Téma: Rarity z STK
 
4.7.2017 v 16:34
Zdravím všechny motorkáře. Ve čtvrtek 13.7. mám osobní setkání s ministrem dopravy Ťokem. Chci probrat nesmysly na STK a využít předvolební měkkosti politiků. Pokud máte zájem napište své absurdní příběhy z STK. Rád mu je vysvětlím. Díky všem za zájem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

8.7.2017 v 20:38 | Nahoru | #1

dewwil píše: Macomen0> Ahoj, mám na tebe dotaz, mám na moto Racing Full Floating brzd. kotouče tzn. cinkaj za jízdy, když nebrzdím (je to tak naschvál kvůli zmenšení tření o destičky, větší boční vůle při zahřátí kotoučů, aby furt měly kam uhnout), mají homologaci. Jenže už vidím nějakýho chytráka technika co zná jen origo nejtovaný kotouče napevno a bude chytrej jak rádio, že mám volný kotouče od prudkýho brždění a tím pádem vymačkaný nejty. Jak mám reagovat? Zvlášť pokud pouštíte motorky s čínskejma kotoučema bez homologace z buhvíjakého materiálu za 5 litrů z Aliexpressu značky Tian Hun Xyuan a mý stály čtyřnásobek od renomovaného výrobce. To ho asi kopnu do hlavy... Fakt nevím teda...


Ty vole, a my blbci si mysleli, že má to RSVčko úplně v hajzlu nýty, kamarád už chtěl poptávat kolik bude stát přenýtování. Jo, všiml si toho asi po pěti letech co to má

Tak díky za info, evidentně oba víme úplný hovno

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

8.7.2017 v 22:12 | Nahoru | #2
Krovak> no jen aby je kámoš fakt neměl vyčvachtaný Tyhle racing kotouče maj z vnitřní strany nýtů závlačkou a pod ní podložku, tou podložkou se dá nastavovat ta boční vůle, dáš silnější a je tam malá nebo žádná vůle, dáš slabší a je tam větší vůle...

Naposledy editováno 08.07.2017 22:17:18
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist