paolo_novy Přidat reklamu

Téma: MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
14.8.2014 v 19:41
Ahoj,

po dvouletý pauze se vracím k jedné stopě a jsa přesycen snad vším od skútrů
až po 130+ koňové čtyř a troj válce, chci trvale zakotvit u stylový, lehčí a konstrukčně
jednoduchý motky na pohodové projížďky, malé výlety a občasnou polňačku.

Měl jsem japonce, angličany, američany i italy ale jediný co mě nikdy neomrzelo
byla Ducna S2R 1000 a Guzzí Breva 1100, které kdybych nemusel tak bych nikdy neprodal.
Projevu jejich motoru, specifickým jízdním vlastnostem a smyslu pro detail se nic
nevyrovnalo.

Do oka mi padla Moto Guzzi V7 Stone a sháním zkušenosti majitelů nebo variant Classic, Special nebo Racer. Hlavně mě zajímají konstrukční chyby, vhodné doplňky, reálný rozdíl zadních tlumičů na jízdní vlastnosti mezi Bitubo z Raceru a standarních ze Stone/Classic.
Od model. roku 2013 má mít plechovou nádrž místo nylonové. Co má ještě z plastu, kromě sání ?

Pokud by se vyskytla nabídka za dobrou cenu, uvažoval bych ještě o Ducně GT1000 případně Triumphu Boneville T100, který má ale na můj vkus zbytečnou nadváhu a válec navíc.
Uvítám, pokud může někdo z vlastní zkušenosti porovnat.

Je mi jasný, že V7 oproti litrovýmu GT nepojede, ale už jsem se nazávodil dost a navíc mám s Guzzi lepší zkušenosti co se týče spolehlivosti a náročnosti na servis.

Předem díky za tipy !

Naposledy editováno 15.08.2014 17:52:28
Anketa: Evropská klasika pro konec kariéry
Moto Guzzi V7
27%
17
Ducati GT 1000
35%
22
Triumph Boneville T100 / Scrambler
32%
20
Jiná (upřesni v komentáři)
6%
4

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000

15.8.2014 v 15:44 | Nahoru | #1

dunrix píše:
Asi je to těžký pochopit, ale už nechci a netoužím brousit ve 150 kolena na trase Liběchov - Dubá nebo lítat na zadním, což jsem stejně nikdy moc neuměl.



Prave, ze to chapu naprosto presne, presel jsem na tu svoji mrchu po 100+ konovym japonci, jehoz potencial jsem nikdy nevyuzil a jezdeni na nem me nebralo.
Ja jsem asi zaujatej tim, ze mam original, takze kdyz vidim moji a novou V7mu vedle sebe, tak mi to prijde jak kdyz vedle sebe postavis (ted me narychlo napadlo) starej Hummer H1 a novej H3. Ten novej je ve vsem lepsi, uspornejsi, rychlejsi, komfortnejsi, ale pokud jsi jako ja, tak si stejne vyberes H1

Jeste mala poznamka na vysvetlenou - muj nejvetsi problem s novou V7 je to, ze je na me proste prtava, jinak je to fajn motorka.

(reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000

15.8.2014 v 16:18 | Nahoru | #2

Redguy píše: Prave, ze to chapu naprosto presne, presel jsem na tu svoji mrchu po 100+ konovym japonci, jehoz potencial jsem nikdy nevyuzil a jezdeni na nem me nebralo.
Ja jsem asi zaujatej tim, ze mam original, takze kdyz vidim moji a novou V7mu vedle sebe, tak mi to prijde jak kdyz vedle sebe postavis (ted me narychlo napadlo) starej Hummer H1 a novej H3. Ten novej je ve vsem lepsi, uspornejsi, rychlejsi, komfortnejsi, ale pokud jsi jako ja, tak si stejne vyberes H1

Jeste mala poznamka na vysvetlenou - muj nejvetsi problem s novou V7 je to, ze je na me proste prtava, jinak je to fajn motorka.


Na Bonneville jsem se v pohodě vešel (mých 184 cm/80 kg) a V7 by měla mít jen o 5cm kratší rozvor a výšku sedla dokonce o 3 cm vyšší. Samozřejmě ještě záleží na poloze stupaček a jestli se mi kolena vejdou za válce. U velký Brevy to vycházelo akorát a bezvadně to fungovalo jako kapotáž a vyhřejvání. V zimě jsem si na víkách válců ohřejval i ruce, investice do heftů pak byla zbytečná

Souhlas že současná nabídka není úplně uspokojivá. Zmizely verze modelů s menšímy objemy, největší je nabídka cruiserů který mě neberou a Stelvio jsem nepochopil. Teda komerčně určitě, jako odpověď na úspěch GSa od BMW, ale na cestování je lepší Norge a do terénu s takovým parníkem je čirý zoufalství. Nevím proč třeba neudělají nástupce Quoty, to by smysl dávalo.

Jinak respekt k vlastnictví toho parádního veterána co máš v profilu. Moc pěkně to vypadá a jako investice taky super. Nejsem žádný mechanik a jako maxium jsem zvládal seřizovat si vůli ventilů. Na renovaci a náročnější údržbu bych asi neměl.

Naposledy editováno 15.08.2014 16:21:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000

16.8.2014 v 22:01 | Nahoru | #3
Redguy> No podle mě stará V7 nemá s novou nic společného. V7 byla předchůdcem Californie. Nová V7 je nástupcem malých V z 80. let V35, V50 a V65. Jinak klobouk dolu před tvou starou V7 - závidím....

Dunrix - mám doma V35, měřím 180 a vážím 78 a je to tak akorát, takže V7 by ti měla sedět.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... Mufiozo 9 11.6.2024 v 16:00 Mufiozo
Koupit CL500 nebo Guzzi V7 [1, 2, 3] Moto Guzzi V7 Stone, Moto Guzzi V7 850, Honda CL500 Pebrno85 65 14.11.2023 v 14:29 elvis78
Moto Guzzi V7 - zadní tlumiče [1, 2] Moto Guzzi V7 Stone oldyno 43 12.10.2023 v 21:18 dzonnek
Moto Guzzi V7 III - Plexi Moto Guzzi V7 Stone SPAX 0 23.8.2022 v 09:41 SPAX
Pohodová motorka na výlety Royal Enfield Interceptor, Moto Guzzi V7 Stone, Moto... Peter_96 29 12.6.2022 v 15:51 Peter_96


TOPlist