dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.
Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?
Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.
Díky
Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.
Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy
Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Předevčírem jsem to byl nastartovat a zprovoznit, protože měl dnes přijet kupec, ale ten to nakonec odvolal a nevím, jestli se ještě ozve..
Jinak k tématu - tady je adept na darování orgánů http://www.motoinzerce.cz/motorky/v-d-o-moto/690504-xt-125-18.html Ale zase to je skládat ze dvou motorů jeden, což je naprd.
c.j. píše: My máme na Kentoyu zase štěstí na kus, nevěřil bych, že čína bude takhle spolehlivá. Kolega má totéž jako Yuki Speedy 50 4T, během záruky 2x strhnul segment startovací páky, odpálil 2 startéry, elektrika mu často vůbec nefungovala, bylo to častěji v servise než v garáži. My to máme téměř od novoty, rv. dokonce 2003, montovalo se to v ČR, takže české šrouby, nikdy jsem nic nedotahoval. TeĎ jsem si vzpomněl, že jsem měnil podtlakový ventil v nádrži. Spolehlivé to je, ale čína jak vyšitá, podvozek a tlumiče tak akorát na okrasu, plasty děs a hrůza materiál, nepruží, praskají. Ale na druhou stranu lak odolný, nepraská a hlavně, jak říkám, mladá na tom za 4 roky najela 10tis km při dojíždění do práce a nikdy se nestalo, že by nedojela nebo nenastartovala.. Zadní guma se měnila na prohlídce v 10tis km, přední je ještě původní a čínskými nápisy
Předevčírem jsem to byl nastartovat a zprovoznit, protože měl dnes přijet kupec, ale ten to nakonec odvolal a nevím, jestli se ještě ozve..
Jinak k tématu - tady je adept na darování orgánů http://www.motoinzerce.cz/motorky/v-d-o-moto/690504-xt-125-18.html Ale zase to je skládat ze dvou motorů jeden, což je naprd.
Já bych to vzal, škoda že jsi tak daleko.
Naposledy editováno 30.01.2013 20:42:00
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... | Hippieguy | 19 | 16.5.2024 v 19:04 hadra76 |
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | Zadry | 6 | 20.3.2016 v 16:50 hrochino |
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 5 | 25.7.2014 v 20:40 J.M.K. |
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 29 | 25.7.2014 v 08:39 J.M.K. |
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 1 | 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy |