Téma: Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Zdravím,
dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.

Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?

Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.

Díky




Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.

Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy

Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14

1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

30.1.2013 v 21:55 | Nahoru | #1
Yuki V3 je podle mě jaksi rádobyaprílový žert od konstruktéra... zkřížit chopper a scooter, to nemůže dopadnout dobře. Už jsem jich po cestě pár potkal s mrtvou elektrikou, na pumpě viděl jeden s rozpraskanými plasty (musely prasknout samy, ne od nárazu) a především - montovat kazetový přehrávač v době, kdy i CD má prakticky odzvoněno, kor v motorových vozidlech - konstruktér zaspal dobu o 15 let. A měla-li to být snaha "dodat té směsi čínské (ne)kvality hodnotu", pak se rozhodně nemohla setkat s úspěchem.
Nemíním rozpoutávat žádné bouřlivé diskuse, ale tento "motockyl" jest v mých očích neskutečnou fraškou.

A gugo má pravdu v tom, jak se v čínských fabrikách kašle na výstupní kontroly a kvalifikaci dělníků a dalším problémem jest, že "bezpečnost práce" jest pro ně neznámým termínem, pracovní podmínky jsou otřesné a leckdy se skoro bez nádsázky dá tvrdit, že co hotové vozidlo, to jedem mrtvý dělník.
Trochu z jiného soudku, ale stačí se podívat na situaci ve fabrikách firmy FOXCONN. Vzhledem k tomu, že i v té kutnohorské pobočce to není žádný med (pár sebevražd tam také bylo), tak potom je jasné, jak to musí vypadat v těch čínských, tchajwanských atd. To, že v jedné (možná nejedné) z nich visí přes halu obří transparent s nápisem "Pracuj těžce dnes, nebo zítra budeš těžce hledat práci", snad řekne vše.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

30.1.2013 v 22:10 | Nahoru | #2
J.M.K.> Pro mě je to rádio taky k nepochopení,ale třeba brácha(17) byl z toho vydřenej a hrozně ji chtěl. A to myslím není jedinej náctiletej co potřebuje víc než kvalitu tak machrovat před holkama,že má mašinu s hudbou. Otázka je jestli to je slyšet i za jízdy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... Hippieguy 19 16.5.2024 v 19:04 hadra76
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING Zadry 6 20.3.2016 v 16:50 hrochino
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 5 25.7.2014 v 20:40 J.M.K.
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 29 25.7.2014 v 08:39 J.M.K.
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 1 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy


TOPlist