raceczech_listopad





Téma: Retro -motocykly za socialismu
 
7.6.2011 v 11:25
Zajímavý pořad ČT,o našich stojích.koukněte ..ZDE

Naposledy editováno 07.06.2011 11:26:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Retro -motocykly za socialismu

7.6.2011 v 21:11 | Nahoru | #1

Roman2bk píše: Katana> odpověď je naprosto jasná, platí ta 1.možnost co popisuješ, protože prototypy to jednoznačně dokazují. A nebo stroje pro plochou dráhu, světova špička pro řadu let. Špičkové motorky udělat uměli, jen nedostali povolení je začít vyrábět sériově.... bohužel



Já mám právě obavu, že žádná JASNÁ odpověď neexistuje. Jawa podle mě nevyrábělo, to co měla nařízeno, ale to co uměla a co se jí vyplatilo dělat. A uměla samozřejmě mnohem víc - což prototypy a závodní speciály skutečně dokazují. Ale ta nejdůležitější otázka je zda by to uměla vyrábět konkurenceschopně a na to se odpověď nikdy nedozvíme.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Retro -motocykly za socialismu

7.6.2011 v 21:34 | Nahoru | #2
Dave81> uvedu příklad - Škodovka. Před revolucí v regionu žádané auto, východní němci, poláci a maďaři jej chtěli, bylo to lepší auto, než co měli oni. Pak vstoupil do Škodovky zahraniční investor a kde je Škoda dnes, to víme. Proč do ní vstoupil? Byla dobrá, Škodovky byly prostě na špici, co se týče osobních aut vyráběných ve východním bloku.

A teď Jawa a ČZ - jasně že by to bylo horší, protože evropské motocyklové firmy jsou na tom podstatně hůř, než evropské automobily.... jo, uznávám. Ale kdyby Jawa a ČZ mohly více do výroby prosazovat to co dokázaly vyvinout a byly by nejlepšími motockylovými firmami ve východním bloku, navíc se zákazníky z celého světa, skoro ze všech kontinentů, tak si myslím že i nějaký investor ze západu by se našel.

PS: dodatek na závěr v tomto cestopise máme ve 2.fotoalbu fotky z návštěvy rozhledny Puijon torni ve městě Kuopio ve Finsku a dole v pokladně mezi pohlednicemi..... no vidíte sami. Srdce vlastence hned poskočí


Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist