Naposledy editováno 28.06.2024 13:13:08
1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
Naposledy editováno 28.06.2024 11:43:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
A když přijedeš k řece kde je metr vody tak den dva počkáš a pokračuješ dálv těchhle místech voda opadá rychle.
A taky mě pořád není jasný co máte s těma 16 kilama na nosiči. S 16 kilama nikam nedojedeš to je málo na veškerý vybavení náhradní díly a nářadí a ještě k tomu započítávat benzín to je nesmysl. To se dá v Africe kde nemusíš tahat oblečení proti dešti teplý oblečení a další kraviny. Benzínky jsou mnohem častěji než na severu a lidi jsou téměř všude. Takže ani ten benzín sebou neusíš tolik tahat. Srovnáváte nesrovnatelný.
Naposledy editováno 28.06.2024 12:40:53
Naposledy editováno 28.06.2024 13:01:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
Eso_Rimmer píše: je tu nekdo, kdo mi umi fundovane vysvetlit motohodiny? nikdy jsem na ostrych nejezdil a mth jsem naposledy resil pred triceti lety na vojne u nakladaku. predpokladam, ze kroska honena v zavodnim tempu na trati tu jednu mth "zapocita" krapet jinak, nez kdyz pojedu hodinu na pohodu nekde po polnacce, nebo kdyz pojedu hodinu kilem po dalnici (priklad). jakym zpusobem to ma KTMka nastavene? nebo je to plosne? ja jenom abych neumrel blbej...
teoreticky je mth jinak dlouha podle zateze... ale v realu to takhle asi pocitaji jen nektere merice, nejsem si tim jistej, ale bezne pridavne meraky berou 1h=1mth protoze se to bere tak, ze na sportovni motorce se nekde clovek nemrda jen tak na pohodu, ale proste to celou dobu drzis pod krkem....
ad nova... mam takovej dojem, ze jsem zaslechl nejake zkazky ohledne kvality 2024 modelu... nevim kterych vsech stroju se to tykalo, ale koukni na to...
Naposledy editováno 28.06.2024 12:55:22
Naposledy editováno 28.06.2024 16:21:00
a nechtělo by se někomu vyfotit jak tam vypadá podsedlová konstrukce a z jakejch trubek je udělaná ?
třeba na 690/701 se sedí přímo na nádrži a je k ní přišroubovanej nosiča i když kde kdo strašil, jak to upadne, tak ani omylem
sedím na tom svejma sto kilama, plus dalších 40 kilo (včetně jídla, benzínu atp) na nosiči za mnou, nosič je teda opřenej ještě do šlapek, ale to je jako vzepření
takže to evidentně něco unese
1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
nebudu vstupovat do diskuze jestli tuhle Hondu ano/ne. Ale chci ti dát typ obecně ohledně cestování na malorážce. Možná znáš Itchy Boots (Noraly). Ta na Hondě CFR 300 Rally projela s bagáží postupně Jižní, Střední i Severní Ameriku i Afriku. Jezdí hlavně v offroadu a denní nájezdy má běžně kolem 300 - 400 km. Takže to jde. Sám do téhle změny chci jít. Z Tenerky přestoupit na CRF 300 Rally. Přepravní rychlost kolem 100 km. Když jsme jezdili třeba v Maroku, stejně to přes kilo nedáš. V offu jedeš kolem 40-50, na asfaltu cosik více. Policie si to celkem hlídá.
(reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
Naposledy editováno 29.06.2024 08:09:16
1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
tema me zajima, od doby co jsem videl tohle…
edit: doufam ze nejsem Plha a nebylo to tu
Naposledy editováno 29.06.2024 09:04:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
Naposledy editováno 29.06.2024 09:03:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
me se na tom videu libi ze je to od A do Z (spousta ti dojde, a treba u USB s voltmetrem jsem koulel ocima proc to vubec zminuje)
zajimavy jsou infa o resenich ne o vyrobcich - kdyby ses rozhodl jit do porizeni veze muzes Carbon Fox, Nomad, RadeGarage,…. to samy u ruznejch upgradu (brzdy, pumpy, ….)
1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
cca v 50 vterine ukazuje zapisnik s mth/kilometrama… zajimavy info pro tebe
1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
To chápu, ale ptám se, jestli zmímění účastníci berou v úvahu, že na některé ostré motorky se dají pořídit i nádrže až do velikosti cca 25 litrů...
Snad nepočítáte, že si k tomu naložíte ještě dalších třicet (i když můžou existovat lokality, kde by se to hodit mohlo)...
Díky
Naposledy editováno 30.06.2024 11:03:45
(reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
Naposledy editováno 30.06.2024 11:22:42
Na lehký motorce je lepší dát 3 kanystry po 5litrech, jeden na řidítka za světlo, dva dolu před stupačky + nádrž pod sedadlem. Hmotnostně jsi na 4,5 kilech včetně držáků a 15l benzínu přbyde k 10l v nádrži. Plus 3 petky dozadu do nosiče a máš vysněných 32 litrů.
Malá motorka je tak krátká a vepředu se na "nádrž" nedají pověsit 6x2l petlahve jako na velký. Nevychází to ani výškově ani délkově. Sice by se ušetřilo 4kila oproti dvoum kanystrům na držáku. Docela dlouho jsem s tím laboroval a nepovedlo se. Navíc ty kanystry 2x5lt jsou znatelně níž než kdybych tam plácnul nádrž. A kanystry se dají během chvíle oddělat jedním šroubem, takže je motorka po sundání opět lehká.
To je nejdůležitější když zapadneš, nebo jedeš něco fakt ohavnýho. Máš lehkou motorku bez 10kil benzínu a 32 kil nákladu. Ovšem všechno musí jít shodit a nahodit řádově v desítkách sekund, jinak tě to přestane brzo bavit, když už to děláš po pátý za den.
Když chceš jet do terénu, tak musíš přestat řešit větrnej komfort po silnici. To prostě nejde. Stejně je to při 90 kilometrový rychlosti jedno. Hlavní je pohodlný sedlo a aby to moc nedrnčelo, ostatek je nedůležitej.
Naposledy editováno 30.06.2024 11:37:40
Naposledy editováno 30.06.2024 12:11:51
1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
Při opatrný jízdě tohle nehrozí a to nikdy, protože se díváš kam jedeš a nevlítneš přece do houští na plnej kotel.
Nikdy mi ani nepraskla petflaška na nádrži a to jsem zajížděl kam jen to trochu šlo. Ale možná to bude tím, že nejezdím na vozembouchovi, jak je to docela často k vidění na různejch "drsnejch" videí, kdy to "borci" zahazujou 5x za hodinu a ještě se tím chlubí a smějou se tomu.
Navíc 5l tě nespasí, stejně jedeš po cestě, kde se vždycky něco pohybuje, takže tam nemáš šanci zemřít. Důležitější je teda jídlo, abys vydržel v klidu čekat, kdyby se něco stalo a musels pár dní čekat.
Divočina a zcela opuštěný cesty neexistujou, protože kde nic nejezdí je to za chvíli zarostlý a neprůjezdný. Minule jsem se pokoušel projet jekaterinskej trakt vod uralu do komi. Před 3ma rokama tam projeli na autech a vůbec to nebylo zarostlý, jen tak decentně, pro motorku průjezdný. Pak jsem tam přijel osobně a ujel jsem 5 kilometrů, načež mě zastavilo tak hustý houští. Kousek jsem šel na průzkum, asi 3 kilometry a tam už byly popadaný stromy atp. Tak jsem to otočil a hledal jinou cestu.
No a vesnice, nebo různý báze jsou všude na cestách. A do motorovek, nebo sněžnejch skůtrů tam mají benzín většinou všude a když ne, tak ti můžou dovýzt, až pojede další auto.
Naposledy editováno 30.06.2024 12:43:44
(reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
Naposledy editováno 30.06.2024 12:51:12
1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
Nikdy jsem nepsal o tom, že jezdím v divočině, kde nikdo není. To píšou ostatní. Já vždycky píšu že jezdím po caestách kde něco jezdí. Protože to jinudy nejde. Vyjma tundry na severu, kde se dá jet přímo po mechu.
Naposledy editováno 30.06.2024 12:49:29
(reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
Naposledy editováno 30.06.2024 12:50:29
2 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
Hádání vypadá jinak, tohle je diskuze, kde se argumentuje.
Naposledy editováno 30.06.2024 12:51:14
(reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
Naposledy editováno 30.06.2024 12:53:52
(reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
ZdendaZB píše: …..Hádání vypadá jinak, tohle je diskuze, kde se argumentuje.
Zdendo, naopak ty jsi pěkně zbabělej narcísek. Když ti dojdou argumenty, tak příspěvek smažeš, dotyčného pomluvíš a zablokuješ ho, aby nemohl reagovat :((
Takže ještě jednou ve vlákně, kde tyhle podpásovky dělat nemůžeš:
Když jsi před tvoji poslední cestou sháněl tipy, v čem přivézt benzín, poradil jsem ti PET lahve na bočních nosičích, a posla jsem i fotku. Udělat jsi ze mě blba, co tomu nerozumí (těžiště, požár). Rok se s rokem sešel a ostatním doporučuješ co? PET lahve….
Když jsi tunil 701 a ptal se na lehčí variantu, poradil jsem ti nějaké maloobjemové 200-300 ccm endurko. Opět jsi mě poslal někam s tím, že to je moc vydechlé, kdežto ty potřebuješ výkon 701 pro silniční přesun a super podvozek a obrovskými zdvihy a světlostí do toho mega terénu. Opět se rok s rokem sešel a sháníš, resp. už stavíš co? Vydechlé čínské dvoukilo s podvozkem z bláta….
Ale jo, dělej dál ze sebe mistra světa v cestování po Rusku. Mentalitu Rusáka na to zcela jistě máš (lhát, překrucovat, opovrhovat jinými, o to víc se považovat za jedinečného).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F [1, 2] KTM EXC 350 F, KTM EXC 500 F | kika. | 42 | 16.3.2024 v 12:53 krokoš |
KTM EXC-F 500 emulze v sání KTM EXC 500 F | Vlastik177 | 9 | 18.1.2024 v 07:50 Anti |
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | KoblaCZ | 5 | 9.11.2023 v 10:56 Tadeas. |
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | Olihňos | 3 | 18.9.2023 v 20:36 Frantacz |
Lehké enduro na expedice, včetně př... [1 ... 11, 12] KTM EXC 500 F, SWM RS 500 R | ZdendaZB | 360 | 9.11.2022 v 23:16 Ariete |