globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: YZF R1 2004
Zdravim motorkáři,

potrebuji radu, koupil jsem si pred cca 14ti dny YZF R1, rok 2004, najeto udajne 30 000km, seriový výfuk..Celkovy dojem dobrej, neco povareneho, ale to tak uz proste u stare motorky je...Jako prvni jsem vymenil olej, filtr a jel se projet. Kdyz jsem motorku kupoval tak jsem se samozrejme svezl, ale nijak jsem ji "bohuzel" netrestal...k problemu, motorka ma pri akceleraci caste díry ve výkonu a okolo 11 000- 12 500 to bylo uplne zoufale. Nad 12 500 se motorka opet rozjede a jede tak jak má. Pokud řadím okolo 13 500 problem pri prerazeni není (otáčky neklesnou pod 12 000) ale to je na víte co....Takže, další věc co mě napadla, rozdelal jsem pul motorky, vymeníl svíčky, vyčistil KN filtr a dnes rano po mohutnem boji dokonce i slozil Tajne jsem doufal, ze problém uz nebude, ale bohuzel je. Osobne si myslim, ze vykonove "díry" uz nejsou, ale bohuzel ta mezi 11-12 tam zustala Je to neprijemne, proste to prestane tahnout a pak se se zase rozjede Nemohl byste prosim nekdo poradit??? cim by to mohlo byt??? Dekuji za rozumne rady.

Dikec David

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZF R1 2004

10.3.2013 v 19:57 | Nahoru | #1
Peter7> Že si to směs reguluje samo, o tom není pochyb. Otázka je, s jakýma údajema mikroprocesor počítá a co považuje za proměnnou. Pokud by byla napevno nastavená nějaká propustnost vzduchu filtrem, pak KN, kterej je jinej, udělá problém. Ale tohle neposoudim a nevim o nikom, kdo by viděl firmware řídící jednotky, aby jednoznačně mohl říct co může a co nemůže mít vliv.

(reakce na) YZF R1 2004

Skvělá odpověď, děkuji! 10.3.2013 v 20:16 | Nahoru | #2

OpenScars píše: Peter7> Že si to směs reguluje samo, o tom není pochyb. Otázka je, s jakýma údajema mikroprocesor počítá a co považuje za proměnnou. Pokud by byla napevno nastavená nějaká propustnost vzduchu filtrem, pak KN, kterej je jinej, udělá problém. Ale tohle neposoudim a nevim o nikom, kdo by viděl firmware řídící jednotky, aby jednoznačně mohl říct co může a co nemůže mít vliv.



To mas pravdu. I kdyz je KN vice propustny, tak i tak ECU si neudela jinou smes nez ma, aby to udelalo diru ve 12t ot/min. Muze byt spis chyba v palivove mape. Takhle jsem to resil ja, ale u Yamahy nevim, jak to funguje a jak se dela diagnostika.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1184, 1185] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35531 Dnes v 22:42 oxygen
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 5 Dnes v 15:55 Slávek-TDM
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist