kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: assassin> za 16 byl (nevím jestli nezdražil) Nitron s expanzkou, u kterýho si troufnu říct že bude dobrej. Problém je v tom že to platí jen pro konvenční aplikace :)
Jo, nitron by se mi libil. Jestli se nekdy v budoucnu dostane projekt BMW 328 a triumph bonneville do tak pokročilé fáze tak bych chtel nitron podvozek na oboje.
U TL je problem presne jak popisujes, nestandardní tlumic, nikomu se nechtelo vyvíjet speciální tlumic na motorku, kde vlastne stejne nic nefunguje.
Ono to bitubo ma taky nadobku a stelovani komprese a reboundu... asi by to ani nebyl zasadni problem pro sériovou vidlici, jen ted s tou upravenou je to podle me nevyvážené, vidlice ted funguje jinak (lip) nez tlumic...
Naposledy editováno 19.02.2020 10:56:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Jo, nitron by se mi libil. Jestli se nekdy v budoucnu dostane projekt BMW 328 a triumph bonneville do tak pokročilé fáze tak bych chtel nitron podvozek na oboje.
U TL je problem presne jak popisujes, nestandardní tlumic, nikomu se nechtelo vyvíjet speciální tlumic na motorku, kde vlastne stejne nic nefunguje.
Ono to bitubo ma taky nadobku a stelovani komprese a reboundu... asi by to ani nebyl zasadni problem pro sériovou vidlici, jen ted s tou upravenou je to podle me nevyvážené, vidlice ted funguje jinak (lip) nez tlumic...
….no a kuli tomu si byl na školení,aby tě tam naučili hodit stávající podvozek do rovnováhy,která bude fungovat s celou motorkou a ne že se ti budou přetlačovat nabušený vidle s tupějšim zadkem.Takový to méně může znamenat více