Téma: otázka na ložiska
12.1.2016 v 11:38
Ahojíček, koupil sem si nová ložiska do kol přesně na rozměr. Ale vinou špatného obrázku v eshpu sem koupil typ s ocelovýma krytakama místo gumových. Ložiska by měla být méně odolná vodě jinak mají vlastnosti stejné. Budu dávat i nová gufera tak se té vody zase tak moc nebojím. Otázka zní: Máte někdo taky taková ložiska v kolech ? Mám si je tam v klidu dát? Pokud je tam dám asi bych další rok koupil ty správný. Jinak koupil sem SKF 6203 2Z C3
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otázka na ložiska
Miruss> Spíš jsem se tě snažil nasměrovat k tomu, že gribnuté ložisko v kompresoru sice nasere, ale v kole je to o rypák. Na motorce se mi to nestalo, v autě jo. A moc jsem se nebavil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otázka na ložiska
cort> jenomze vono se nekousne zniceho nic, to musis do toho loziska tak obcas kdyz sundas kolo strcit prst a zkusit snim otocit.
cort> Na jakékoliv moto co bylo a je doma, když sundávám a dávám zpět kolo, namažu hřídel vazelínou a rovněž s ní vytěsním prostory kolem ložisek, pokud je ložisko otevřené vytlačím novou vazelou tu starou. Takto ošetřené kola mám vždy a voda má při našich vodních radovánkách minimální šanci. Teď mám na tach 55tis, čemuž nevěřím ani náhodou a v zimě budu v kolech a v rozetě měnit ložiska, jsou určo původní - jezdíme víc v blatě, písku a vodě než po silnici. Je to pár korun a mám klid.
Třeba u auta mám přes 400 000 km a výměněn pouze intercooler a laser v autoradiu, pak pouze destičky, oleje a filtry. U druhého auta přes 600 000 a ložiska kol v předu se měnili v cca 500 000 km. Prostě vše chce trochu minimální péče a určitě se to vrátí. Ono třeba zariskovat, že zákazníkovy blbě vyměním ložisko bloku kompresoru, tak to zapnu a po pár vteřinách bych měl třeba hned za krkem 400 000,- až třeba nějaký ten miliónek k úhradě.
Třeba u auta mám přes 400 000 km a výměněn pouze intercooler a laser v autoradiu, pak pouze destičky, oleje a filtry. U druhého auta přes 600 000 a ložiska kol v předu se měnili v cca 500 000 km. Prostě vše chce trochu minimální péče a určitě se to vrátí. Ono třeba zariskovat, že zákazníkovy blbě vyměním ložisko bloku kompresoru, tak to zapnu a po pár vteřinách bych měl třeba hned za krkem 400 000,- až třeba nějaký ten miliónek k úhradě.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha xt660 z tenere Yamaha XT 660 Z Tenere | Stepa97 | 3 | 23.3.2025 v 17:31 Stepa97 |
Lehčí motorka na cestování sólo, kt... [1, 2, 3] Yamaha XT 660 Z Tenere, Honda CRF 250 Rally, KTM 390... | jincom | 65 | 6.2.2025 v 09:55 Deadman |
Yamaha XT 660 Z Tenere 2012 Yamaha XT 660 Z Tenere | Brunpaint | 6 | 21.8.2024 v 21:08 DavR1 |
Hlasité řazení/lupání od rozvoďáku ... Yamaha XT 660 Z Tenere | Brunpaint | 0 | 20.8.2024 v 13:40 Brunpaint |
XT 660 Z Ténére - Plexi Yamaha XT 660Z Tenere | Help93 | 6 | 1.3.2024 v 08:31 sebajs |