kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
4-5cm na zadku to už je fakt hodně Problémy s předkem je obecně potřeba řešit právě vepředu, než to dohánět zadkem...To jsi měl štelovací tlumič nebo dělal vymezovací podložky (nevím jak to tele má) ?
Kocandak píše: assassin> Problémy s předkem je obecně potřeba řešit právě vepředu, než to dohánět zadkem...
No ale s tema duknama se neresi "problemy predku", ale vlastnost - relativne liny uhel rizeni. Zvednutim zadku to muzes posefovat (aniz bys drel stupnama, jako v pripade popusteni predku). A nevim, jak ta Assassinovo TL, ale moje S4 ma v zakladu ten zadek a sedlo hodne dole. Vychazi to z cestaku ST4. Nastesti ale maj obe prave to stelovatelne tahlo, kterym se to da zvednout.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
u me je to s tim podvozkem delsi story - moje moto je po zensky co s ni jezdila na okruhu - mela zadni bitubo "na miru" - s mekci pruzinou a (seriove tele nema moznost menit geo) - takze jsem ten zadek zvedl aby to melo svetlou vysku jako "normalni" tele. No a pak jsem koupil nove bitubo s origo silnejsi pruzinou + jsem dal novy kola i s novyma pneu - 190/55 ...takze najednou ta prdel vylezla o dost vyse, vypadalo to ok, ale padalo to do zatacek... takze tim, ze jsem to spustil o 4-5cm jsem vlastne kompenzoval ty predchozi upravy.
mohlo by to vic "zehlit" na nekvalitnim povrchu - ale i tak jsem ted s podvozkem poprve snad po 15ti letech spokojenej...
coz mi pripomina, ze tu 999 musim zvednout taky
Naposledy editováno 15.04.2019 10:52:22