.2023 v 20:36 Frantacz
Lehké enduro na expedice, včetně př... [1 ... 11, 12] KTM EXC 500 F, SWM RS 500 R ZdendaZB 360 9.11.2022 v 23:16 Ariete


TOPlist