globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: problem při startování
Hojas. Dneškem mi začal duke haprovat. Ráno nechtěl naskočit, asi na osmý pokus se to povedlo... Odpoledne po práci opět to samé... Asi desátý pokus... Na kickstart jsem se mohl hned vysrat, pač to v teniskách nezmáknu. Po cestě jsem měl jednu zastávku, asi 10 minut. při odjezdu se mu opět nechtělo. Zkoušeli jsme roztlačit, ale kvůli té kompresi to pořádně nešlo. Poslední zoufalý pokus, stisknutí startéru - chytl na ťuk. Odjezd asi 400m, zastávka. Po 20 minutách, stiskám tlačítko startéru a nic. Asi zas po desáté chytl, než jsem to otočil, zdechl. Zase startuju, chytá hned. Na dvojku asi na vteřinu zdechá, ale opět se chytá a dojíždím domů. Při každém startování se zdá, že startér motorem točí normálně, baterku bych vyloučil už kvůli tomu, že zaprotestoval jednou za jízdy, a taky proto, že nejde nejde a z ničeho nic chytne... Samozřejme jistý si nejsem, proto se ptám tady. Napadlo mě, buď něco s paliv. systémem, svíčkou(pochybuju) nebo někde v elektrice...
Díky předem za rady.

Naposledy editováno 17.10.2012 18:49:21
Anketa: co máte raději
Jitrnice
47%
8
Brusinky
0%
0
pribináček piškotík
35%
6
celer
6%
1
burákové máslo
6%
1
.
6%
1

problem při startování

17.10.2012 v 19:02 | Nahoru | #1
Ještě podotykam, že jsem témata se startováním pročetl. Ale nikdo neměl úplně stejný problém, a nebo jej popsal jinak...

1 reakcí na tento příspěvek problem při startování

17.10.2012 v 19:09 | Nahoru | #2
no mrkni na svíčky zda ti hází jiskry,to je nejjednoduší...nemohla by to být indučka ?

1 reakcí na tento příspěvek problem při startování

Skvělá odpověď, děkuji! 17.10.2012 v 19:11 | Nahoru | #3
tohle bych řek že bude problém v elektrice prošel si jí ?
nejel jsi předtím v dešti ? Mě něco podobnýho dělala motorka taky stříkala voda od předního kola ke svíčce a tam to dělalo bordel.Taky ze dne na den.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem při startování

17.10.2012 v 19:16 | Nahoru | #4

Squalor píše: tohle bych řek že bude problém v elektrice prošel si jí ?
nejel jsi předtím v dešti ? Mě něco podobnýho dělala motorka taky stříkala voda od předního kola ke svíčce a tam to dělalo bordel.Taky ze dne na den.



Včera mi motorka docela dost zmokla. Když stála. Mohlo by to být tím si no... Díkec...
A jak jsi to řešil??? Jinak v elektrice se nevyznám, tak nevím jak ji celou skontrolovat.
Kde by ta voda, v kterém místě, mohla dělat takový bordel??

Naposledy editováno 17.10.2012 19:20:00

(reakce na) problem při startování

17.10.2012 v 19:17 | Nahoru | #5

Sejky1 píše: no mrkni na svíčky zda ti hází jiskry,to je nejjednoduší...nemohla by to být indučka ?



Svíčku to má jednu, myslím, že by to mělo být v klidu, protože kdyby to byla indučka, tak to blbne aj za jízdy. Svíčka to samé...

(reakce na) problem při startování

17.10.2012 v 19:19 | Nahoru | #6
endstand>jen říkám co to bylo u mě každopádně hodně štěstí a snad jsem ti aspoň trochu pomohl jinak DUKE je SUPER !!!

problem při startování

17.10.2012 v 19:20 | Nahoru | #7
A jak jsi to řešil??? Jinak v elektrice se nevyznám, tak nevím jak ji celou skontrolovat.
Kde by ta voda, v kterém místě, mohla dělat takový bordel??

problem při startování

17.10.2012 v 19:26 | Nahoru | #8
Mě to stříkalo až ke svíčve a občas to šplouchlo pod fajku dělalo to bordel a po pár dupnutí jela při jízdě to párkrát škublo zastavil jsem chcípnul a zase se jí nechtělo naskočit Ale ve vyjímkách šla na první dupnutí Mě to vyřešil nový kabel od svíčky ten starý už byl ko.
Problém jsem měl taky na ktm

Naposledy editováno 17.10.2012 19:27:31

problem při startování

17.10.2012 v 19:30 | Nahoru | #9
Kéž by to byla taková prkotina... Zítra ráno zkusím startnout, třeba to vyschlo a půjde to, třeba ne... Je divné, že jak jede, tak vše funguje jak má,,, to mi na kabel fajfky nese
dí,,,

problem při startování

17.10.2012 v 19:35 | Nahoru | #10
no zítra na to mrkni a uvidíš kdyžtak napiš a uvidíme co dál :)

problem při startování

17.10.2012 v 19:39 | Nahoru | #11
super, díky moc..

problem při startování

17.10.2012 v 21:47 | Nahoru | #12
Mozna se zeptam blbe, ale ma pouze jednu svicku?

problem při startování

18.10.2012 v 07:22 | Nahoru | #13
Jo ma.. a zas tak blbě se neptas, nektere jednovalce tam maji nacpane svicky dve...

Naposledy editováno 18.10.2012 07:23:24

1 reakcí na tento příspěvek problem při startování

18.10.2012 v 19:46 | Nahoru | #14
vymen svicku a bude to, tohle se obcas nekdy stava

(reakce na) problem při startování

18.10.2012 v 22:02 | Nahoru | #15

KubaLC8 píše: vymen svicku a bude to, tohle se obcas nekdy stava



Zkusim, diky.

1 reakcí na tento příspěvek problem při startování

20.10.2012 v 15:38 | Nahoru | #16
KTM - kokot tlačí motorku

(reakce na) problem při startování

21.10.2012 v 15:07 | Nahoru | #17

Tombik píše: KTM - kokot tlačí motorku


Chytrák s pinckem....

problem při startování

21.10.2012 v 15:09 | Nahoru | #18
Tak jsem vyměnil kabel k fajfce, fajfku, svíčku. Ujel jsem asi 30 km a motorka za jízda chcípla. Nešla startovat. Vytahnul jsem kabel, zkušam na motor a nehazi jisskru....
Jakým způsobem zjistit, zda je to cívkou, cdičkem, nebo zapalováním??? V elektrice se moc nevyznám...

problem při startování

11.11.2012 v 18:28 | Nahoru | #19
Takže. Baterka nová, kabel od indučky a faja, a svíčka taky nová....
Při točení startérem (když dám svíčku na motor) jednou háže, podruhé zas ne... Nechápu... Pár dní to chytalo v klidu(jen v garáži, nejezdil jsem) a pak to zas tak hapruje... Co je pravděpodobnější, CDI, snímač otáček, nebo cívka????

problem při startování

11.11.2012 v 19:47 | Nahoru | #20
Imho snímač otáček, jestli to za studena nastartuješ, zahřej ho fénem, když to chcípne, máš to. Když ne, zkus to samé na cívku.

problem při startování

11.11.2012 v 20:42 | Nahoru | #21
Taky si myslím, že snímač.. cívka by podle mě buď jela, nebo ne... Zkusím ho koupit nový, 1300,- není taková hrůza... Pokud to nepomůže, vezmu CDI od ignitechu, 3400,-.. Jestli to ani tak nepomůže, šupnu to v nejhorším případě do servisu.. Co ale jde, rád si udělám sám, už pro to, že budu poučen pro příště...

problem při startování

19.11.2012 v 20:30 | Nahoru | #22
Takže:
Snímač otáček by měl být v pořádku, naměřil jsem 100ohm, v manualu je 80-120ohm, takže ideální.
Indukční cívka: na sekundáru jsem naměřil 12kohmn, v manualu je 10-16kohm, takže dobrý. Na primáru jsem ale naměřil 2.3ohm, a v manualu je 0,425-0,575ohm. Takže něco špatně.
Dále jsem naměřil na statoru 1,5ohm, v manualu je 0,45-0,56ohm, takže taky špatně...

Otázkou je, je-li cívka v pořádku, když jsem naměřil jednu hodnotu správně, a druhou ne.
Další věc s tím statorem.. jsem z toho zmaten... Co se týče dobíjení, mělo by to být v klidu, pač když náhodou chytne, měřím něco mezi 14-15V, což by mělo být v pořádku...

problem při startování

2.12.2012 v 14:17 | Nahoru | #23
Trvalo to, ale nakonec jsem toho hajzlíka našel... uklepaný kontakt v konektoru... držel tam, ale občas asi ztrácel kontakt.



problem při startování

2.12.2012 v 14:34 | Nahoru | #24
Nó tak to je teda pěkný.... To je kontakt v masce?

problem při startování

2.12.2012 v 21:58 | Nahoru | #25
Jj... vevnitř v konektoru uklepané....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prokluzujici volnobezka [1, 2] KTM Duke 640, KTM 640 LC4 Supermoto gugo 44 6.2.2020 v 19:10 macicekpetr
Jak přeměřit cívku KTM Duke 640 endstand 18 8.12.2019 v 16:09 gugo
Adaptér kotouče KTM Duke 640 _SHIFT_ 0 18.4.2019 v 17:41 _SHIFT_
Nestartuje KTM Duke 640 Fandi 6 20.1.2018 v 15:20 Fandi
Presakujuca expanzka KTM Duke 640 scouser 2 8.8.2017 v 07:34 scouser


TOPlist