paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Prosím o radu:)
20.11.2011 v 20:30
Zdravím všechny motorkáře a motorkářky :).
Chci Vás poprosit o radu.Na jaro si chci kupovat motorku.Přemýšlím o Aprilce,ale někteří me z ní zradí a řeknou,že je to potvora co sice jede jak zběsilá,ale taky si za to vezme svoji dávku benzínu a oleje.Narozdíl třeba od Hondy CBR,na které jsem teda měla možnost se projet.Jelikož mám dekly skupiny A,tak si zase říkám,že Cebra mě přestane po pár měsících stačit a Aprilku si budu moct otevřít.Taky přemýšlím o NSR. Předem díky za radu;)

Uzavřeno 23.11.2011 v 18:54 uživatelem VlastíkPlamínek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

20.11.2011 v 22:20 | Nahoru | #1

slax píše: rikam +- stejny.. oboji je na hovno
NSR ma mozna o tridu horsi motor .. ale urcite vydrzi vic nez motor u RS


Plácáš tady hovadiny který sis tady na foru jen přečet a vůbec s tím nemáš osobní zkušenost..... Kraviny a o zadírání dvoutaktů atd. jsou způsobeny pubertálními jezdci na 4 taktních CBR co mají mindrák z toho, že je RS vždy a všude potře. Jinak k tématu: Zavřená RS (11kw) má spotřebu kolem 4 litrů a životnost větší než cbr. Co se týče zadírání motorů hned po koupi, tak to je protože to každý chce prodat těsně před GO, pak to chudáček majitel koupí, motor je totálně v píč* a pak se diví že to zatáhl a brečí na foru, že italské dvoutakty jsou jebky. Každý koupí tu nejlevnější a nejvíce naleštěnou, ale aby si ke koupi pozval mechanika s vercajkem, aby mu to zkoukl a změřil to ne, to je přeci moc drahé. Paradoxně pak ale zaplatí 19X tolik za opravu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu:)

20.11.2011 v 22:25 | Nahoru | #2
KedaR_K> Chytrej jak radio .. Bratr měl motor ve stavu nové motorky .. nový nicasil, píst .. všechno bylo kontrolované .. a stejně se zadřela - jak sem psal .. ojniční ložisko se vysypalo .. a zadřelo válec z obou stran ..

Kámoš měl MITO taky v TOP stavu .. A taky zadřené ..

Další kámoš když koupil RS tak první co udělal byl nicasil, píst, ojnice .. vpodstatě koupil komplet nový motor pomalu .. a teprve to vydrželo nějakých 15 tis km ..

Italské 2takty sou tak na okruh a občasné lítání fakt pod plným .. v normálním provozu se jen ničí

Kdy už doopr... pochopíte, že sou ty 2takty nahovno .. Dyť už to nebude ani na GPčkách .. už se ani pomalu nevyrábí (krom pár modelů) .. Je to zastaralá technologie .. V jaké době byly 2taktní auta ? .. co to bylo za krámy ? .. Proč se už nevyrábí ? ha ? ..
4-stroke vede .. a bude vést .. Navíc se už nemálo 16cti letých málem zabilo na těch 2taktech .. něco co jede 180 nepatří 16cti letému bez zkušeností do ruk .. Ta CBR to alespoň limituje na 120-130 ... Vím co to bylo za změnu sednout z dvácky na 6stku a najednou brzdit ze 180 na 70 .. a byl to sakrarozdíl ..

EDIT: písmenko

Naposledy editováno 20.11.2011 22:26:09
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2903 14.10.2024 v 22:11 Ariete
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA


TOPlist