paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Dobíjení SV 650 - dobíjí málo, přesto všo OK
Ahoj!

Chtěl bych se zeptat, co s dobíjením. (SV 650 1999).
Dobíjí to málo, na volnoběh to tak tak vyleze na 14 V, při zapnutých světlech a 5.000 ot. slabých 13 V.

Všecko jsem měřil a všecko je OK! Přesně podle návodů! To mě štve, kdyby aspoň nějaká hodnota ulítla někam mimo, tak vím, čím to je...

Multimetr mi ukazuje:
- odpor mezi fázemi alternátoru 0.9 - 1.1 ohm
- na volnoběh napětí mezi fázemí 20-30 V, 5.000 ot. 80-90V, všecky stejně.
- ampéry mezi fázemi - jsem kolem 10-12 A všude.
- "propustnost" + na baterce s + na regulátoru a - na baterce s - kolem 0.05 V

Jediné co možná neumím změřit, jsou ty hodnoty testování diod v regulátoru. V propustném směru mi multimetr ukazuje "500", to je 0.5 V? V závěrném směru neukazuje nic (otevřený obvod, bez spojení), přitom ve všch návodech píšou min. 1.5 V.

Takže dotaz:
Může to být alternátorem? V manuálu Suzuki SV píšou ten odpor mezi fázemi 0.2 - 0.55 ohm, já mám 1.1. Ale i v návodu zde je do 1.0 ohm, na Motoride.sk dokonce až do 2 ohm. A multimetr pípá, jako normálně uzavřený obvod (multimetr nezaregistruje ani ten odpor).
To je 0.5 ohmu a 1.0 takový rozdíl??? Může se to projevit až při zátěži, že ten odpor vzroste? Mám změřit odpor při běžícím motoru (jde to)?

A druhý dotaz:
Co to měření diod v regulátoru? Že mi mutimetr nic neukázal v tom závěrném směru. Může to mít nějaký význam?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobíjení SV 650 - dobíjí málo, přesto všo OK

29.6.2011 v 10:55 | Nahoru | #1
1100Virago> Neukazuje to nic, takže velký - obvod rozpojen. Zkoušel jsem si nejprve propípat jeden šroub na motoru s mínusem baterky - pro ověření, že je to opravdu kostra.
A multimetr mezi fázemi a tím šroubem, i mezi fázemi a mínusem baterky nic neukáže ---> je to v pořádku, ne? (maximální odpor, fáze nejsou nikterak propojeny s kostrou...)

(reakce na) Dobíjení SV 650 - dobíjí málo, přesto všo OK

29.6.2011 v 11:00 | Nahoru | #2

jaja83 píše: 1100Virago> Neukazuje to nic, takže velký - obvod rozpojen. Zkoušel jsem si nejprve propípat jeden šroub na motoru s mínusem baterky - pro ověření, že je to opravdu kostra.
A multimetr mezi fázemi a tím šroubem, i mezi fázemi a mínusem baterky nic neukáže ---> je to v pořádku, ne? (maximální odpor, fáze nejsou nikterak propojeny s kostrou...)



kdyz tam pri tom kdyz to bezi nameris na vsech stejny napeti a tak jak pises tak bych to bral jako dostatecny jako dukaz ze altik je ok.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zápis změny rozměrů pneu [1, 2] Suzuki SV 650 macumba 32 15.9.2024 v 21:27 Kohlstein
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... jkprg 56 6.8.2024 v 15:18 TurboLover
SV 650 K1 otáčkoměr ukazuje pouze 5... Suzuki SV 650 Fantik23 6 20.6.2024 v 06:37 Roman987
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 Mikeš87 17 5.6.2024 v 20:23 pepe100
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo


TOPlist