paolo_novy Přidat reklamu

Téma: FZ1 dovoz z Francie
Ahoj,
koupil jsem Fazera FZ1 r. 2006 dovezenýho z Francie a teď až na STK zjistil, že pro tento trh je výkon omezený na 78 kW (namísto 110 kW!). Jedná se o model RN 162 s řídící jednotkou TBDF25 oproti modelu pro zbytek Evropy RN161 s jednotkou TBDF20.
Řešil to už někdo? Prý je to opravdu jen v software. Má někdo tip kde/jak to přeprogramovat?

1 reakcí na tento příspěvek FZ1 dovoz z Francie

2.11.2011 v 18:38 | Nahoru | #1
Já to asi pořád nechápu, jakej je problém tam prostě napálit Dyno Jet????

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 dovoz z Francie

Skvělá odpověď, děkuji! 3.11.2011 v 10:23 | Nahoru | #2

Horten píše: Já to asi pořád nechápu, jakej je problém tam prostě napálit Dyno Jet????



vykon nelze "srazit" pouze pozmenenim palivovych map a tyhle pridavne jednotky umi upravovat jen dodavku paliva. kdyz das plnej plyn tak je naplno otevrena klapka, motor saje max mozne mnozstvi vzduchu a palivo muzes dat jen ve spravnem pomeru.. kdyz das min-chudy, kdyz das vic-bohaty... tzn jedina cesta jak srazit ten vykon je ze privres i tu klapku... stary typy vstrikovani mely jen jednu klapku a tudiz se to muselo udelat mechanicky.. byla tam naka restrikce co zmensila prurez sani .. u francouzskejch modelu se casto davala ne restrikce do sani ale saci vacka s nizsim zdvihem, aby to neslo tak snadno "odskrtit".... novejsi vstrikovani maj uz druhou sadu klapek rizenou ridici jednotkou a tam je to prave reseno pres tyhle sekundarni klapky... skrcena ridici jednotka nechava i pri plnym plynu lehce privreny sekundarni klapky, takze tam vlastne neni plnej plyn.. rizeni klapek neumi power commander ovlivnit, takze se musi menit ridici jednotka.

(urcite reseni je i vykuchat ty sekundarni klapky, chova se to pak jako starej typ vstrikovani (jako ma treba TL) s tim ze to ma ruzny nectnosti ktery prave ty druhy klapky resi.. automatickej sytic, prechody mezi ruznymi rezimy - "ucukane" chovani apod...)

u toho ignitechu je tohle dost vec prave toho naladeni, u ty jednotky jde ladit strasny mnozstvi parametru a prave treba i mapu podle ktery se chovaj ty sekundarni klapky.. tohle vsechno naladit je fakt hodne prace a chce to fakt velky zkusenosti i teoreticky znalosti...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dunlop GPR 300??? Yamaha FZ1 Fazer novvis 7 8.10.2024 v 14:46 Animals21
Bridgestone Battlax S21 vs S22 Yamaha FZ1 Fazer Super-Ňuf 17 17.9.2024 v 07:09 zmulin
Koupil jsem FZ1 Fazer - dotazy Yamaha FZ1 Fazer Mates008 20 25.7.2024 v 19:51 Jirka.46
jaký olej Yamaha FZ1 Fazer venagsxr 11 23.6.2024 v 13:33 combust
Porucha FZ1 Yamaha FZ1 Fazer P3k5o 1 17.6.2024 v 20:18 Pedl


TOPlist