Dík Pavel
1 reakcí na tento příspěvek Elektrika na monstru
V případě, že máš digitální display na budíkách tak máš problém, protože imobilizér je inregrovaný do budíků a těžko k k nim seženeš vnitřní schéma jak je co zapojené, aby jsi vykuchal jen potřebné.
Co se týká redukce kabeláže, tak nemáš co ubrat kromě již zmíněného čidla stojánku. Všechno vede buď na světla nabo k čidlům na motoru a ani tam není žádné navíc....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektrika na monstru
Michal #5 píše: Jaký máš přesně rok? nebo spíš budíky. Pokud mají mechanická počítadla tak máš ještě verzi bez imobilizéru a budíky můžeš bez problémů nahradit jinými, jen budeš muset vyřešit signál pro tachometr, protože ten je hnaný mechanicky od předního kola.
V případě, že máš digitální display na budíkách tak máš problém, protože imobilizér je inregrovaný do budíků a těžko k k nim seženeš vnitřní schéma jak je co zapojené, aby jsi vykuchal jen potřebné.
Co se týká redukce kabeláže, tak nemáš co ubrat kromě již zmíněného čidla stojánku. Všechno vede buď na světla nabo k čidlům na motoru a ani tam není žádné navíc....
Řešit by to šlo, ne? Vyhodit budíky, imobilizér i originální řídící jednotku a předělat to komplet na nějakej Ignitech.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 | Honziikk | 8 | 9.6.2023 v 07:22 honzabiker |
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 25 | 12.5.2023 v 19:01 honzabiker |
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 12 | 15.10.2022 v 12:09 honzabiker |
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 | syrrius | 31 | 21.9.2022 v 12:44 uš |
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) | ramesse | 2 | 4.5.2022 v 06:56 honzabiker |