Téma: Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Zdravím,
dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.

Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?

Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.

Díky




Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.

Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy

Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

30.1.2013 v 13:05 | Nahoru | #1
c.j.> Pokud ten unašeč stojí 3 stovky, tak chápu, já spíš čekal "opravu" na způsob lepení tekutym kovem a tak.

Já s tou Kentoyou měl možná pech, měl jsem jednu z prvních, které se tu prodávaly, tak asi nebyly vychytaný mouchy - věčně vyklepaný šroubky, podpálenej píst, originální pneumatiky s boulemi, porucha čerpadla benzínu (asi, už je to dávno), věčně nejakej problém se startováním a tak. Byl jsem rád, když šla do světa.

Naposledy editováno 30.01.2013 13:07:12

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

30.1.2013 v 13:41 | Nahoru | #2

Martin-Holík píše: c.j.> Pokud ten unašeč stojí 3 stovky, tak chápu, já spíš čekal "opravu" na způsob lepení tekutym kovem a tak.

Já s tou Kentoyou měl možná pech, měl jsem jednu z prvních, které se tu prodávaly, tak asi nebyly vychytaný mouchy - věčně vyklepaný šroubky, podpálenej píst, originální pneumatiky s boulemi, porucha čerpadla benzínu (asi, už je to dávno), věčně nejakej problém se startováním a tak. Byl jsem rád, když šla do světa.


Kdy uz vecni obhajovaci levnych cinskych popripade korejskych motorek pochopi, ze neni problem udelat jeden dobry kus a pokud mas stesti a narazis na nej tak ti i 11tkm vkuse pojede. Problem je v nedodrzovani technologickych postupu a vystupni kontroly. Jeden den jsou ramy dobry protoze svarec co je varil povazoval odmenu jedne misky ryze za adekvatni, pak zjisti ze uz se naucil varit dost a ze chci misky 2, tak ho vyhodej/popravej a na jeho misto postavej jinyho joudu co do vcera za pul misky ryze oral pole.
Ze treba sroub M8 pevnostni trida 8.8 se neda nahradit obycejnym sroubem, kterej je z materialu , ze kteryho by se v civilizovanym svete nedelaly ani vruty. A ze na kazdem stupni , kde se ty motorky montujou ev se neco vyrabi, je treba nekdo kdo dle urciteho schematu zmeri pruslusnej vyrobek/cast vyrobku a ten pokud nebude v tolerancich hodi zpet.
Az tam tohle budou delat, budou vyrabet kvalitni motorky, ale ty nebudou stat tolik co ted, budou stat toliko co japonci..no mozna trosku mene.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... Hippieguy 19 16.5.2024 v 19:04 hadra76
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING Zadry 6 20.3.2016 v 16:50 hrochino
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 5 25.7.2014 v 20:40 J.M.K.
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 29 25.7.2014 v 08:39 J.M.K.
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 1 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy


TOPlist