Suzuki GS500E-přívod paliva
Skvělá odpověď, děkuji!
6.4.2014 v 11:21
|
Nahoru | #1
Když se závada neprojevuje v poloze PRIming, tak je problém v podtlakovém ovládání kohoutu - prasklá, zalomená, nebo upadlá hadice podtlaku (to by se ale projevilo i rozhozením jednoho válce, vlivem falešného vzduchu), nebo vadná membrána v kohoutu. Kohout rozebrat, vyčistit, opravná sada snad bude rozumně sehnatelná. Jinak každopádně by šel nahradit nějakým "obyčejným" třípolohovým kohoutem (zavřeno/normál/rezerva), případná úprava jeho uchycení by se vyřešila kouskem plechu. Tím bude vyřešena i rezerva, jen holt bude třeba kohout po jízdě zavírat. A hrdlo připojení podtlaku na sání zaslepit. Zaplavení karbců nehrozí, pokud jsou v pořádku plováky a jejich ventily, ale raději na to moc nespoléhat. Jednoduchý kohout "zavřeno,otevřeno" by samozřejmě šel použít také, ale vyřadila by se tak možnost rezervy. Leda takové kohouty použít dva a jejich výstupy spojit "téčkem".