Jde mi o to že z provozní hmotnosti se počítá poměr kw/kg a někde jsem četl že provozní hmotnost je pohotovostní hmotnost + něco kolem 70 kg ( řidič ) a někdo mi zase tvrdí že se těch 70 kg nepřidává . Jak to tedy je ? Děkuji za odpověď
1 reakcí na tento příspěvek Provozní hmotnost

http://www.svazarm.c...0EXCR-ktm-400-exc-r/
pochybuju, že motorka váží necelých 40kg :)
1 reakcí na tento příspěvek Provozní hmotnost
bez ridice, bez zadnych dalsich kokotin
jinymi slovy je to jakakoli hmotnost mezi pohotovostni a maximalni, pro ucely vypoctu vykon / vaha se samozrejme pouzije nejnizsi mozna vaha. To by se pak nasel vul kterej by tvrdil, ja jsem tlusty prase me ten pomer vychazi lip a kdyz vezmu za sebe marenu z prasecaku tak to muzu ridit jako babetu :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Provozní hmotnost
mito7 píše: U aut je provozní včetně řidiče (75 kg). Asi je to logické, bez toho řidiče to provozovat zřejmě nepůjde
ktera euronorma nam stanovi vahu ridice na 75kg? tvl kdyz prumernej evropan ma 95+.
Uzivatel507 píše: ktera euronorma nam stanovi vahu ridice na 75kg? tvl kdyz prumernej evropan ma 95+.
To nevím, ale všude se to tak uvádí. Například ve výtahu je též napsáno?: ¨"kapacita 4 osoby - 300 kg".
Zkuste si spočítat BMI a uvidíte jakou hmotnost máte správně mít! To taky někdo stanovil.
Naposledy editováno 12.01.2017 12:15:19
Uzivatel507 píše: provozni hmotnost je motorka s plnou nadrzi a olejovou naplni...
bez ridice, bez zadnych dalsich kokotin
jinymi slovy je to jakakoli hmotnost mezi pohotovostni a maximalni, pro ucely vypoctu vykon / vaha se samozrejme pouzije nejnizsi mozna vaha. To by se pak nasel vul kterej by tvrdil, ja jsem tlusty prase me ten pomer vychazi lip a kdyz vezmu za sebe marenu z prasecaku tak to muzu ridit jako babetu :D
To co uvádíš je pohotovostní hmotnost. To platilo i dříve a i to logicky odpovídá připravenému vozidlu k jízdě-pohotovosti.
V provozu už tam musí být i ten řidič. Pokud to není autonomní vozidlo.
Naposledy editováno 12.01.2017 12:18:40
1 reakcí na tento příspěvek Provozní hmotnost


hmotnost motorek se schvaluje dle eu nařízení 168/2013, tam si najdi, že řidič+spolujezdec se nepočítají (ale pozor raději v en verzi, česká verze blbě přeložená)
stará česká vyhláška 341/2002 také nepočítá s řidičem u motocyklů, v nové 341/2014 to naši zákonomotáci nějak vynechali

Nynější provozní je s 90%paliva, dřívější pohotovostní se 100%
1 reakcí na tento příspěvek Provozní hmotnost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Provozní hmotnost
a zapomeňme všichni na výraz "pohotovostní" Ten už se v eu, tp ani zákonech u vozidel nepoužívá
Naposledy editováno 12.01.2017 13:03:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Provozní hmotnost
bledemon píše: mito7> u aut vyžadují také minimálně 90%paliva
a zapomeňme všichni na výraz "pohotovostní" Ten už se v eu, tp ani zákonech u vozidel nepoužívá
Údaj minimálně je fakt přesné označení - podle toho pak ty skutečný hmotnosti vypadají. A proč u aut je provozní vč. řidiče a u motorky bez? To jsou zmatky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prosba o porovnání DR-Z400SM, Beta ... Suzuki DR-Z400 SM, Yamaha XT 660 X, Beta M4 | MotoJaryn | 27 | 13.9.2023 v 10:04 Bludevil |
Výpustný šroub protíká Suzuki DR-Z400 SM | gros11 | 13 | 10.7.2023 v 14:26 Jenik789 |
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... | Perkz | 2 | 24.10.2022 v 14:02 Eddie83 |
Suzuki drz 400 sm výfuk Suzuki DR-Z400 SM | Stepan23 | 10 | 11.7.2022 v 20:41 Karel33 |
Problém s volnobehem Suzuki DR-Z400 SM | Stepan23 | 1 | 1.7.2022 v 10:02 Pedl |