mám KLE 500, r.v. 2003, najeto 40.000 (dle budíku). Když mezi 3 a 4 tisíci otáčkami přidám plyn, tak se to na chvíli "zamyslí", než to něco začne dělat. Ve zbylém spektru oáček reaguje okamžitě. Nikdy jsem nejezdil (ani s autem) s motorem, který má karburátor. Je to normální? A když ne, kde by mohla být závada? Bylo to na diagnostice (tlaky motoru, vůle ventilů a bůhvíco ještě) a vše bylo ok. Karburátory sesynchronizované - info z diagnostiky.
Naposledy editováno 29.09.2014 17:02:04
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
sedlo Kawasaki KLE 500 | Ladan66 | 9 | 12.8.2024 v 18:28 Kohlstein |
Problém s bohatostí směsi Kawasaki KLE 500 | dadanek1999 | 19 | 17.7.2024 v 19:38 dadanek1999 |
KLE 500 nestartuje Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 3 | 16.7.2024 v 10:06 dobryvojaksvejk |
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 3 | 3.6.2024 v 08:53 FormanCZE |
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 32 | 21.5.2024 v 16:52 krokoš |