Téma: Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Na nové motorce jsem vyzkoušel Pirelli Supercorsa a pak jsem se chtěl vrátit k S21, na kterých jsem jezdil na Brutálce. Takhle dopadli pneu po 2000km. Strašně jsem se těšil až dojedu corsy a obuju zase S21, ale teď jsem z nich zklamaný. Po těch supercorsach je to jak koupit tenisky od ťamanů. Zatáčky co jsem krouhal s náklonem 57stupňů teď jezdím 52 a obě kola se ztrácí grip. Obě ježděny jen na silnici. Nemůžu se na ně víc spolehnout. Tak nevím co je špatně? Má někdo podobné zkušenosti? Co myslíte o stavu pneumatik na foto?






















Naposledy editováno 03.06.2017 11:40:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

17.7.2017 v 17:15 | Nahoru | #1
ramlik> Psal jsi, že jsi měl snížené nebo sundané hlásiče? V každém případě mám už celkem dost fotek v maximálním náklonu na stejné motorce, gumy sice Angel GT, ale až do kraje. Náklon +-45°. Hlásiče kompletně ubroušené.
Pokud jsi naměřil 54-58°s palcovým poserpruhem, kolik čekáš, kdybys je dal do kraje? 64° jako v Moto GP?

První a hlavní příčinu vídím v deformaci gumy, takže se ti bude zdát jaký je to náklon a přitom celkem prd.

Rychlost jízdy nemá nijak extrémní vliv na náklon, už při nějakých 20-30km/h se dostaneš na kraj běžných silničních gum.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

17.7.2017 v 18:14 | Nahoru | #2
Krejza> ano, psal jsem, že sem hlásiče sundal-nahradil.
+- 45° to může, podle tebe, být i 49°-50° a pořád se vlezeš do své tolerance, ne?
Já jezdil RS a Q taky vždy do kraje, ale stupačkou jsem si škrtl pouze ve výjimečných situacích, jako je přeložená moto, nebo zvýšený kruháč.Na okruhu ani škrk!Jezdím tlaky od výrobce, vždy. Předek 2,3 a 2,5 zadek.
Ano, psal jsem, že do kraje jsem naměřil 67°. A taky jsem psal, že to nikdy nedám!
Nevím, jak moc si představuješ, že se ta guma deformuje, když má standartní tlak. Podle mne to zas takový šišoid nebude.
Celkem prd náklon to nebude, vidím, jaký náklon mají ostatní.
O rychlosti jízdy vs náklon jsem žádnou zmínku nezaznamenal.
Chce to se svézt na velkém okruhu, kde jedeš zatáčku alespoň 4-5 sekund a nestresuješ se protijedoucíma vozidlama a jinýma překážkama.
... už to tady zaznělo.Pro závodníky není problém jezdit náklon třeba 70°,stači se podívat na motardy. Ale nejdůležitější je rychlost! A ta se zvyšujícím se náklonem od určité hodnoty dost klesá.Což odpovídá náklonu GP jezdců, tedy kolem těch 60°.
Dyť je plný internet videí, kde si borci dávají lokýtek a nejedou při tom GP.
Takže říct apriori, že je takový náklon nemožný, protože jedině MotoGp je podle mě mimo.Co, Dejf?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výfuková klapka Aprilia Tuono V4 1100/RR nazram 4 25.6.2024 v 11:27 pospit
Super duke vs Tuono v4 [1, 2] KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory Chuck... 36 31.5.2024 v 19:54 Kubák
Super duke vs Tuono v4 KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory Chuck... 0 27.5.2024 v 11:49 Chuck...
Prevodovka po 5000km Aprilia Tuono V4 1100/RR, Aprilia RSV4 1100 Factory,... vein 14 9.8.2023 v 19:18 jardusking
Průměr díry na ventilek Aprilia Tuono V4 1100 RR nazram 8 14.9.2022 v 08:06 PetrL3


TOPlist