a) netěsní vejfuk
Viz fotka.
Je třeba nějak řešit? Je to svařovaný spoj? Z manuálu jsem to nevyčetl. Při volnoběhu to fouká intenzitou asi jako když si jemným foukáním chladíte polévku Je třeba to u 4T řešit?
b) startování za studena
Snažil jsem se něco vyčíst ze zdejšího fóra, bo tento problém není až tak vzácný, ale rád bych, abyste mi potvrdili nebo vyvrátili mé doměnky.
Popis: Při zahřátém motoru chytá máňa bez sebemenšího zaváhání. Při studeném motoru a teplém počasí musím použít sytič. Máňa chytne, ale bez správně intenzivního vrknutí plynem ve správný moment zase zdechne. To by ještě nebyl takový problém, ale za chladnějšího a vlhčího počasí se tento projev prohlubuje a už se mi to jednou vymstilo... po prvním nezdařilém nastartování (tedy správně řečeno po zdechnutí) v chladnu a vlhku se už máša ani nechytá. Pomůže až očištění/osušení svíček nebo další pokus za x hodin.
Pozn: Svíčky obyč NGK made in Jap bez známek špatné směsi či porušení, standardní vzduch filtr udržovaný, baterka správná v dobré kondici
Podezření:
1) nízký odpor ve výfukovém potrubí (otevřená koncovka) - vyloučil jsem, nemýslím si, že by v nízkých otáčkách u 4T měl nějaký zásadní význam. Pokud se mýlím, prosím o zdůvodnění.
2) špatné svíčky - vyloučil jsem, pálí všechny, viz pozn.
3) přisává vzduch - vyloučil jsem, zabarvení svíček vypada "zdravě"
4) rozladěné karbecy - vyloučil jsem, údajně byli v servise seřízeny, navíc viz.3
5) rozladěný sitič - nevyloučil jsem, můj největší a vlastně jediný favorit, i když při startování sytič zcela naplno nemám (když je naplno, votáčky letí moc vysoko po tom, co se motor s pomocí vrknutí plynu rozběhá. V manuálu se také píše, že sytič nemá být naplno)
Takže vlastně vůbec nevím... Nějaké další tipy?
(Omlouvám se za délku příspěvku, to ta zima )
Pokud nepříjdu na příčinu, plánuju koupit iridiovky Denso Ale to je takové řešení neřešení
Předem díky za reakce.
EDIT: ještě dodám, tankuju klasiku N95 u normálních stanic. Volnoběžné otáčky nastaveny dle manuálu.
Naposledy editováno 23.02.2012 08:05:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starty za studena
Tu imbosovou tyč zkusím sehnat, dík za tip
reeva píše: FILODENDRON> první tři kraburátory z prava jsem zrovna den před tím odkalil (na ten poslední jsem se nedokázal dostat s klasickým inbusovým klíčem) a žádný okem viditelný sajrajt nevytekl. Dokonce jsem vyměnil svíčky (obyč), nainstaloval nový filtr, který jsem naimpregnoval spešl sprejem na molitany. A žádná změna se nedostavila
Tu imbosovou tyč zkusím sehnat, dík za tip
Nemáš zač a ať brzo odhalíš, kde je zádrhel.
Já ji dneska vytáhl letos poprvé . Se zatajeným dechem jsem zaplavil karbecy (v lednu jsem odkaloval), zapnul sytič, zmáčkl spojku a bruuum - chytla hned napoprvé. Asi 2 - 3 sekundy trvalo než se začaly otáčky rvát navrch a tak jsem hned začal stahovat sytič. Chovala se naprosto standardně, tak snad to co nejdéle vydrží .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Podložky pod banjo Kawasaki ZR 7 | dasto | 22 | 9.7.2024 v 09:16 Deadman |
Pohraničí západních a jižních Čech... [1, 2] Kawasaki ZR 7 | Luci444 | 41 | 13.5.2024 v 05:38 Bremse |
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 | soccer | 3 | 19.3.2024 v 09:12 xb |
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 | Binkeee | 3 | 23.9.2023 v 08:48 krokoš |
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 | 1155 | 63 | 16.9.2023 v 14:51 Firecracker |