3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Passo dello Stelvio - názory
seikos píše: Passo Gavia je výborný. Ale když chytněš nahoru od Ponte di Legno před sebe auto, tak ho nepředjedeš ani kdyby ses posral, jak je to tam ouzký. Vloni jsme tam chytli vola co (i když tam byly vyhýbací rozšířený pruhy) ani chvilku nepočkal a jak naschvál nám celý skupině motorkářů čmoudil pod nos ropou.
Co se týče Kranjsky Gory - Trenta, tak Ruská cesta je super, i když pominu ty kočičí hlavy v zatáčkách.
Stelvio je taky super. Vloni jsem ho jel 2x + Umbrailpass. I když směrem na Trafoi je cesta v zatáčkách místy trochu rozbitá.
Pánové. jestli by nebylo lepší si přiznat že jste prostě jen dálniční asfaltomrdalové a že umíte jezdit jen rovně. Když přijde prudší zatáčka, neumíte s motorkou manipulovat. Možná by nebylo pak na škodu si udělat nějakou škou ovládání motocyklu
Tak já kupříkladu dálnice nesnáším, s motorkou jezdím skoro vždy plně naloženou, protáhnu ji kdejakou serpentinou a mám s různými motorkami zkušenosti i z okruhu, ale takhle trapně bych tady přispívatele neposílal na školu ovládání motorky jen proto, že se jim nelíbí přejet Stelvio.
Z Nauders (od severu) je to dokonce lepší, než ho jet z Bormia, ale i tak jsem ho zkusil jednou a víc se tam trmácet nebudu. Jak jsem už psal v jiném vlákně o Stelviu - tam vůbec nejde o žádnou techniku ježdění. Tam jde prostě jen o projetí skoro padesáti vraceček na jedničku, nic víc. NAvíc v koloně...!
Zážitky z ježdění jsou úplně jinde (Gerlos, Bad Leonfelden, Kitzbühel a okolí, okolí Lago di Garda, Zell am See a podobně.)...
Stelvio je vynuděná nuda a hloupá "ikona" motocestování. Přesně ve stylu "kdo nebyl na GG, jako by nebyl"...
Takže já jim všem rozumím a stejně jako nejezdím na Václavák, za motozážitkem, tak už nepojedu na Stelvio ani na Grosglockner. Radši se pořádně svezu na tisíci dalších místech v Evropě i v ČR...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Passo dello Stelvio - názory
hondacbf1000 píše: Tak já kupříkladu dálnice nesnáším, s motorkou jezdím skoro vždy plně naloženou, protáhnu ji kdejakou serpentinou a mám s různými motorkami zkušenosti i z okruhu, ale takhle trapně bych tady přispívatele neposílal na školu ovládání motorky jen proto, že se jim nelíbí přejet Stelvio.
Z Nauders (od severu) je to dokonce lepší, než ho jet z Bormia, ale i tak jsem ho zkusil jednou a víc se tam trmácet nebudu. Jak jsem už psal v jiném vlákně o Stelviu - tam vůbec nejde o žádnou techniku ježdění. Tam jde prostě jen o projetí skoro padesáti vraceček na jedničku, nic víc. NAvíc v koloně...!
Zážitky z ježdění jsou úplně jinde (Gerlos, Bad Leonfelden, Kitzbühel a okolí, okolí Lago di Garda, Zell am See a podobně.)...
Stelvio je vynuděná nuda a hloupá "ikona" motocestování. Přesně ve stylu "kdo nebyl na GG, jako by nebyl"...
Takže já jim všem rozumím a stejně jako nejezdím na Václavák, za motozážitkem, tak už nepojedu na Stelvio ani na Grosglockner. Radši se pořádně svezu na tisíci dalších místech v Evropě i v ČR...
Promiň. To neměla být reakce zrovna na tvůj příspěvek a na tebe.
Ale řekl bych to spíš obecně. Bydlím v Jablonci a Železný Brod a Kořenov si dávám na motorce tak 10x do roka. Často i autem. A ne že bych tam cíleně jel, ale prostě zrovna jedu kolem. A spousta motorkářů to má za jednu z model silničního poježdění. A já nechápu proč, když tady v okolí je spousta i lepších míst.
To samý je Stelvio i GG. Jsou to moc pěkné cesty a leckdo říká že pro motorkáře úžasné. A já s ním souhlasím. I přesto že v Dolomitech je mnoho motorkářsky záživnějších tras.
A přejet přes Stelvio je pravě že hodně o technice jízdy. Jestli někdo neumí ovládat motorku ve vracáku na jedničku přes spojku, tak si to samozřejmě neužije a trápí se tam. A pak tady na Motorkářích píše jak je Stelvio o ničem a hrozně utažený.
Jenže Stelvio je obvykle jen místo přejezdu dál do Itálie. Není to obvyklé passo kam se jezdíš vyřádit. Tak je zbytečné psát že to je o ničem a že je spousta jiných pass lepších na poježdění
hondacbf1000 píše: Tak já kupříkladu dálnice nesnáším, s motorkou jezdím skoro vždy plně naloženou, protáhnu ji kdejakou serpentinou a mám s různými motorkami zkušenosti i z okruhu, ale takhle trapně bych tady přispívatele neposílal na školu ovládání motorky jen proto, že se jim nelíbí přejet Stelvio.
Z Nauders (od severu) je to dokonce lepší, než ho jet z Bormia, ale i tak jsem ho zkusil jednou a víc se tam trmácet nebudu. Jak jsem už psal v jiném vlákně o Stelviu - tam vůbec nejde o žádnou techniku ježdění. Tam jde prostě jen o projetí skoro padesáti vraceček na jedničku, nic víc. NAvíc v koloně...!
Zážitky z ježdění jsou úplně jinde (Gerlos, Bad Leonfelden, Kitzbühel a okolí, okolí Lago di Garda, Zell am See a podobně.)...
Stelvio je vynuděná nuda a hloupá "ikona" motocestování. Přesně ve stylu "kdo nebyl na GG, jako by nebyl"...
Takže já jim všem rozumím a stejně jako nejezdím na Václavák, za motozážitkem, tak už nepojedu na Stelvio ani na Grosglockner. Radši se pořádně svezu na tisíci dalších místech v Evropě i v ČR...
Bad Leonfelden? Tam jsem jezdil z dovolene na Lipne kazdej druhej den a ze by tam bylo neco extra se mi nezdalo...