Téma: Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Na nové motorce jsem vyzkoušel Pirelli Supercorsa a pak jsem se chtěl vrátit k S21, na kterých jsem jezdil na Brutálce. Takhle dopadli pneu po 2000km. Strašně jsem se těšil až dojedu corsy a obuju zase S21, ale teď jsem z nich zklamaný. Po těch supercorsach je to jak koupit tenisky od ťamanů. Zatáčky co jsem krouhal s náklonem 57stupňů teď jezdím 52 a obě kola se ztrácí grip. Obě ježděny jen na silnici. Nemůžu se na ně víc spolehnout. Tak nevím co je špatně? Má někdo podobné zkušenosti? Co myslíte o stavu pneumatik na foto?






















Naposledy editováno 03.06.2017 11:40:45

1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21

17.7.2017 v 21:50 | Nahoru | #1
ramlik: ty jedes 56 stupnu na - s prominutim - rozpoctove mrdce a obyc pneu a pak pises ze na tuonu nikdo neda 60 stupnu?

ad naklon - naklon je prosta fyzika, pokud je teziste na stejnem miste = max vysednuti = nejvetsi naklon = nejvetsi pretizeni = nejvetsi okamzita rychlost.

strategie prujezdu zatackou, a tedy i nejvetsi prumerna rychlost muze byt neco jineho, muzes obetovat cast "pricneho" zrychleni ve prospech "podelneho" a v realu muze vyjit "kdeco" (hodne zalezi na technice, vykon motoru a schopnost motorky ho dostat "na zem") - tak jako tak jsi limitovan treci silou. ta "strategie" prujezdu zatackou se meni s tim, jak se meni technika, materialy atd... driv se v SM jezdily zatacky driftem, v rizenem smyku po brzdeni mit motorku nasmerovanou za zatacky a uz jen topit, dneska top piloti jedou cistou stopu a bez "smyku" ....
hodnotit celej prujezd zatackou neni snadne, ale pro okamzitou rychlost jasne plati zavislost - pretizeni (odstrediva, presneji ale setrvacna sila) - naklon.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

17.7.2017 v 22:02 | Nahoru | #2
assassin> to byla ironie
...v podstatě ale jde o to samé, pokus se rozporovat to co píšu já, a né popisovat správnou terminologii to stejné.
Znova říkám, to SM jsem dal jen jako příklad, proboha!Když někdo napíše, že nelze jet větší náklon než v GP!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výfuková klapka Aprilia Tuono V4 1100/RR nazram 4 25.6.2024 v 11:27 pospit
Super duke vs Tuono v4 [1, 2] KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory Chuck... 36 31.5.2024 v 19:54 Kubák
Super duke vs Tuono v4 KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory Chuck... 0 27.5.2024 v 11:49 Chuck...
Prevodovka po 5000km Aprilia Tuono V4 1100/RR, Aprilia RSV4 1100 Factory,... vein 14 9.8.2023 v 19:18 jardusking
Průměr díry na ventilek Aprilia Tuono V4 1100 RR nazram 8 14.9.2022 v 08:06 PetrL3


TOPlist