bmw_r1300gs_cartec





Téma: Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?
 
13.1.2011 v 09:57
Dovažovat, či nedovažovat jezdce ve třídě MGP? Je podle vás současný stav uspokojivý?

Uzavřeno 16.01.2011 v 18:49 uživatelem Marex

Otevřeno 29.01.2011 v 15:19 uživatelem Marex
Anketa: Dovažovat jezdce MotoGP?
Ne! Nyní je to v pořádku a spravedlivé.
55%
31
Ano! Dovažovat! Lehký jezdec je zvýhodněn.
34%
19
Tento problém mne nezajímá!
7%
4
Co je to MotoGP?
4%
2
Předchozí
1 2 3
Následující

Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?

13.1.2011 v 10:23 | Nahoru | #1
klikl jsem na ano dovazovat,ale prakticky se toho nikdy nedockame,takze jezdci o lehke vaze budou vzdy trochu zvyhodneny

2 reakcí na tento příspěvek Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?

13.1.2011 v 10:26 | Nahoru | #2
Jakože,kdyby se tam dostal 110-tikilovej floutek,tak budou všichni vozit pytel cementu?

1 reakcí na tento příspěvek Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?

13.1.2011 v 10:30 | Nahoru | #3
Určitě dovažovat, ono by to mohlo vést k tomu že budou závodit kostlivci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?

13.1.2011 v 11:01 | Nahoru | #4
Stačilo by zavést zpátky start roztlačováním a kostlivci by byli v háji

(reakce na) Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?

13.1.2011 v 11:12 | Nahoru | #5

zmulin píše: Jakože,kdyby se tam dostal 110-tikilovej floutek,tak budou všichni vozit pytel cementu?


Cement né. Dovažovalo by se na nějakou rozumnou váhu. Třeba 70 Kg jezdec + X Kg bike. Pokud by jezdec byl lehčí, jednoduše by se mu dovážila mašina.... a to by pořád měl výhodu, pže centralizace hmot ..... není třeba to rozvádět, že jo.?
Virago:

Naposledy editováno 13.01.2011 11:13:04

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?

13.1.2011 v 11:14 | Nahoru | #6
1100Virago> ano, toto by bylo určitě řešení
já bych spíš zavedl pro zartaktivnění model tuším DTM, kde vítěz posledního závodu má přidáno zívaží, u motorek řekněme 10 kg. druhý třeba 5 a třetí 3. to by pak byla vyrovnanost

Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?

13.1.2011 v 11:21 | Nahoru | #7
nedovazovat

1 reakcí na tento příspěvek Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?

13.1.2011 v 11:29 | Nahoru | #8
Pokud by to mělo být absolutně spravedlivé, museli by všichni dovažovat na hmotnost toho nejtěžšího kompletu [jezdec/stroj], který by se na tom kterém závodě objevil na startovním roštu. A na to by byl ten ruksak s cementem nejlepší, pže kdyby ten nejtěžší náhodou nestartoval[ rýma, kašílek, ramínko ], dalo by se operativně odsypávat.

1 reakcí na tento příspěvek Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?

13.1.2011 v 11:51 | Nahoru | #9
já bych nedovažoval, ať to posílí soutěž o redukci hmotnosti stroje, jezdce bych vynechal. Bez soutěže neni pokrok

(reakce na) Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?

13.1.2011 v 12:10 | Nahoru | #10

zmulin píše: Jakože,kdyby se tam dostal 110-tikilovej floutek,tak budou všichni vozit pytel cementu?

Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?

13.1.2011 v 12:12 | Nahoru | #11
pro to, aby byl nekdo uspesny pilot, potrebuje mix atributu.

nekdo se dokazal narodit s talentem pro rizeni motocyklu, ten dale rozviji a je to pro nej vyhoda.

nekdo se dokazal narodit s dispozici pro nizkou hmotnost, tu rozviji a je to pro nej vyhoda.

na to, aby byl uspesny pilot potrebuje cely koktejl. proc hmotnost vyloucit jako nespravedlivou vyhodu a napr. talent (nebo dalsi) nechat jako spravedlivou?

(reakce na) Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?

13.1.2011 v 12:31 | Nahoru | #12

Kubát píše: 1100Virago> já bych spíš zavedl pro zartaktivnění model tuším DTM, kde vítěz posledního závodu má přidáno zívaží, u motorek řekněme 10 kg. druhý třeba 5 a třetí 3. to by pak byla vyrovnanost


(reakce na) Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?

13.1.2011 v 12:45 | Nahoru | #13

Kubát píše: 1100Virago> ano, toto by bylo určitě řešení
já bych spíš zavedl pro zartaktivnění model tuším DTM, kde vítěz posledního závodu má přidáno zívaží, u motorek řekněme 10 kg. druhý třeba 5 a třetí 3. to by pak byla vyrovnanost



Je to model WTCC,kde si to vyběhala německá konkurence,protože jim Alfy ujížděly o třídu.Psalo se to i na přední sklo,jenže pak jim bylo pořád trapně,že je předjela Alfa i s 50kg navíc,tak se to přestalo psát...Tuhle soutěž bych uved spíš jako odstrašující příklad,protože třeba Chevrolety se tam proháněj s povolenym uplně jinym časováním atd.,páč jinak neměli motor.TDI v Seatech si ze začátklu tlakovalo turba taky téměř dle libosti.Teď maj tušim nějaký restriktory v sání.

Jinak s dovažováním by se muselo začít už od fichtlů,protože tam je myslim rozdíl váhy oproti výkonu motorky markantnější a do MotoGP se tak nemá šanci ani nikdo velkej dostat.Možná semtam z WSBK

2 reakcí na tento příspěvek Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?

13.1.2011 v 12:49 | Nahoru | #14
A kam by se to závaží asi dávalo?
Když v DTM nebo WTCC plácnou 10kg na podlahu tak to jízdní vlastnosti asi nepozmění tak jako např. 10kg přilepených na nádrži na motorce

Naposledy editováno 13.01.2011 12:50:46

(reakce na) Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?

13.1.2011 v 14:49 | Nahoru | #15

marin píše: A kam by se to závaží asi dávalo?
Když v DTM nebo WTCC plácnou 10kg na podlahu tak to jízdní vlastnosti asi nepozmění tak jako např. 10kg přilepených na nádrži na motorce


Ptáš se vážně, nebo si děláš srandu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?

13.1.2011 v 15:13 | Nahoru | #16

mamba54 píše: Pokud by to mělo být absolutně spravedlivé, museli by všichni dovažovat na hmotnost toho nejtěžšího kompletu [jezdec/stroj], který by se na tom kterém závodě objevil na startovním roštu. A na to by byl ten ruksak s cementem nejlepší, pže kdyby ten nejtěžší náhodou nestartoval[ rýma, kašílek, ramínko ], dalo by se operativně odsypávat.



Panebože Mambo, jak můžeš napsat takovou blbost? Proč by se to mělo dovažovat podle nejtěžšího na roštu? Jestli má někdo 110 kilo tak je to jeho smůla a problém! Stačí dát limit motorka a jezdec musí vážit třeba 220 kilo minimálně a je jedno, jestli má motorka 150 kilo a jezdec 70 kilo. Nebo motorka 140 kilo a jezdec 80 kilo. Ta minimální váha by byla na začátku sezóny daná A PORADIT SI S TÍM BY MUSELI NĚJAK VŠICHNI!

Naposledy editováno 13.01.2011 16:34:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?

13.1.2011 v 15:16 | Nahoru | #17

marin píše: A kam by se to závaží asi dávalo?
Když v DTM nebo WTCC plácnou 10kg na podlahu tak to jízdní vlastnosti asi nepozmění tak jako např. 10kg přilepených na nádrži na motorce



JAKÉ ZÁVAŽÍ? PROSTĚ BY SE POSTAVILA TĚŽŠÍ MOTORKA! Teď se dovažují 125ky a viděl jsi u někoho nějaké závaží? Marques dovažoval asi 15 kilo nebo spíš měl o 15 Kg těžší motorku a vyhrál titul!

Naposledy editováno 13.01.2011 17:12:40

(reakce na) Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?

13.1.2011 v 16:37 | Nahoru | #18

PRETORIAN88 píše: já bych nedovažoval, ať to posílí soutěž o redukci hmotnosti stroje, jezdce bych vynechal. Bez soutěže neni pokrok



Tak pokrok jsou 50kiloví jezdci?

1 reakcí na tento příspěvek Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?

13.1.2011 v 16:47 | Nahoru | #19
Nedovažovat, je to naprostej nesmysl. Dobrej jezdec vyhraje i s 10 kilama závaží, zatimco špatnej nevyhraje, ani kdyby mě 30 kilo i s postelí...

(reakce na) Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?

13.1.2011 v 17:04 | Nahoru | #20

Demon3 píše: Nedovažovat, je to naprostej nesmysl. Dobrej jezdec vyhraje i s 10 kilama závaží, zatimco špatnej nevyhraje, ani kdyby mě 30 kilo i s postelí...



BLBOST! TAK MOŽNÁ JEZDCI CO JEZDÍ AMATÉRSKY! Na Mistrovství světa je mezi jezdci tak malý rozdíl, že hraje roli každé kilo! Proč si myslíš, že Rossi najednou tak zhubnul? Proč se tedy dovažuje i u Formule 1, když tam u monohem těžšího auta, by těch pár kilo nemělo hrát takovou roli? A nakonec 125ky se dovažují také! Jo a tvůj argument dobrý a špatný jezdec! Špatní ani dobří jezdci Mistrovství světa nejezdí! Jezdí to jen vynikající a špičkoví jezdci!

Naposledy editováno 13.01.2011 17:05:58

1 reakcí na tento příspěvek Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?

13.1.2011 v 17:34 | Nahoru | #21
Mmmmm. Zajímavý výsledek...tedy prozatím. Jenom bych rád slyšel nějaký důvod, proč to považuje demokratická většina za "košér".

1 reakcí na tento příspěvek Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?

13.1.2011 v 17:37 | Nahoru | #22
rozhodně nedovažovat. přece nějakej vyschlinka kterej by měl výhodu nízké hmotnosti nemůže být tak fyzicky zdatnej , když jsou motogp speciály tak náročný na ovládání

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?

13.1.2011 v 18:05 | Nahoru | #23
AKRO> Přiznávám, že to že měl těžší motorku jsem nevěděl,pokud měl Marques tu motorku stejně těžkou po celou sezónu protože nesplňoval váhový limit tak tomu rozumím.
Ale přidávat na váze podle aktuálního pořadí v průběhu sezony je podle mě nesmysl. Neříkej mi že na každej závod budou mít vyrobeny 3 motorky aby bylo možno jet na té správně těžké.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?

13.1.2011 v 21:27 | Nahoru | #24

marin píše: AKRO> Přiznávám, že to že měl těžší motorku jsem nevěděl,pokud měl Marques tu motorku stejně těžkou po celou sezónu protože nesplňoval váhový limit tak tomu rozumím.
Ale přidávat na váze podle aktuálního pořadí v průběhu sezony je podle mě nesmysl. Neříkej mi že na každej závod budou mít vyrobeny 3 motorky aby bylo možno jet na té správně těžké.


Dovažuje se i při dostizích a rozhodně ani žokej kvůli tomu nemá 3 koně.

1 reakcí na tento příspěvek Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?

13.1.2011 v 21:32 | Nahoru | #25
Až se vedle Daniho na roštu postaví takovejhle soupeř se slovy bež se dovážit ....
[URL= aby do sajdy sehnal paletu cihel

Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?

13.1.2011 v 21:39 | Nahoru | #26
A nebo aby všichni zhubli na váhu toho nejlehčího jezdce a je to taky vyřešeno.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?

13.1.2011 v 22:28 | Nahoru | #27

Marex píše: Dovažuje se i při dostizích a rozhodně ani žokej kvůli tomu nemá 3 koně.


Až budou žokejové věnovat tolik práce a času s nastavením podvozku koně jako věnují týmy v motoGP nastavování tlumičů,jízdních vlastností a geometrie pak asi ano.
Kam si asi představueš že tu váhu na té motorce přiděláš? Někam pod motor?
Nebo jezdci pod kombinézu olověné destičky?
Já rozumím že by se možná vyrovnala výkonnost,ale kam tu váhu dát. Neříkej mi že když si na motorku nebo na sebe navěsíš 10kg a pak se pojedeš projet někam kde to znáš, že nepoznáš rozdíl v chování motorky se zátěží nebo bez. Mluvím o jízdních vlastnostech např.při brzdění nebo v průjezdu zatáčkou.

(reakce na) Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?

13.1.2011 v 22:53 | Nahoru | #28

marin píše: Až budou žokejové věnovat tolik práce a času s nastavením podvozku koně jako věnují týmy v motoGP nastavování tlumičů,jízdních vlastností a geometrie pak asi ano.
Kam si asi představueš že tu váhu na té motorce přiděláš? Někam pod motor?
Nebo jezdci pod kombinézu olověné destičky?
Já rozumím že by se možná vyrovnala výkonnost,ale kam tu váhu dát. Neříkej mi že když si na motorku nebo na sebe navěsíš 10kg a pak se pojedeš projet někam kde to znáš, že nepoznáš rozdíl v chování motorky se zátěží nebo bez. Mluvím o jízdních vlastnostech např.při brzdění nebo v průjezdu zatáčkou.



Proč by měl nějaké závaží vozit? Prostě podle jeho tělesné váhy mu udělají tak těžkou motorku jakou bude potřebovat! Prostě žádné závaží nikdo vozit nebude! Nebo jsi u dovažovaných 125tek viděk nějaké závaží?

(reakce na) Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?

13.1.2011 v 22:59 | Nahoru | #29
[quote=Antigos]Až se vedle Daniho na roštu postaví takovejhle soupeř se slovy bež se dovážit ....
[URL= aby do sajdy sehnal paletu cihel[/quot

Kde jsi sehnal fotku takového prasete? Docela mě fascinuje, jak to tady lidi nečtou a blekotají, že by se muselo dovažovat podle toho nejtěžšího! Proč? Limit váhy motorka plus jezdec by byl daný, jako v 125kách je 136 kilo a u MGP třeba 220 kilo a starej se! Kdo je tlustý, pojede prostě těžší! Stejně si myslím, že takový příklad v MGP nikdy nebude, spíš budou jezdci dopíjet, jako ve Formuli 1.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?

13.1.2011 v 23:06 | Nahoru | #30

Marex píše: Mmmmm. Zajímavý výsledek...tedy prozatím. Jenom bych rád slyšel nějaký důvod, proč to považuje demokratická většina za "košér".



MAREX - Já si myslím, že to je naopak vynikající výsledek! Už jen to kolik lidí souhlasí s dovažováním je úspěch! Když jsem s tím před časem začal, řvali s tvou čestnou vyjímkou skoro všichni, co si to vymýšlím za kraviny atd. Lidem, kteří nesouhlasí s dovažováním, bych naordinoval povinně návštěvu u skřetů a koncentráčníků přímo v depu. Při pohledu na ty, co MGP jezdí, se vsadím, že by pro dovažování byli potom skoro všichni! Na tu partu krpatců a chcípáků, opravdu není pěkný pohled!

Naposledy editováno 13.01.2011 23:07:50
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist