dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.
Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?
Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.
Díky
Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.
Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy
Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Já s tou Kentoyou měl možná pech, měl jsem jednu z prvních, které se tu prodávaly, tak asi nebyly vychytaný mouchy - věčně vyklepaný šroubky, podpálenej píst, originální pneumatiky s boulemi, porucha čerpadla benzínu (asi, už je to dávno), věčně nejakej problém se startováním a tak. Byl jsem rád, když šla do světa.
Naposledy editováno 30.01.2013 13:07:12
Martin-Holík píše: c.j.> Pokud ten unašeč stojí 3 stovky, tak chápu, já spíš čekal "opravu" na způsob lepení tekutym kovem a tak.
Já s tou Kentoyou měl možná pech, měl jsem jednu z prvních, které se tu prodávaly, tak asi nebyly vychytaný mouchy - věčně vyklepaný šroubky, podpálenej píst, originální pneumatiky s boulemi, porucha čerpadla benzínu (asi, už je to dávno), věčně nejakej problém se startováním a tak. Byl jsem rád, když šla do světa.
Kdy uz vecni obhajovaci levnych cinskych popripade korejskych motorek pochopi, ze neni problem udelat jeden dobry kus a pokud mas stesti a narazis na nej tak ti i 11tkm vkuse pojede. Problem je v nedodrzovani technologickych postupu a vystupni kontroly. Jeden den jsou ramy dobry protoze svarec co je varil povazoval odmenu jedne misky ryze za adekvatni, pak zjisti ze uz se naucil varit dost a ze chci misky 2, tak ho vyhodej/popravej a na jeho misto postavej jinyho joudu co do vcera za pul misky ryze oral pole.
Ze treba sroub M8 pevnostni trida 8.8 se neda nahradit obycejnym sroubem, kterej je z materialu , ze kteryho by se v civilizovanym svete nedelaly ani vruty. A ze na kazdem stupni , kde se ty motorky montujou ev se neco vyrabi, je treba nekdo kdo dle urciteho schematu zmeri pruslusnej vyrobek/cast vyrobku a ten pokud nebude v tolerancich hodi zpet.
Az tam tohle budou delat, budou vyrabet kvalitni motorky, ale ty nebudou stat tolik co ted, budou stat toliko co japonci..no mozna trosku mene.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... | Hippieguy | 19 | 16.5.2024 v 19:04 hadra76 |
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | Zadry | 6 | 20.3.2016 v 16:50 hrochino |
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 5 | 25.7.2014 v 20:40 J.M.K. |
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 29 | 25.7.2014 v 08:39 J.M.K. |
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 1 | 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy |