paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Přechod z Horneta 900 na SV1000?
21.2.2011 v 13:53
Zdravím, chtěl jsem zeptat jestli by mi někdo neporadil.. Mám CB900f a uvažuju, že bych možná zkusil nějaký větší 2V, nejvíc se mi jeví (i vzhledem k ceně) SV1000, tak sem se chtěl zeptat jestli třeba někdo nemá zkušenost s něčím podobným.. Jde mi o to jestli bych si pomoh s krouťákem aby ta výměna měla smysl, a pak jak je na tom SV s pohodlností.. Chtěl bych občas jezdit i delší cesty, trochu pocestovat a tak.. A další věc jěště, jak moc je vážné to blokování zadního kola při ubrání plynu? Z toho mám docela strach.. Popřípadě jestli to v nižších otáčkách necuká (například jízda po městě apod.)?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

23.2.2011 v 11:02 | Nahoru | #1

MiCM píše: Tak ze by prece jenom uz nehralo tak moc roli jestli 4V, nebo 2V? Protoze docela shromazduju vykonove krivky (grafy apod.) a vysledoval sem treba ze XJ600 diversion (nova) a treba Gladius 650 (SV650) maji myslim 74 a 75 koni, XJ je 4V a Gladius 2V a maji temer identicke zrychleni, pruzne zrychleni, a krivka vykonu je akorat o 1500 ot. posunuta.. Takze se to dost jevi tak, ze proste kdyz jsou 2 motory, ktere maji stejny vykon a stejny obsah, tak proste pojedou prakticky stejne i kdyz jeden je 2V a druhy 4V...



papírově i reálně to jezdí stejně, ale pocit z toho je trochu jinej a je to daný koncepcí, pokud ujedeš stejnou vzdálenost ve stejnym čase na 2 nebo 4 bouchnutí válců tak ty 2 bouchnutí válců o dvojnásobnym objemu jsou trochu prudší a nejdou tak rychle za sebou.

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

23.2.2011 v 13:48 | Nahoru | #2
Stev> To je asi fakt no.. Je to zajimave.. Pak otazka jestli se do toho 2V tlacit..jestli by to byla takhle vyhra.. Ale zas chtelo by to mozna aspon zkusit..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

23.2.2011 v 14:02 | Nahoru | #3

Stev píše: papírově i reálně to jezdí stejně, ale pocit z toho je trochu jinej a je to daný koncepcí, pokud ujedeš stejnou vzdálenost ve stejnym čase na 2 nebo 4 bouchnutí válců tak ty 2 bouchnutí válců o dvojnásobnym objemu jsou trochu prudší a nejdou tak rychle za sebou.



Tenhle odstavec bude bodem zlomu,někam bych to vytesal,pže takhle už to musí pochopit úplně everyone.Někoho prostě baví vrrummm a někoho kvíkví,nic víc v tom není .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 Bajvoj 8 15.1.2024 v 21:06 sox
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 PM41 13 8.1.2023 v 12:47 PM41
SV1000N Suzuki SV 1000 PM41 1 29.5.2022 v 22:20 mirda777
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 Kráca 19 27.12.2020 v 11:23 kratkej01


TOPlist