V první řadě mě zajímají odpružená řidítka
Mám dost problémy se zápěstím, hodně se mi blokuje (nestojím o řeči o procvičování a protahování, dělal jsem závodně kulturistiku a tohle je pozůstatek a samozřejmě protahování a fixaci včetně tejpování zvládnuté mám) a tohle by mohlo problém třeba částečně řešit, nějaké nárazy to absorbuje snad.
Pak mě zajímá NoLoss
Také to hodně chválí a testovali to na 500EXC, tam to prý byla naprostá bomba, na 350 to také udělalo hodně....ale moc rozšížené to mimo US není....
Nakonec bych chtěl názor na Rekluse spojku. Vím jak funguje, ale zajímalo by mě, zda jste řešili třeba odhození mota v prudkém výjezdu a pak zvednutí a naštelování na vrstevnici...zadní kolo se stále točí, takže moto asi sklouzává, podle mě manipulace v takových okamžicích musí být problematická, ne?
Máte od nich někdo zadní brzdu na páčku na řidítka? prodávají to právě pro eliminování nemožnosti přes převodovku zaseknout zadní kolo.....
Zkrátka zajímá mě manipulace mota v extrémních podmínkách s tou spojkou.
1 reakcí na tento příspěvek tuningové věci na hardenduro
1 reakcí na tento příspěvek tuningové věci na hardenduro
WoxmenRX píše: Ta rekluse přestane fungovat když se nedrží plyn jakoby jsi zmáčkl spojku
No a to je právě problém, můžeš zastavit, mít 1čku a dokud nepřidáš plyn, bude spojka vystavená. Jak přidáš plyn, moto se rozjede. Ale když budu zvedat moto ve svahu, náhodou vrknu plynem, moto mi zase uteče....když nevrknu, bude se s ní špatně manipulovat, protože zadek nebude zablokovanej, i kdyby byla moto vypnutá, tak se zadek bude točit...
Právě by mě zajímalo, jestli to někdo má a jestli to za těch cca 800 doláčů stojí (jako že asi ne)
Ono taky možná bude rozdíl na EXC, nebo zkrátka endurech, podle mě na SX-F už se pracuje se směsí jinak, jsou jinde otáčky i motor je jinak vyladěnej a tak nějak si myslim, že tam to asi smysl mít nebude, ale nedá se nikde dočíst. Jen zatím jsem viděl instalované hlavně na KTM a vždy EXC nebo XC
Naposledy editováno 10.01.2013 21:02:47
1 reakcí na tento příspěvek tuningové věci na hardenduro
Moc diky za ten Reklus, podle toho co jsem nacetl mi to tak pripadalo taky, ale nemam na cem testnout...je to presne tak ze se pokousime o horolezectvi a polnacky mame na prejezdy...a na cross sem pos..kakanek, to uz neni pro me...spojkuju porad.
Katroš píše: Pokud mohu popsat zkušenost s reklusem Z start pro tak je to tak že pokud jsi extremista a tak trochu trialista a jezdíš rokle a překážky tak na reklus zapomeň měl jsem jej namontován týden a šel zpátky do krabice.Pokud jsi jezdec polních cest a motokrosař dá se to naladit poměrně slušně ale do těžších pasáží kde hobluješ spojku tam bys to umordoval dělá si to co chce a z kopce to pozadu couvá a je to velmi nepříjemný efekt s pozdravem Robert Stříbro
Nesouhlasim s Robertem, za me Rekluse ano
Cody Webb a jeho prace s Rekluse
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Připojení chcípáku KTM EXC 350 F | Marek002 | 4 | 18.3.2024 v 14:44 Stříbo |
KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F [1, 2] KTM EXC 350 F, KTM EXC 500 F | kika. | 42 | 16.3.2024 v 12:53 krokoš |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
KTM EXC-F 350 2011 Startuje špatně KTM EXC 350 F | Vlastik177 | 18 | 17.1.2024 v 18:53 Vlastik177 |
Exc-f 350 2016 KTM EXC 350 F | Pihera | 3 | 15.12.2023 v 10:49 ja1 |