paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Divny problem pri startovani
Zdravim, mel jsem problem, ze mi motorka startovalo nejak divne, proste nesoumerne jak kdyz je spatna baterka, po vyzkouseni startovani prez kabely + koupe nove baterky, jsem problem s baterkou vyradil, dale byl na rade starter, tak starter byl u opravare a je vpohode, zkousel jsem ho a nekdy startuje normalne a nekdy to zase nejde(startuje pomalu), neco bere baterce na kostre asi napeti, kdyz jsem ho vyndal z toho mista kde ma byt a dal ho ke kostre, tak sel normalne, tak me napadlo ze jak je nasazenej vlastne na ty kostre a ma tam mit kontakt, tak ze to tam bude treba spinavy, tak sjem to tam ocistil poradne a stejnak to nekdy blbne, tedka to 3x za sebou nastartovalo, ale bojim se, ze to zacne zase blbnout, nestalo se to nekomu ? Nevite kde by mohl byt problem ? :/ Dik moc

PS: Na roztlaceni chyta normalne hned, jen prez starter to blbne, proste nekdy neco vezme baterce proud a podle me ji to skoro celou vycucne.. :/

Naposledy editováno 05.04.2012 19:52:59

1 reakcí na tento příspěvek Divny problem pri startovani

29.4.2012 v 20:57 | Nahoru | #1
Taky bych neřekl, že by se karbec sám rozšteloval. Kor když jsi ani neměnil filtr... pokud by tam byl zanesený, měl tím pádem větší odpor a někdo neznalý by tomu přizpůsobil seřízení karbce, tak po výměně filtru by směs byla chudá v důsledku nižšího odporu sání. Pokud si ale dobře pamatuju, tak jsi nakonec filtr neměnil, ne?

Pokud Ti po tom umytí neodešlo něco na elektrice, tak se mohla do airboxu nebo přímo do karbce dostat voda. Zaráží mne ale i ten únik přepadem, což logicky ukazuje na to, co jsem psal v příspěvku č.70. Pokud plovák netěsní, je směs moc bohatá.

Každý karbec má nějaké základní seřízení, to znamená velikost trysek, polohu jehly a štelovacích šroubků, se kterým by měl motor spolehlivě naskočit a běžet. Další seřizování se pak už jen pohybuje kolem těchto základních hodnot jako jemné doladění.

(reakce na) Divny problem pri startovani

29.4.2012 v 21:32 | Nahoru | #2
J.M.K.> Jojo jak jsem psal, karbec jsem vyndal (dole kryt) vyndal trisku, vratil zpatky, dale jsem jen vypral ten vzduch. filtr a dal novej palivovej.. Je tak 2x vetsi nez ten co tam byl, ale to snad nema vliv, nic vic jsem nedelal, pak jsem motor postrikal odmastovacem a omil vodou aby se dostala voda do karbce je temer nerealna, protoze je to nasazene v gume a stazene paskama, tak tam tudy si myslim ze voda neprojde, ale tezko rict...

V elektrice to doufam nebude, ale je pravda, ze tam jeste vsude trosku voda byla, doufam, ze se nic vazneho nestalo...

Pokud by ten plovak netesnil, tak da se to nejak opravit ? Nejsem si ted 100% jisty, ale ten ''prepad'' je snad skoro az dole na karbci, takze je uz pod plovakem, ale jestli to chapu dobre a pamatuju si to dobre z pokusu ze skoly, tak vlastne ten plovak by to mel tesnit a tim padem i benzin ktery je pod plovakem + ten prepad je jeste pod tim ''benzinem'' by nemel unikat, ale jak jsem psal, ukapla tam kapicka a pak uz nic nekapalo, takze mozna jen prvni jak se karburator napustil, tak se tam nejak kapicka dostala a vytekla... Mozna jsem to napsal nesrozumitelne, za to se omlouvam...

Jak jsem psal, zitra to vse omrknu, budu menit ten olej v prevodovce a pak se ozvu, snad to bude jen prkotina...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nehází jiskru při startování přes s... Derbi GPR 50 Racing Infiernox 8 22.4.2021 v 20:50 krokoš
derbi gpr Derbi GPR 50, Derbi GPR 50 Racing petruhlir2 6 11.8.2020 v 21:12 Kohlstein
Derbi gpr 50 bez sytiče nejede Derbi GPR 50, Derbi GPR 50 Racing Lamakaja 2 10.4.2020 v 22:31 Edrig
náhon otáčkoměru derbi RGP 50 R Derbi GPR 50, Derbi GPR 50 Racing vasek2000 0 13.5.2018 v 12:15 vasek2000
Derbi GPR 50 R uchycení plastů ve s... Derbi GPR 50 Racing fejk72 0 11.2.2018 v 18:50 fejk72

TOPlist