paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.2.2020 v 10:48 | Nahoru | #1
assassin> za 16 byl (nevím jestli nezdražil) Nitron s expanzkou, u kterýho si troufnu říct že bude dobrej. Problém je v tom že to platí jen pro konvenční aplikace :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.2.2020 v 10:55 | Nahoru | #2

Stev píše: assassin> za 16 byl (nevím jestli nezdražil) Nitron s expanzkou, u kterýho si troufnu říct že bude dobrej. Problém je v tom že to platí jen pro konvenční aplikace :)



Jo, nitron by se mi libil. Jestli se nekdy v budoucnu dostane projekt BMW 328 a triumph bonneville do tak pokročilé fáze tak bych chtel nitron podvozek na oboje.

U TL je problem presne jak popisujes, nestandardní tlumic, nikomu se nechtelo vyvíjet speciální tlumic na motorku, kde vlastne stejne nic nefunguje.

Ono to bitubo ma taky nadobku a stelovani komprese a reboundu... asi by to ani nebyl zasadni problem pro sériovou vidlici, jen ted s tou upravenou je to podle me nevyvážené, vidlice ted funguje jinak (lip) nez tlumic...

Naposledy editováno 19.02.2020 10:56:12
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist