Tak jsem vyměnil kabel k fajfce, fajfku, svíčku. Ujel jsem asi 30 km a motorka za jízda chcípla. Nešla startovat. Vytahnul jsem kabel, zkušam na motor a nehazi jiskru....
Takže už tam prostě něco pomalu umíralo, až se to vyje*alo uplně...
Jakým způsobem zjistit, zda je to cívkou, cdičkem, nebo zapalováním???
Naposledy editováno 21.10.2012 15:19:34
1 reakcí na tento příspěvek nehaže jiskru
Jinak připadají v úvahu senzor polohy, cívka a řídicí jednotka. Nejsnazší je bohužel tyto díly postupně prohazovat z jiné motorky stejného, nebo podobného typu. Zda jdou ze senzoru impulsy, stejně jako z CDI na cívku, ne nejsnazší změřit osciloskopem a ten má v garáži málokdo.
Také by mohly být zeslabené magnety na rotoru, ale to se stane zřídkakdy.
Zkusím ji nechat nějak přeměřit... Zatím to vypadá na CDI nebo spodek (snímač, stator)
Pokud by to bylo CDI, kupim ignitech, 3400 mě přijde přijatelné....
Neví někdo, jakým způsobem přeměřit indukční cívku, a jakým způsobem změřit, zda jde od spodku zapalování šťáva tak jak má???
??
Při točení startérem (když dám svíčku na motor) jednou háže, podruhé zas ne... Nechápu... Pár dní to chytalo v klidu(jen v garáži, nejezdil jsem) a pak to zas tak hapruje... Stator bude ok, dobíjí to. Baterka měla 12.6, po nastartování něco přes 14V takže by to mělo být ok. Co je pravděpodobnější, CDI, snímač otáček, nebo cívka????
1 reakcí na tento příspěvek nehaže jiskru
1 reakcí na tento příspěvek nehaže jiskru
Snímač otáček by měl být v pořádku, naměřil jsem 100ohm, v manualu je 80-120ohm, takže ideální.
Indukční cívka: na sekundáru jsem naměřil 12kohmn, v manualu je 10-16kohm, takže dobrý. Na primáru jsem ale naměřil 2.3ohm, a v manualu je 0,425-0,575ohm. Takže něco špatně.
Dále jsem naměřil na statoru 1,5ohm, v manualu je 0,45-0,56ohm, takže taky špatně...
Otázkou je, je-li cívka v pořádku, když jsem naměřil jednu hodnotu správně, a druhou ne.
Další věc s tím statorem.. jsem z toho zmaten... Co se týče dobíjení, mělo by to být v klidu, pač když náhodou chytne, měřím něco mezi 14-15V, což by mělo být v pořádku...
1 reakcí na tento příspěvek nehaže jiskru
viz:
Zapalování SPARKER TCI je tzv. induktivní (bateriové, tranzistorové, TCI) zapalování s otáčkovou regulací předstihu. Tento typ zapalování (TCI) bývá použit u většiny víceválcových silničních motocyklů. Zapalování SPARKER TCIse vyrábí v mnoha verzích pro jednotlivé druhy motocyklů. Je možno ho snadno namontovat na prakticky jakýkoli karburátorový motocykl s pevným palubním napětím 12 V. Jako příklad lze uvést motocykly VFR, CBR, GSX, VS, XTZ, FJ, LTD, ZX…
.-.-.
.-.-.
Zapalování SPARKER DC-CDI je kapacitní zapalování s otáčkovou regulací předstihu napájené z palubní sítě 12 V (DC-CDI). CDI zapalování napájené z magnetové cívky alternátoru bývá použito u většiny jednoválcových silničních motocyklů. Tato cívka ovšem bývá často poškozena a její opravy ve většině případů nevedou ke kýženému cíli. Proto nabízíme pro motocykly které jsou vybaveny akumulátorem zapalování SPARKER DC-CDI. Zapalování SPARKER DC-CDI se vyrábí v mnoha verzích pro jednotlivé druhy motocyklů. Je možno ho snadno namontovat na prakticky jakýkoli jednoválcový karburátorový motocykl s pevným palubním napětím 12 V. Jako příklad lze uvést motocykly DR, XT, XL, KLR…
1 reakcí na tento příspěvek nehaže jiskru
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prokluzujici volnobezka [1, 2] KTM Duke 640, KTM 640 LC4 Supermoto | gugo | 44 | 6.2.2020 v 19:10 macicekpetr |
Jak přeměřit cívku KTM Duke 640 | endstand | 18 | 8.12.2019 v 16:09 gugo |
Adaptér kotouče KTM Duke 640 | _SHIFT_ | 0 | 18.4.2019 v 17:41 _SHIFT_ |
Nestartuje KTM Duke 640 | Fandi | 6 | 20.1.2018 v 15:20 Fandi |
Presakujuca expanzka KTM Duke 640 | scouser | 2 | 8.8.2017 v 07:34 scouser |