Téma: TA 700 bouračka
17.1.2012 v 12:09
Ahoj,
naskytla se mi nabídka koupit hodně levně TA 700, ale byla padlá, kdy vzala maskout sloupek, čili chybí světlo, boční plasty jsou prasklý a poškrábaný, jinak je vše OK. Zajímalo by mě ale, jak poznám original přední vidlice, protože jsou úplně netknutý. Pak ještě další dotaz, za kolik bych sehnal nový tachometr a masku? Díky moc...a taky, jestli je lešpí investovat do 700, nebo radši klasiku 650. Jezdím spíš silnice, než terén...
naskytla se mi nabídka koupit hodně levně TA 700, ale byla padlá, kdy vzala maskout sloupek, čili chybí světlo, boční plasty jsou prasklý a poškrábaný, jinak je vše OK. Zajímalo by mě ale, jak poznám original přední vidlice, protože jsou úplně netknutý. Pak ještě další dotaz, za kolik bych sehnal nový tachometr a masku? Díky moc...a taky, jestli je lešpí investovat do 700, nebo radši klasiku 650. Jezdím spíš silnice, než terén...
bez oprav za 99k
Takže bych do tý bouračky nešel. Kdyby byla za 70, tak se o tom dá uvažovat
Naposledy editováno 17.01.2012 13:46:22
Takže bych do tý bouračky nešel. Kdyby byla za 70, tak se o tom dá uvažovat
Naposledy editováno 17.01.2012 13:46:22
to se ti nevyplatí..
nezdá se to, ale to se vždycky nasbírá. Navíc u takové nové motorky, kde díly shánět bude problém, tak abys pak nekupoval origo a to by ses dostal na hodně vysokou cenu.
za 80 koupíš voňavku 650, to 7mi kilo je stejně takové kolo.. seděl jsem na tom a je to hnus.
nezdá se to, ale to se vždycky nasbírá. Navíc u takové nové motorky, kde díly shánět bude problém, tak abys pak nekupoval origo a to by ses dostal na hodně vysokou cenu.
za 80 koupíš voňavku 650, to 7mi kilo je stejně takové kolo.. seděl jsem na tom a je to hnus.
ja bych si teda 700 nezval, nebot jsem si doted nezvykl na to predni svetlo, dale 650 ma karbec, 700 vstrikacka, co bude pro tebe vyhodnejsi si urci sam, dale 650 ma jeste analogive budiky, ne zadny digital (u 700 je tusim analog jen otackomer, zbytek digital)
Ohledně ceny dílů nevím. Bouranou neopravenou motorku bych nekoupil. Nechtěl bych jí skládat doma v garáži a objevovat postupně co ještě a ještě a ještě je v háji...
Autorizovaná oprava vyjde určitě tak draho, že to ten současnej majitel raději zkouší prodat neopravený...
Co se týče preference starší a novější generace, tak v sekci "články" je toho o starších XL600V / XL650V a novější XL700V hromada. Závěr si asi stejně budeš muset udělat sám. Mě to vychází tak, že technologii prostě nezastavíš a TA700 je lepší než její předchůdkyně. Nelíbí se mi tolik, možná není tak univerzální, možná má pro mě osobně zbytečnou hromadu elektroniky, ale je to lepší motorka a pokud vím, tak se dobře prodává. I na to divný světlo se dá zvyknout...
V reálu vypadá TA700 líp než na fotkách. Stejně ale nedám dopustit na starší generaci a svou TA650 bych za novou TA700 nevyměnil. Možná jednou, až se z XL700 stane taky taková legenda jako z předchozí generace....

Co se týče preference starší a novější generace, tak v sekci "články" je toho o starších XL600V / XL650V a novější XL700V hromada. Závěr si asi stejně budeš muset udělat sám. Mě to vychází tak, že technologii prostě nezastavíš a TA700 je lepší než její předchůdkyně. Nelíbí se mi tolik, možná není tak univerzální, možná má pro mě osobně zbytečnou hromadu elektroniky, ale je to lepší motorka a pokud vím, tak se dobře prodává. I na to divný světlo se dá zvyknout...


Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Seřízení ventilů transalp 700V Honda XL 700V Transalp | dusanos | 16 | 25.11.2024 v 02:19 Millhausse |
Kryty na říditka Honda XL 700V Transalp | kkralikk | 1 | 11.9.2024 v 04:15 Slam |
Honda Transalp XL700V/ABS 2008 Honda XL 700V Transalp | lifik | 6 | 24.8.2024 v 21:05 Jozkak |
Boční (horní) kufry na Transalp 700 Honda XL 700V Transalp | Svejk1 | 7 | 24.7.2024 v 12:38 Hrdibor |
Jízdní vlastnosti Honda XL 700V Transalp | Driwer | 3 | 11.7.2024 v 09:46 Driwer |