1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení ventilu
J.M.K. píše: Přesně naopak... zahřátím se vlivem teplotních roztažností vůle zmenší a proto je nutné nějakou vůli nastavit. Jinak by po zahřátí (a prodloužení dříků) ventily nedovíraly, netěsnily a mohly by se "podpálit", nebo v horším případě by motor nešel vůbec (ztráta komprese).
Proto je studený motor vždy hlučnější, pokud tedy nemá hydroštely. Přesně, jak psal Packyn, nejvíce je to znatelné u vzduchem chlazených motorů (a kor starších typů), kde provozní teploty a především jejich rozložení jsou vždy ve větších roztečích, než u vodou chlazeného motoru, a proto i vůle musejí být větší (uvažuj, že u motoru chlazeného pouze náporem (což je i GS500) může být rozdíl teplot na návětrné a na závětrné straně válce i 60°C!).
Promin ale tohle je blabol... Premyslej logicky" drik ventilu se natahne a hlinikova hlava (mimochodem hlinik ma vyrazne vetsi tepelnou roztaznost) ne?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivové hadice - jaké Suzuki GS 500E | Dejwidos | 7 | 14.10.2024 v 13:19 Zdenalbenal |
Jaký kufr pro 2 helmy Suzuki GS 500E | Dejwidos | 10 | 4.10.2024 v 11:54 Metric |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 18 | 12.9.2024 v 14:28 tun |
Olej na řetěz [1, 2] Suzuki GS 500E | ViraxRider | 54 | 7.9.2024 v 21:43 TomasRA |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |