K čemu je to dobré? Rychlost, akcelerace, opotřebení řetězu?
1 reakcí na tento příspěvek Rozeta s více zuby
Kolovrat píše: Tak ted tomu rozumim. Já myslel, že je průměr stejnej a jen počet zubů se mění. Jak píšeš tak to asi moc smyslo nemá co?
No tak logicky zub musí být stejnej na jakýkoli rozetě stejnýho řetězu takže každým zubem navíc se zvětšuje průměr. Čím menší řetězový kolečko tím větší síla, tzn lepší akcelerce na úkor rychlosti. Jeden zub ve předu rozhodně poznáš. To že jeden zub vepředu se rovná třem v zadu je blbost, důležitej je převodovej poměr (prostě jednoduše vydělíš rozeta : řetězový kolečko a pak poznáš kolik to udělá zubů (ale koho by to zajímalo)edit: 13 v předu a 50 zadu - převodový poměr 3,85
Při stejném poměru jeden zub v předu navíc dělá čtyři v zadu. tzn - 14 vpředu 54 vzadu.
Jinak se to mění podle toho na co motorku využíváš, jestli jezdíš v terénu dej tam u zub menší jestli výhradně po dálnici dej tam větší
Naposledy editováno 30.01.2012 13:09:00
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Olej spod hlavy Honda XL 650V Transalp | mordok | 17 | 12.10.2024 v 19:17 MilanR1 |
TA 650 nejde dát na hlavni stojan Honda XL 650V Transalp | jincom | 19 | 11.8.2024 v 08:17 jincom |
Ukazatel stavu paliva Honda XL 650V Transalp | Jura | 7 | 25.7.2024 v 08:43 m_newtin |
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |